Season 3 Part 1

45 8 0
                                    

Ez történt eddig:

Bloommal és Almával nem ért véget a lista akik visszatértek a halálból. A fivérek anyja, Caity Laurens Slayer visszatért és közelebb került fiaihoz. Caity segítségével a fivérek megismerték jobban a város főbb családjait és a családjuk történelméről is többet tudtak meg. Blaine és Bloom kapcsolata még mindig tökéletes és John is próbálkozott találni valakit. A fivéreknek azonban van egy húguk is, Wanda. Jó kapcsolatba lettek vele és a családjuk így bővült. A fivérek legnehezebb dolga mégis az volt, hogy szembenézzenek visszatért apjukkal aki ismét megnehezítette életüket. Miután legyőzték szembesültek azzal, hogy Sissinek és Peepnek van két lánya, Tália és Tánya, és Tália egy szigeten van Danival. Egy kis csapat el is kezdett készülődni a szigetre így az uticél a tenger. 

Délután a fivérek és a többiek pakolásznak fel az egykori Megváltók jachtra. Blaine a móló mellett Almával beszélget.

-Szóval útrakeltek?-kérdezte Alma.

-Igen. Vár ránk egy kis szigeti kaland ahol megtaláljuk Danit és elbeszélgetünk vele.-mondta Blaine.

-Kik mennek?

-John, Wanda, Bloom, Sissi, Tánya és persze én. Lili és Jake maradnak a sulit felügyelni és anyámtól pedig elbúcsúztunk reggel.

-Értem. Jó utat nektek!

-Kösz Alma! Vigyázz magadra!-mondta Blaine és a hátizsákjával elindult a hajóra.

-Oké! Ti is!-mondta Alma.

A jachton már mindenki lepakolt a cuccait. John büszkén néz a jachtra és várja a rá váró utazást. 

-Tesó ott fogsz bámészkodni vagy feljössz a hajóra és indulunk végre?-kérdezte a hajó korlátjának támaszkodva Blaine.

-Megyek már!-mondta John és felszállt a hajóra.

A jachttal gyorsan el is indultak és hosszú út áll előttük. Sissi bement a jacht belsejébe ahol meglátta a két fivért könyvet olvasni. 

-Hát ti? A többiek kint szórakoznak a jacht orránál. Ti miért olvastok itt bent?-kérdezte Sissi.

-Egy kis tudás mindig hasznos lehet.-mondta John.

-Neked biztos! Én a Kis Herceget olvasom.-mondta Blaine.

-Akkor elvagytok ahogy látom. Biztos nem jöttök ki? Bloom is ott van.

-Tudom, hogy ott van! Épp ezért nem tartok attól, hogy baja lesz. Elvégre mi baj lehetne a semmi közepén?-tette fel a kérdést Blaine.

-Jogos.-mondta Sissi.

Sissi aztán kiment a többi lányhoz akik beszélgetnek éppen.

-Ki is ez a Dani akiért megyünk?-kérdezte Wanda.

-Eleinte mindenki legjobb barátja volt. Utána nem minket választott hanem két idiótát. Ismertebb nevükön Moont és Brendont. Megromlott a fivérekkel a kapcsolata és most ellenségek. Bármint megölték de most lehet ismét ellenségek. Nem tudom mit akarnak most Danival.-mondta Bloom.

-Én se! Pont ezért tettem Danit egy fiatalabb testbe. Lelkileg mindig is fiatal volt. A régi testét pedig elégettem.-mesélte Sissi.

-Engem jobban érdekel Tália.-mondta Tánya.

-Elhiszem! Engem is ő érdekel jobban hisz a lányom.-mondta Sissi.

-Bárhogy is fog ez alakulni az biztos, hogy csupa érdekesség vár ránk.-mondta Wanda.

A fivérek eközben olvasás helyett már egy labdát dobálgatnak a szoba egyik végéből a másikba. 

-Gondolj bele! Egymásra vagyunk utalva az úton és azután is! Mi ketten vagyunk fiúk a jachton.-mondta John.

-Én engem ez annyira nem érdekel. Itt vagy nekem te meg Bloom. Na meg persze Wanda is. Még megkell szokjam, hogy van egy húgunk. Szegényt mindig kihagyom.

