Part 3

50 6 0
                                    

Alma és a fivérek bent beszélgetnek John házában. Alma egy bögre teát kortyolgat és John leült mellé a kanapéra. Blaine eközben előttük áll keresztbetett kezekkel. 

-Sosem találjátok ki hogy élek megint!-mondta Alma izgatottan.

-Épp a mennyben voltál amikor egy kapuszerű izé megnyílt előtted és amikor átmentél rajta ismét életben voltál?-kérdezte flegmán Blaine.

-Igen! De honnan tudod?

-Bloom is így lett ismét életben.-mondta John.

-Hol van Bloom? Jó lenne beszélni valakivel aki hasonló cipőben jár.-mondta Alma.

-Holnap elmegyünk hozzá akkor!-mondta határozottan Blaine.

-Nekem a holnap nem jó. Sissit elhívom egy randira.-mondta John.

-Ne aggódj Alma! Majd én akkor elviszlek hozzá!-mondta kedvesen Blaine.

-Köszi! Amúgy hívhattok Briannek is! Elvégre az az igazi nevem és az Alma csak egy becenév, mert Brian Almási vagyok.

-Tudjuk!-mondta John.

-Az Alma jobb! Én maradok annál!-mondta Blaine.

Alma és Blaine éjszakára Johnnál maradtak. John este felkelt, hogy igyon egy kis vizet és meglátta Almát aki a konyhában az egyik széken ül.

-Minden oké? Csak nem álmatlanság?-kérdezte John.

-Persze csak jó ismét élni. Dom ölt meg még régebben és ez most olyan mintha kaptam volna egy második esélyt. 

-Tudod én is haltam már meg. Bonyolult sztori de a lényeg, hogy Bloom az életét adta egy varázslatba ami visszahozott engem. Ezzel én is kaptam egy második esélyt. Mellesleg eddig nem tudom, hogy elfecsérlem vagy sem jelenleg de igyekszek minél jobb lenni.

-Tehát nekem is élnem kell ezzel a második eséllyel.-mondta Alma.

-Így van! Sok sikert hozzá és remélem Bloom majd tud neked segíteni!-mondta John.

John aztán visszafeküdt aludni és Alma egy kis gondolkodás után szintén ment aludni. Másnap Blaine és Alma útnak indultak Bloomhoz. Amikor hozzáértek Sissi már nincs otthon és Bloommal leültek egy asztalhoz.

-Örülök, hogy élsz Alma!-mondta Bloom.

-Én is! Illetve annak is, hogy te élsz!-mondta Alma. 

-Beszélgessetek csak! Én addig szétnézek a környéken!-mondta Blaine és lelépett onnan.

-Szóval miről szeretnél beszélni?-kérdezte Bloom.

-Neked milyen érzés újra élni?-kérdezte Alma.

-Fantasztikus! Ismét láthatom a hugomat és megvalósíthatok mindent amit akartam. Meghát körül vesznek azok akiket szeretek. 

-Igaz! És nem érzed azt, hogy tenned kell valamit ezért a jutalomért?

-Nem! Azért haltam meg, mert megmentettem Johnt. Szerintem ez így fer.-mondta Bloom.

Blaine a beszélgetés végére visszaért és hozott magával egy pingvinplüsst. 

-Ez mi?-kérdezte Alma.

-Ez egy pingvinplüss amit Süninek neveztem el, mert érdekes név.-mondta Blaine.

-Értem.-mondta Alma és eközben Bloom fogta a fejét a háttérben.

John és Sissi eközben randiznak egy étteremben. 

-Gyönyörű vagy ma!-mondta John.

-Köszi! De ha tudom, hogy te egy szmokingba jössz akkor lehet nem ezt a kék göncöt veszem fel.-mondta Sissi kicsit kínosan érezve magát.

-Ne aggódj! Jól áll!

-Köszönöm!

-Egyébkéntis nekem muszáj így öltöznöm, mert polgármester vagyok.-mondta John.

Sissi és John helyetfoglaltak és megrendelték az ételüket. A várakozás közben vidáman beszélgetnek.

