Season 2 Part 8

32 8 1
                                    

John reggel amikor felkelt és lement a szobájából a konyhába ment. A konyhában Wanda főz reggelit. 

-Tudsz főzni?-kérdezte John és nézi ahogy huga főz.

-Igen. Gondoltam kedveskedek anyának egy kis rántottával és azt csinálom. Blaine is segít.-mondta Wanda és közben a tojásokat töri fel.

-Blaine hol van?

-Elküldtem kenyérért. 

-Értem. Viszont addig besegítek a főzésbe.-mondta John és készült használni az erejét.

-Hagyd csak!-mondta Wanda.

Wanda keze pirosan kezdett világítani és varázsmozdulatokkal folytatta a főzést. Mire végzett Blaine megérkezett a kenyérrel.

-Itt a kenyér!-jelentette ki Blaine és vámpírfutással érkezett meg a konyhába.

-Öcsi te tudtad, hogy a húgunk boszorkány?-kérdezte John kíváncsian.

-Igen. Amikor lejöttem már akkor is használta az erejét. 

-Egyébként skarlát boszorkány vagyok. Csak, hogy tisztázva legyen.-mondta Wanda.

-Oké most, hogy ezt tisztáztuk ideje teríteni!-mondta John.

Wanda már varázslatával terített volna de John gyorsabb volt és miután végzett önelégülten néz hugára.

-A varázslásban még mindig én vagyok a profi!-mondta dicsekedve John és erre Wanda egy szalvétát repített John arcába.

John a szalvétát kivette az arcából és letette az asztalra. 

-Nagyon vicces.-mondta flegmán John és Wanda csak nevetett.

-Úgylátom minden készen áll.-mondta Blaine. 

Anyjuk ekkor lement és meglepetten néz a megterített asztalra. 

-Ezek ti voltatok?-kérdezte boldogan Caity.

-Igen. Wanda ötlete volt!-mondta John.

-Köszönöm! Jó látni ahogy a három gyerekem összedolgozik!-mondta büszkén és boldogan Caity.

A család aztán békésen megreggelizett és a reggeli végén még beszélgetnek kicsit az asztalnál.

-Képzeljétek! Hallottam, hogy ma lesz a Slayer iskola első végzős osztályának szalagavatója! Elmentek rá?-kérdezte Caity.

-Nekem illene elmennem. És Blainenek is! Elvégre mi alapítottuk.-mondta John.

-Én ott leszek! Elhívtam Bloomot is.-mondta Blaine.

-Wanda te jössz?-kérdezte John és ránézett Wandára.

-Persze. Biztos jó lesz. Mellesleg kikéne vinnem a sulit még és jó lenne a bátyáim iskolájába járni.-mondta eltűnődve Wanda.

-Akkor ma odamegyünk! Öltözz ki!-mondta John és felállt az asztaltól. 

Blaine kiöltözött szintén és elindult Bloomhoz. Miután mindenki végezett, John és Wanda elköszöntek anyuktól és a Slayer iskolába mentek. A Slayer iskolában John és Wanda összetalálkozott Lilivel. Lili kicsit megváltozott a múltkori találkozás óta. A haja hófehér lett és az öltözködési stílusán is váltott. 

-Lányom bemutatom neked a hugom, Wandát!-mondta John.

-Szia! Lili vagyok!-köszönt Lili.

-Én Wanda. Örülök, hogy megismerhetlek!

-Én is! Mindig öröm egy új családtaggal találkozni.

-Hol lesz a szalagavató?-kérdezte John.

-A suli báltermében. Év elején lett elkezdve az építése. Megnézitek?-kérdezte Lili.

MegváltottakWhere stories live. Discover now