-Ne is mond! A múltkor elfelejtettem a nevét a postaládára tenni és utólag jöttem rá, hogy kimaradt.

-Tényleg fura! Egyébként te örülhetnél! Wandán és Bloomon kívül van két lány akivel akár összejöhetsz.-mondta Blaine.

-Sissivel múltkor nem jött össze és pontosan tudod miért! Tányát még nem ismerem és fiatal.

-De Tánya vámpír is. Így a kor sosem fog számítani nála. Ez az egyik előnye. Bloom is több, mint 500 éves és nem látszik köztünk a különbség. Még fiatalabbnak is néz ki, mint én!

-Hát jó! Majd meglátjuk lesz e valami. Egyébként Sissinek ott van Peep.

-És látod itt Peepet?

-Jogos.-mondta John.

Bloom a jacht tetejére ment és körbenézett, hogy látni lehet e már a szigetet. A szigetet sajnos nem de valami mást meglátott.

-Lányok van egy kis baj.-mondta Bloom.

-Mi a baj?-kérdezte Sissi.

-Vihar jön felénk.

-Az tényleg nem jó!-mondta Wanda.

-Ugyan! Csak kibírja ez a hajó!-mondta Tánya magabiztosan.

-Egy jó kis hajó lehet de ez egy jacht.-mondta Sissi.

-Szólok a fiúknak!-mondta Bloom és vámpírsebességgel a fiúkhoz ment.

Amikor Bloom bement a fiúk meglátták rajta az enyhe rémültséget és ezen meglepődtek.

-Mi a baj szivem?-kérdezte Blaine.

-Vihar jön! Nagy vihar!-mondta Bloom.

-Szerintem a jacht kibírja.-mondta John.

Ekkor egy villám belecsapott a jachtba és a tetőt átlyukasztotta.

-Lehet mégsem.-mondta John aggódva.

-Az erőtökkel próbáljátok védeni a hajót. Az lehet segít.-mondta Blaine.

John és Bloom ekkor próbáltak valami varázslatot de a vihar már nagyon erős lett és több villám is becsapott a jachtba. A hármashoz ekkor Wanda ment be.

-Kezd beázni a hajó!-mondta Wanda és a jacht alja már kezdett beázni.

-Süllyedünk.-mondta aggódva John.

A csapat ekkor felment a jacht tetejére és onnan jól lehetett látni ahogy a jacht lassan süllyed. Egy nagy hullám miatt Sissi és Wanda a vízbe estek.

-Jól vagyunk!-mondta Sissi a vízből.

Egy villám ekkor a jacht tetejébe csapott Bloom mellé és Bloom a meglepettségtől elájult és beesett a vízbe.

-Bloom!-kiáltotta aggódva Blaine és a vízbe ugrott Bloom után.

John és Tánya ekkor egymásra néztek és nem volt már sok a jachtból a víz tetején. Ők ketten végül önként ugrottak a vízbe. Blaine eközben egy nagy deszkára ráfeketette Bloomot és a tengeren elaludt a sok úszástól. Vele együtt pedig mindenki más is elaludt a kimerültségtől a kimerültségtől, hisz a jacht süllyedése után több órán keresztül csak úsztak. Másnap reggelre Blaine homok érzett a feje alatt amikor felkelt. Blaine gyorsan felkelt és körbenézett. Elsőre Bloomot látta meg és odament hozzá.

-Szivem! Hallasz? Bloom!-mondogatta Blaine.

Bloom aztán felébredt és megölelte Blainet. A párhoz John ment oda.

-Megvagytok! De jó!-mondta John boldogan.

-Többiek?-kérdezte Bloom.

-Nem tudom. Nem találom őket. Annyit tudok, hogy egy szigeten vagyunk ahol senki más nincs.

-Ebben lehet tévedsz tesó!-mondta Blaine és a szigeten lévő kis erdő felé nézett.

Az erdő felől ott lakó őslakosok jöttek elő lándzsákkal és íjakkal. A hármas felkelt a homokból és meglepődve néznek az őslakosokra.    

MegváltottakWhere stories live. Discover now