-Hogy vagy egyébként?-kérdezte John.

-Remekül. Szerintem most vagyok a legboldogabb kedvemben és napjaimban. Te hogy vagy?

-Jól! Itt vagyok veled és nem kell aggódnom semmi miatt. Egy kis izgulás van bennem de az más miatt van.

-Majd elmúlik az ne aggódj!-mondta Sissi.

A pincér ekkor kiérkezett az ételükkel. Az ebéd elfogyasztása után kimentek kicsit sétálni a városba. Sissi és John egészen a tóig elsétáltak és a naplemente visszaverődött a tó csillogásától. A látvány gyönyörű és John ezt ki is használja.

John lassan letérdelt Sissi előtt és belsőzsebéből elővett egy ékszerdobozt amit kinyitott és egy gyűrű van benne. 

-Sissi Mikaelson. Lennél a feleségem?-tette fel a legnagyobb kérdést John.

Sissi döbbenve áll John előtt és a válaszra készül. Mire válaszolni akart egy rejtélyes idegen kitörte Sissi nyakát és utána leütötte Johnt és elvitte magával. Sissi egy órával később magához tért és a tribrid ereje miatt nem halt bele a nyaktörésbe, mivel a vámpírerő gyorsabban gyógyítja a töréseket és a sérüléseket egyaránt. Sissi körbenézett és nem látta Johnt ezért felhívta Blainet. Blaine az utcán sétál és felvette a telefont.

-Igen Sissi! Miben segíthetek?-kérdezte Blaine.

-Johnt elrabolta valaki. Gyere a tóhoz! Segítened kell!-mondta Sissi pánikolva.

Blaine letette a telefont és vámpírfutásával a tóhoz futott. 

-Hogy nézett ki az elrabló?-kérdezte Blaine.

-Nem tudom! Kitörte a nyakam a hátam mögül.-mondta elkeseredve Sissi.

-Oké semmi baj! Megkeressük!-mondta határozottan Blaine.

Sissi és Blaine a természetfeletti erőiknek köszönhetően gyorsak és így szélsebesen betudták járni a környéket és a város nagy részét. Éjfélig keresték Johnt de nem találták sehol. Blaine pánikolva találkozott Sissivel a Slayer Iskola előtt.

-Nem találom! Nincs sehol!-mondta pánikolva Blaine.

-Nyugi Blaine! Megtaláljuk! Oké? Csak pihenj le kicsit. John egy witcher szóval megtudja magát védeni szinte mindentől.-nyugtatta Sissi Blainet.    

 John eközben felébredt a kiütéstől és a Slayer nyaralóban ébredt fel. John körbenézett és maga előtt egy újabb ismerős alakot látott akit egyszer már megöltek Blainenel. 

-Ismerős a hely? Itt nyaraltatok és öltetek meg engem a fivéreddel.-mondta Bacon Aqua, akit 7 évvel ezelőtt valóban a fivérek öltek meg.

-Kitalálom! Te is a halálból tértél vissza a mennyben megjelent fényes kapun átsétálva.-mondta John és valahogy teljesen nyugodt. 

-Nem igazán! A hely ahol megnyílt az ajtó az egy fura szoba volt amiben újra és újra átéltem életem legrosszabb napjait és eseményeit.

-Akkor te a pokolban voltál. Viszont ez új, hogy onnan is szöktek meg. Kíváncsi vagyok milyen ellenségem jön még vissza.-mondta John.

-Mit szólnál hozzám?-kérdezte az ajtón besétálva Dom Sanders. 

-Ó a fenébe!-mondta John panaszkodva.

Eközben Sissi és Blaine lenyugodtak és felültek a Slayer Iskola tetőjére. 

-Bár ne rabolták volna el!-mondta Blaine csalódottan.

-Megfogjuk találni! Megígérem mivel még beszédem van vele!-mondta Sissi és Blaine vállára hajtotta fejét.

Blaine és Sissi felnéztek a csillagos éjszakai égre és türelmesen várják a reggelt vagy pedig valami jelet amit akár John is küldhet.   

MegváltottakWhere stories live. Discover now