Season 3 Part 9

23 7 0
                                    

John reggel szokásosan kezdte a reggelt. Felöltözött, megreggelizett normálisan és közben egy újságból nézte ki a híreket. 

-Jó reggelt fiam!-köszönt reggel Johnnak Caity.

-Szia anya! Csatlakozol a reggelihez?

-Nem köszi már ettem. Korábban már felkeltem és reggeliztem. Kicsit visszaaludtam. 

-Mit csináltál korábban?-kérdezte érdeklődve John.

-Hát reggeliztem az öcséddel akinek valami fontos dolga akadt. Na de persze ilyen a házas élet. Nem sokkal utána elment és aztán Wandával foglalkoztam aki szintén lelépett. De ő a határon túlra ment. Azt mondta pihenni akar szóval hagytam elmenni.

-Értem. 

-Minden rendben fiam? Tegnap nem volt túl fényes az a lánykérés.-mondta kissé aggódva Caity.

-Igen tudom. Egyébként örülök neki! Tányának igaza volt. Korai lett volna és jobb, hogy kiderült, hogy nem illünk össze.-mondta John és kicsit sincs elszomorodva. 

-Igazad lehet fiam. Meghát még vár rád odakint sok lány.-mondta Caity.

John a reggeli befejezése után úgy gondolta elmegy sétálni a városba de amikor kinyitotta az ajtót nagy meglepetés fogadta. Egy halott nő fekszik az ajtó előtt. 

-Ennek nem lesz jó vége.-mondta meglepetten John és már töprengett az ügyön.

Caity odament az ajtóhoz John szavai hallatán. 

-Ez az akire gondolok?-kérdezte Caity.

-Igen! Ő Izabella Cage. A lány akivel régebben alakulóban volt valami de elment. Illetve a Cage család utolsó tagja.-mondta John és bevitte anyjával a hullát. 

Eközben Blaine Brookhaven városhatára közelében tartózkodik konkrétan a semmi közepén. Blaine egy réten van ahová csupán egy út vezet és az meg is áll a vadonatúj ház előtt. A ház egy szép faház. Látszik rajta, hogy új és egy festő lépett ki az ajtón és ment oda Blainehez. 

-Vigyáztam a házra. Minden rendben van vele és fel van újítva. Beköltözésre kész.-mondta a festő.

-Köszönöm Mr. Ecsetes!-mondta hálásan Blaine.

-Van rendes nevem is egyébként.-mondta a festő.

-Nekem jó ez.-mondta Blaine.

A festőt aztán kifizette Blaine és a festő hazament. Nem sokkal később Bloom megérkezett az autójával a házhoz. 

-Ez volna az?-kérdezte Bloom.

-Igen. A ház amire annyira vágytál. Megterveztem és felépült. Minden olyan ahogy azt elképzelted.-mondta Blaine.

-Köszönöm!-mondta boldogan Bloom és megcsókolta Blainet. 

-Hamarosan be is költözhetünk.-mondta az örömhírt Blaine a csók után aminek Bloom mégjobban örült. 

Blaine telefonja ekkor csörögni kezdett és John hívja őt. Blaine fel is vette a telefont.

-Mond tesó! Mi a helyzet?-kérdezte a telefonba Blaine.

-Helló öcsi! Hazakéne jönnöd! Van itt egy hulla.-mondta John.

Blaine ekkor letette a telefont és elköszönt Bloomtól. Utána már rohant is haza. A Slayer házban Caity, John és Blaine eltűntették Izabella holttestét és a nappaliban beszélgetnek. 

-Nem tudod ki tehette?-kérdezte Blaine érdeklődve. 

-Nem. Nem voltak ellenségei a családunkat leszámítva. De velünk így is jóba volt.-mondta John.

MegváltottakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora