Riflendben Lucifer, Jax és Amenadiel felkészülten várják Michaelt. Amenadiel szerint ezen a napon jut ki Michael a börtönből és ezért mára készültek fel.
-Szóval ma jön Michael. Bármi terv van ellene vagy csak bevetjük a lángoló kardot és a világ úgy szép ahogy van?-kérdezte Jax és a bézbólütőjén támaszkodik.
-Csak egyszerűen megküzdünk vele! Nem kell ezt túlgondolni!-mondta Lucifer.
Brookhavenben eközben Blaine átment Johnhoz.
-Építsük vissza a családi kötelékünket! Azt nem tudom már min vesztünk össze de valószínűleg nem is lehetett olyan fontos.-mondta Blaine és kezét nyújtotta Johnnak, majd kezetráztak.
-Rendben! Legyen minden köztünk a régi! Úgyis mondandóm van.
-Na mi lenne az? Kíváncsian hallgatom!
-Diego visszatért és nekiadtam a polgármesteri címet. Szóval mostantól én is civilként élek!-jelentette ki John.
-Ez meglepett! Azt hittem szeretsz polgármester lenni.
-Szerettem is az lenni de Petra után már valahogy azt éreztem, hogy nem ez a cél kell nekem. A városért már így is eleget tettem.
-Igazad van! Amúgymeg nekem is nagy terveim vannak.-mondta Blaine.
-Mégis mi?
-Sissi mondta, hogy Bloommal remek esélyeim lennének kapcsolat terén. Én meg mindig is bírtam Bloomot szóval megér egy próbát. Amúgymeg talán ő a tökéletes lány hozzám.
-Én szurkolok neked!-mondta John bíztatva ezzel Blainet.
-Köszi!-mondta Blaine és ment a szobájába.
A szobájában felkapott egy elegáns öltözéket és elindult a Mikaelson nővérek házához. A nyugis séta után odaért és becsöngetett. Az ajtót Sissi nyitotta ki.
-Szia Blaine! Elegáns vagy ma!-mondta Sissi megdicsérve ezzel Blaine öltözékét.
-Köszi! Bloom itthon van?
-Igen. Szólok neki, hogy keresed!
-Rendben, köszi!-mondta Blaine.
Sissi bement Bloom szobájába és szólt neki, hogy Blaine az ajtóban van.
-Tényleg itt van?-kérdezte meglepetten Bloom.
-Igen. Elegánsan van öltözve szóval valószínűleg randira hív.-mondta Sissi.
-Ez életem egyik legjobb napja!-mondta Bloom és gyorsan felkapott valami elegánsat. Bloom odament a bejáratiajtóhoz és köszönt Blainenek.
-Szia Blaine! Hallom értem jöttél!-mondta Bloom egy mosollyal.
-Szia! Valóban miattad vagyok itt. Volna kedved eljönni velem egy ebédre?-kérdezte Blaine.
-Hogyne! Úgyis megéheztem!-mondta Bloom és elindultak Blainenel a városba.
Sissi a nappaliból látta ahogy Blaine és Bloom elmegy és egyszerre fogta el őt az öröm és a bánat. Hírtelen viszont egy telefonhívást kapott amit felvett. A hívást Lili indította.
-Szia Lili! Hogy vagy? Milyen a Slayer Iskola manapság?-kérdezte Sissi.
-Szia! Minden a legnagyobb rendben van. Már jönnek a jelentkezésilapok a szülőktől. Furcsa módon egyre kevesebb természetfeletti jelentkezik. Az okát nem tudjuk, hogy miért. Mindegy. Egyébként azért hívtalak, hogy megkérdezzem, hogy vagy?
-Nem is tudom. Sok érzelem kavarog bennem és van amelyikhez nehezen tudok alkalmazkodni.
-Megértem. Elvégre a testvéredért szakítani azzal akit szeretsz, majd kitörölni az illető fejéből a közös emlékeiteket elég nehéz feldolgozandó helyzet. Én szerintem meg se tudnék birkózni a ténnyel, hogy Jake elfelejtsen.-mondta Lili.
CZYTASZ
Megváltottak
WampiryA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.