Season 2 Part 9

34 7 0
                                    

A szalagavató után John hazament Wandával és beszélgetnek az eseményről.

-Jól éreztem magam! Kár, hogy csak egy szalagavatója lehet egy embernek!-mondta Wanda boldogan.

-Bizony! Ezek az ünnepségek mindig nagyon felkapottak és jók egy ember életében. Még akkor is ha vámpír vagy vagy boszorkány.-mondta John.

Caity a lépcsőn lement a pizsamájában, mert felkelt arra, hogy gyerekei hazaértek. 

-Sokáig elvoltatok.-mondta Caity.

-Igen. De nagyon jól szórakoztunk!-mondta Wanda.

-Ennek örülök! Blaine hol van?-kérdezte Caity.

-Ott maradt rendet rakni Bloommal.-mondta John.

Másnap reggel már Blaine is otthon volt és az egész család megreggelizett. Hírtelen kopogás hallatszódott az ajtón. A három testvér kő-papír-ollózni kezdett és Blaine vesztett.

-Ahj már megint!-mondta Blaine panaszkodva.

-Túl profi vagyok öcsi!-mondta dicsekedve John és Wanda csak nevetett fivérein. 

Blaine odament az ajtóhoz és miután kinyitotta meglátta az ajtóban az apját, Leonard Slayert. 

-Szia fiam!-köszönt Leonard.

Blaine ekkor behúzott egyet apjának ököllel. 

-Rossz ajtó apám! A pokol kapuja nem ez!-mondta Blaine.

John ezt hallva az ajtóhoz sietett Wandával és Caityvel. 

-Hagyjad Blaine!-mondta John és apja elé állt.

-Kösz fiam! Tudtam, hogy te benned mindig bízhatok és számíthatok rád.-mondta boldogan Leonard.

John ekkor nagyobbat húzott be apjának, mint Blaine és Leonard a földre került. Leonard aztán vérző orrát tapogatva felállt és meglátta a feleségét, Caity-t.

-Szivem?-kérdezte Leonard és nem hisz a szemének. 

Caity odament Leonard elé és tökön rúgta.

-Ezt azért amit a gyerekeinkkel tettél!-mondta Caity.

-Oké oké! Megérdemeltem! De tiszta lappal szeretnék kezdeni a családom felé.

-Szükséged is lesz rá! Nehéz gyerekkorunk volt miattad!-mondta John.

29 évvel ezelőtt

 A fivérek ekkor még gyerekek voltak. John 11 és Blaine 9 éves. Leonard és John a kertben vannak és Leonard vívni tanítja fiát.

-Jegyezd meg fiam! A jó harcos úgy tekinti a fegyverét, mint barátja. Elvégre a fegyver megvéd a sérülésektől és segít közelebb hozni néhány célt.-mondta Leonard.

-Rendben apa!-mondta John.

Leonard és John ekkor vívásba kezdtek és egyértelműen Leonard az erősebb. John sok csapást és néhány kisebb vágást kapott a testére. Sérüléseivel ment be a házba és Caity észre is vette, hogy John fájdalmat mutat az arcán. 

-Szivem beszélhetnénk?-kérdezte Caity.

-Hogyne!

Leonard és Caity elmentek a hálószobájukba és beszélgetni kezdtek. 

-Megint durva vagy Johnnal.-mondta Caity.

-Én csak megakarom tanítani az életre. Ő az idősebb fiú és az erősebb is. Benne látom legjobban, hogy egyszer majd vezetni fogja a világot és nagy dolgokat hoz létre.

MegváltottakWhere stories live. Discover now