Season 3 Part 7

29 8 3
                                    

A középső házban sokan John ötletén kezdtek vitatkozni.

-Mégis, hogy tűntetnél el egy egész vulkánt?-kérdezte kíváncsian Bloom.

-Megvan hozzá az erőm. Elvégre witcher vagyok szóval nincs nekem lehetetlen.-mondta John.

-Én egy kicsit Blaine mondata felé hajlok mi szerint elég lenne egyszerűen lelépni.-mondta Tánya.

-Végre valaki!-mondta Blaine.

-De nem hagyhatunk ennyi embert meghalni!-mondta Dani az érvét amin sokan gondolkodni kezdtek.

-Végülis az itt lévők különlegesek.-mondta ebbe belegondolva Sissi.

-Én azt mondom halljanak meg itt. Az itteni emberek nem tudnak semmit ami nem a szigethez kapcsolódik. Lefogadom azzal sincsnek tisztába mi az a veszély! Végülis bulit rendeznek arra, hogy meghalnak.-mondta Blaine és felemelte kicsit a hangját.

-Ezek az emberek akkor is megérdemlik az esélyt az életre.-mondta Dani.

-Legalább próbáljuk meg!-mondta John.

-Hajrá! Én kiszállok ebből.-mondta Blaine és kiment a házból.

-Szóval belevágunk?-kérdezte az eldöntendő kérdést John.

A többiek rábólintottak és tervet kezdtek el kovácsolni. Blaine a parton meglátta Táliát ahogy egy farönkön ül és a tengert bámulja. Blaine leült mellé és beszélgetni kezdett vele.

-Minden oké?-kérdezte Blaine.

-Csak azon merengek mennyi minden kimaradt az életemből mióta a szigeten vagyok. Még normális kapcsolatom sem volt.-mondta Tália kicsit bánatosan.

-Megígérem neked, hogyha hazaérünk bemutatlak egy régi cimborámnak. Ő is vámpír szóval lehet bírni fogod.

-Szóval egy vakrandi? Nem is tudom.

-Nem vakrandi! Csak egy találkozás. Utána dől el mi lesz belőle.-mondta Blaine.

-Igazad van! Benne vagyok! De helyes srác legyen!

-Meglátom mit tehetek.

-Köszi!-mondta Tália. 

-Amúgy van kedved eljönni egy buliba? Gondoltam elnézek ebbe a világvége buliba a városba.

-Persze!

-Akkor menjünk! Lehet már elkezdték.-mondta Blaine.

-Rendben!-mondta Tália és elmentek a városba.

Bloom a ház ablakából látta ahogy Blaine elmegy Táliával. Wanda odament Bloomhoz és a vállára tette a kezét. 

-Mi a gond? Talán féltékeny vagy?-kérdezte Wanda.

-Mi? Nem! Csak aggódom érte.

-Blaine érdekes személyiség. Nem ismerem régóta de John szerint azóta ilyen boldog mióta vele vagy.

-Tényleg másabb mióta velem van. Szeretem őt.-mondta Bloom.

-Ő is szeret téged. Húséges fajta. Egy része mindig te leszel.

-Köszi, hogy ezt mondod! Már jobban érzem magam de még aggódom érte.

-Tudom. Ilyen a szerelem. Én is aggódom sokszor Daniért. De közte és köztem másabb minden.-mondta Wanda és lenézett a mondat végére a földre.

-Miért mi a baj? 

-Úgyérzem elhanyagol.

-Mond el neki mit érzel! Lehet segíteni fog.-mondta Bloom.

MegváltottakWhere stories live. Discover now