Part 4

51 6 0
                                    

Reggel Blaine és Sissi a tetőn keltek fel egymás társaságában és a felébredés kicsit kínos volt, hisz Sissi Blaine mellkasán fekve kelt fel. Amint Sissi felkelt Blaine mellkasáról, Blaine is felébredt.

-Bealudtunk?-kérdezte kissé meglepetten Blaine.

-Úgytűnik.-mondta Sissi és kezével próbálta eltakarni a napot.

-John! Megkell keressük!-mondta hírtelen Blaine.

John azóta is a nyaralóban van és Dom őrzi őt Baconnel.

-Összefogott két ellenségem. Van más is amiről tudnom kéne vagy nincs?-kérdezte érdeklődve John.

-Csak hallgass el!-mondta Dom.

-Jó akkor inkább járok egyet!-mondta John.

-Hogy mit csinálsz?-kérdezte értetlenül Bacon.

John lazán felállt a székből amihez már nincs odakötözve és elmondott egy varázslatot amivel felgyújtotta Bacont és Domot. Mindkettő belehalt az égésbe és John az ereje használása után elájult.

Sissi és Blaine az iskola előtt beszélgetnek.

-John az én testvérem! Megkeresem és visszajövök vele.-mondta Blaine határozottan.

-Várj! Most jutott eszembe, hogy van egy bűbáj amivel meglehet keresni embereket vagy tárgyakat. Keresőbűbájjal megtudhatjuk hol van John.-mondta Sissi.

-Akkor vágjunk bele!

Sissi és Blaine elmentek egy szobába és gyertyákat gyújtottak. Sissi bevetette a keresőbűbájt és az meg is mutatta neki hol van John.

-Megvan! A nyaralótokban van.-mondta Sissi.

Blaine ezt hallva elrohant a nyaralóba és felsegítette Johnt a földről. John felébredt és megköszönte tesvérének.

-Hogy találtál meg?-kérdezte John.

-Sissi bevetett egy keresőbűbájt. Mi ez a két darab égett hulla?-kérdezte Blaine.

-Dom és Bacon. Visszatértek a halálból de ők a pokolból jöttek.

-Csodálkoznék is ha a mennyből jöttek volna.

-Már nem fognak visszatérni. Tudod a szabályt. Mindenkit egyszer lehet visszahozni az életbe.-mondta John.

-Ne is emlékeztess rá! Már csak egy életünk van.-mondta viccelődve Blaine.

Blaine hazavitte Johnt és lerakta egy ágyba.

-Beszélnem kell Sissivel!-mondta John az ágyban feküdve.

-Majd beszélsz vele! Most csak pihenj.-mondta Blaine.

Blaine aztán ledőlt kicsit pihenni és aludt egyet. Sissi eközben Bloommal beszélget.

-Képzeld! Meglett John.-mondta Sissi.

-Szuper! Miért nem vagy vele akkor?

-Mert mielőtt elrabolták volna feltett nekem egy kérdést.

-Milyen kérdést?

-Megkérte a kezem. Mielőtt bármit mondhattam volna elrabolták.

-Mit mondtál volna neki?-kérdezte kíváncsian Bloom.

-Azt, hogy nem. Még korai és nem járunk egy egész nap óta. Nem is értem miért kérte meg a kezem.

-Ha beszélsz vele akkor kiderül.

-Azt most inkább kihagynám.-mondta Sissi.

Alma eközben úgy gondolta bekell ülnie egy bárba. Így hát bement Brookhaven egyetlen bárjába és kikért magának egy sört.

MegváltottakWhere stories live. Discover now