Season 2 Part 10

41 8 2
                                    

A Mikaelson háznál ott van Leonard és Bloom nyitott neki ajtót. Bloom a meglepettsége után szóhoz tudott végre jutni a számára ismeretlen férfi felé.

-Bocsánat de ki is ön?-kérdezte kissé zavarodottan Bloom.

-A nevem Leonard Slayer!

Bloom ekkor meglepődött és varázslásba kezdett de Leonard egy tűvel beinyekciózott neki egy erős altatót ami egy tribridet simán kidönt. Bloom ki is dőlt és Leonard elrabolta őt. A reptéren eközben Sissi és Peep búcsúzkodnak, hisz Peep egy kis időre elutazik. 

-Megleszel amíg nem vagyok itt?-kérdezte Peep.

-Igen. Arra gondoltam, hogy elmegyek arra a szigetre ahová Danit és a másik lányunkat, Táliát rejtettük. Remélem jól vannak!-mondta Sissi.

-Biztosra veszem, hogy jól megvannak. Danit okos ötlet volt odarejteni. Lehet ha más is megtudta volna, hogy él akkor megölték volna.-mondta Peep elgondolkodva.

Sissi aztán megcsókolta Peepet és egy könnyes búcsú után Peep elment a repülője felé. John egy fontos ügye miatt pont a reptéren van és hallotta az egész beszélgetést. Peep távozása után John odament Sissihez.

-Mi az, hogy Dani életben van?-kérte számon John Sissit.

-Hát tudod amikor megtudtam, hogy feltámatt beszéltem vele és elvittem egy szigetre. Ott van az egyik eltitkolt lányommal.

-Van még egy lányod? Azt hittem csak Tánya van!

-Van egy Tália nevű is. Ott van Danival a szigeten. -mondta Sissi.

-Értem. Viszont van egy kis családi ügy amit elkell intézzek.

-Ezért kellenek a papírok?

-Igen! Ezeken a papírokon rajta van apám utazásainak helyszínei. Körülbelül egy hónapja él már.-mondta John.

-Oké akkor segítek neked ebben! Utána átbeszéljük ezt a Dani dolgot.-mondta Sissi.

Eközben Wanda úgy döntött elmegy legjobb barátjához, Bloomhoz. Amikor odaért meglátta, hogy az ajtó nyitva van és egy injekcióstű van a küszöbön amin Slayer-Tech felirat van. 

-Jaj ne!-mondta Wanda amikor meglátta a feliratot és elrohant haza.

Amikor hazaért lihegve ment be az ajtón.

-Minden oké lányom?-kérdezte Caity.

-Mi a baj Wanda?-kérdezte Blaine aki most jött le a lépcsőn.

-Bloomot elrabolta Leonard. Meg kell mentenünk!-mondta Wanda aggódva és még mindig lihegve. 

Blainet ekkor nagy harag fogta el.

-Anya, Wanda! Gyertek velem! Megöljük apát!-mondta határozottan Blaine és vámpírfutással elindult felkutatni apját.

-Blaine nekünk nincs vámpírfutásunk!-mondta hangosan Wanda.

-Hagyd csak! Nem jönne vissza még értünk sem. Bloomért bármit megtenne.-mondta Caity.

-Ez tényleg így van!-mondta Wanda és anyjával elindultak.

Blaine pontosan tudta hol keresse apját. Blaine egyenesen a régi házukba ment ahol sokáig laktak és amit apjuk régebben felrobbantott. A város ahol laktak Demson néven ismert és Blaine hamar odaért. Amikor a házhoz ért apja hírtelen kiütötte és sok helyen véresre verte őt. 

Eközben John és Sissi a Slayer házba mentek. 

-Hova lett mindenki?-kérdezte Sissi.

-Nem tudom. Felhívom Wandát.-mondta John és már hívta is Wandát aki felvette.

MegváltottakWhere stories live. Discover now