Blaine előtt ott áll Sebastian aki Korthán egyik királya volt és Blaine győzte le, majd vette el tőle a királyi címet.
-Mi az ami miatt idejöttél?-kérdezte Blaine számonkérve.
-Korthánban kevesebb lett a vámpír és felhagytam azzal, hogy visszaszerezzem tőled a koronát. Aztán anyukád felkeresett és idejöttem.-mondta Sebastian.
-Most, hogy itt vagy mehetsz is!
-Lehetnél kedvesebb egy családtagoddal!
-Te nem vagy Slayer! A családneved Lime. Apám unokatestvére vagy.
-Pontosan! Még se látsz itt szívesen. Anyukád egy családi vacsorára hívott meg de úgytűnik csalódást kell neki okozzak, mert nem látnak itt szívesen. Ja és nem tudom miért de már nem vagyok hibrid.-mondta Sebastian és elment a házból.
Blaine aztán visszafeküdt és másnap reggel kettesben beszélget Johnnal.
-Sebastian este itt járt. Már nincs természetfeletti ereje de attól még veszélyes. Állítólag anyánk hívta meg.-mesélte Blaine.
-Ő volt az aki apánk unokatestvére és akit megöltél Korthánban?-kérdezte John.
-Igen. Nem tudom egyenlőre mit akar.
-Majd kiderítjük!
-Rendben!-mondta Blaine.
A lépcsőn ekkor a fivérek anyja, Caity megy le és vidám a hangulata.
-Fiúk meghívtam mára Sebastian rokonunkat! Szeretnék egy békés családi vacsorát mára! Blaine örülnék ha a barátnőd, Bloom is eljönne!-mondta Caity vidáman.
-Még csak pár napja járok vele. Korai lenne meghívni.-mondta Blaine.
-Ha szereted őt akkor semmisem korai!-mondta Caity és elment sétálni egyet.
John ekkor kicsit pánikolva fordult Blainehez.
-Most mitévők legyünk? Lehet elüldözted Sebastiant! Anyánk csalódott lesz és azt szerintem nem akarjuk!-mondta John kissé pánikba esve.
-Mit tegyünk akkor? Hívjuk vissza Sebastiant?
-Igen! Odamegyek hozzá kedvesen és úriemberként. Illedelmesen megkérem és valószínűleg igent mond az eljövetelre.
-Mi van ha nemet mond?-kérdezte Blaine.
-Igent fog mondani! Elvégre ez egy családi vacsora lesz.
-Na és ha nemet mond? Olyan terv kell amivel nem lesz másik opciója csak az, hogy eljöjjön.-mondta Blaine.
-Jó te mit tennél?-kérdezte John kíváncsian.
Néhány órával később Sebastian hotelszobájában megszólalt a csengő. Sebastian kinyitotta és Blaine áll ott törölközőkkel.
-Szép napot! Megjöttek a törölközők!-mondta Blaine és egy altatólövedékkel meglőtte Sebastiant aki ettől kidőlt.
Blaine Sebastiant egy szobában elrejtette és odament hozzá John.
-Mondjuk azt, hogy anyánkkal a vacsora teljesen jól fog menni. Mi van ha mégsem?-kérdezte John.
-Akkor elmondod neki, hogy van egy unokája pár utcával odébb. Szerinted elfelejtettem volna, hogy Lilit nem említetted múltkor?-vonta kérdőre Johnt Blaine.
-Ez maradjon akkor a B terv.
Sebastiant a fivérek hazavitték és amikor magáhoztért elmondták neki, hogy jól viselkedjen. Sebastian belement de nem tűnt őszintének. A családban már mindenki kiöltözött és a csengő hallatán Blaine az ajtóhoz ment és kinyitotta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Megváltottak
VampiroA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.