Part 9

35 6 0
                                    

1 héttel korábban

Sissi és Blaine elmentek Brookhaven legmagasabb hegyének tetejére és onnan néznek le a városra. 

-Az a sok séta és mászás megérte ezért a látványért!-mondta Sissi és a lassan lemenő nap felé néz. 

-Megmondtam, hogy jó lesz! Ezt a látványt akartam zárásnak a csodálatos napunk után amit együtt töltöttünk.

Sissi átkarolta Blaine nyakát és mélyen a szemébe nézett. 

-Ez ami köztünk van tényleg örökké fog tartani?-kérdezte Sissi.

-Amikor összejöttünk mondtam neked, hogy ez örökké tart majd. Még tartom magam ehhez!-mondta Blaine és minden szavát komolyan gondolja.

-Helyes!-mondta Sissi boldogan.

Blaine aztán megcsókolta a naplementekor Sissit. 

Jelen

Az utcán állva Blaine felidézte a naplementi csókjukat Sissivel a hegytetőn. 

-Úgytűnik mégsem tart örökké.-mondta Blaine és ezt kimondva a szíve szakadt meg. 

Blaine aztán hazament de nem Johnhoz. Abba a házba ment ahol egykor Szofival lakott és egy széken ül az üres lakásban. Mély gondolatai vannak és mind Sissi körül forog. A börbönt amit iszik hírtelen felindulásból a falnak dobja és az üveg szilánkokra törik. Blaine bánatosan nézi az üveg szilánkjait és a darabokra tört üveget a szívével azonosítja. Majd este ledőlt egy matracra és gondolkodva elaludt. 

Másnap John Almával találkozott a polgármesterihivatalban. 

-Alma te tudtad, hogy Sissi és Blaine együtt vannak?-kérdezte John.

-Igen. Elmondták pár napja. Minket is meglepetésként ért. Te hogy viseled?

-Nem igazán tudom. Úgyérzem tovább léptem de bánt a dolog még. 

-Ez sajnos ilyen. A szerelem a legbonyolultabb érzelem a világon. Akár ember vagy akár witcher. Amúgy nincs valami varázslat amivel kitisztíthatnád a fejed?-kérdezte Alma.

-Lehet van. Most azonban nem érek rá ilyesmire. A városi ügyekkel kell foglalkozzak. Nem beszélve arról, hogy Jaxék még nem szóltak vissza a feltámadó halottak ügyéről.-mondta John.

John a kis csevej után az irodájába ment és meglepő személy fogadta.

-Diego?-kérdezte meglepetten John.

-Helló John! Jó ismét látni!-mondta Diego.

-Téged is cimbora! 

-Képzeld! Visszatértem a halálból! Nincs kedved átadni a polgármesterséget?

-Végülis jó polgármester voltál! Szerintem visszaadom neked.

-Köszi!-mondta hálásan Diego.

-Semmiség!-mondta John.

John ki is nevezte Diegot polgármesternek és azonnal hatállyal felmondott a polgármesterség alól. John aztán hazatért és meglepetésére Lili és Jake is ott van. 

-Ti mit kerestek nálam?-kérdezte John.

-Jöttünk érdeklődni, hogy vagy. Szóval hogy vagy?-kérdezte Lili.

-Megvagyok. Furcsa módon nem zavar már Blaine és Sissi kapcsolata.

-Ezek szerint nem tudod.-mondta Jake.

-Mit nem tudok?

-Sissi megírta nekem tegnap este, hogy szakított Blainenel.-mesélte Lili.

-Oh! Szegény öcsikém! Na mindegy majd biztosan megoldja.-mondta John.

MegváltottakWhere stories live. Discover now