A Mikaelson házban mindenki lehúzta a fejét a lövés hallatán. Bloom lassan kinyitotta szemét és meglátta kit talál el a lövés. A lövés egyenesen Liam szívébe ment és meghalt. Wanda sírva öleli át Liam holttestét és Bloom Sissire néz.
-Te maradj velük! Megkeresem a tettest!-mondta Sissi és vámpírfutással elhagyta a szobát.
Bloom elővette a telefonját és felhívta rajta Blainet. Blaine amint meglátta, hogy szerelme hívja őt, felvette a telefont.
-Szia szivem! Mit tehetek érted este tíz órakor?-kérdezte viccelődve Blaine.
-Szia szivem! Idekéne jönnöd! Valaki ránklőtt!-mondta Bloom.
Blaine arcáról eltűnt a mosoly és letette a hívást. Blaine a lehető leggyorsabban rohant a Mikaelson házba és miután meglátta, hogy nem Bloom a sérült, átölelte őt szorosan.
-Minden oké? Jól vagy?-kérdezte Blaine és az ölelés után mélyen Bloom szemébe nézett.
-Igen! De Wanda párja, Liam, meghalt.-mondta kicsit szomorúan Bloom.
Blaine ránézett Wandára és a holttestre, majd odament Wandához kicsit közelebb.
-Ne aggódj! Megtaláljuk a tettest!-mondta Blaine és próbálta megnyugtatni Wandát, de Wanda csak sírt tovább.
-Sissi már keresi ki volt az.-mondta Bloom.
Eközben Sissi átfésülte a környéket és bement egy emeletesház legfelső emeletére. Az egyik lakás ajtaján betörés nyomai vannak így bement. A nappali ablakánál egy férfit látott meg aki a mesterlövész fegyverét rakja el éppen a fegyvertokba. Amikor a férfi megfordult döbbenten nézett rá Sissire és Sissi is meglepődött.
-Peep!? Mit keresel te itt? Azt hittem rég elmentél a városból!-mondta Sissi és örül, hogy láthatja egykori párját és mostani jóbarátját.
-Liammel volt egy lezáratlan ügyem régebben. Gondoltam most lezárom. Egyébként jó látni téged! Gyönyörű vagy!-mondta Peep egy mosollyal.
Sissi kissé zavarbajött és elpirult. Aztán aggodalom kapta el.
-Jaj ne! Ha a többiek megtudják, hogy te ölted meg Wanda párját akkor lehet mérgesek lesznek rád! Kikell találjak valamit!-mondta pánikba esve Sissi.
-Ne aggódj! Beszélek majd velük. Ez legyen az én bajom! Már nem vagyunk együtt jópár éve. Nem kell értem aggódj!-mondta Peep és megfogta Sissi vállait.
Sissi rámosolygott Peepre, majd Peep elindult kifelé a házból. A Mikaelson házban eközben Bloomnak üzenete jött és megmutatta Blainenek. A pár aztán félrevonult.
-Komolyan Peep volt? Nem hittem volna, hogy még visszatér a városba.-mondta Blaine.
-Most pedig itt van. Hogy mondjuk el Wandának, hogy egy barátunk ölte meg a fiúját?
-Sehogy! Majd Sissi és Peep megoldja! Elvégre Peep és Sissi jóban vannak. Talán tesznek valamit.
-Lehet. Szerintem viszont mi is besegíthetnénk!-mondta Bloom.
Blaine aztán belement Bloom ötletébe és odamentek Wandához.
-Wanda beszélnünk kell!-mondta Blaine.
-Igen? Miről?-kérdezte Wanda szipogva.
-Liamet egy barátunk ölte meg. A barátunk neve Peep. Peep szerint volt valami rendezetlen ügye Liammel. A halála így talán jogos volt.-mondta Bloom.
-Értem. Csak én sosem ismertem a szüleimet és végre volt valaki aki szeret és erre meghal.-mondta szomorúan Wanda.
-Sajnálom!-mondta Bloom és kicsit próbál együtt érezni Wandával.
YOU ARE READING
Megváltottak
VampireA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.