John besietett a házba és egy varázslattal eloltott a tüzet.
-Tessék! Már nem ég a karácsonyfa! Mostmár beszélhetek Tányával?-kérdezte John feszülten.
-Aha!-mondta Blaine.
John kiment Tányához és kíváncsian várja mit szól Tánya ahhoz, hogy szerelmet vallott neki. Tánya azonban nem mondott semmit csak megcsókolta Johnt. Pár nappal később Blaine Morda cellájánál ül és beszélget vele.
-Több ezer módja van annak, hogy megöljön egy ember egy másokat. Vámpírként a gyilkosság módjai megkétszereződnek. Szóval, hogy szeretnél meghalni?-kérdezte Blaine.
-Megölhetsz de akkor sosem fogsz tudni többet a szigetről.-mondta Morda.
-Többet? Ez csak egy sziget! Mit kéne még tudni róla?
-Például azt, hogy a sziget másik része hologram. Valójában ott egy másik része van még ahol civilizált emberek élnek. Egy kis város van ott és ott van még a szigetlakók legnagyobb félelme.
-Mi lenne az?-kérdezte Blaine.
-Majd meglátod ha odamész.-mondta Morda.
Blaine kiment a cellából és Bloom várta őt az ajtónál.
-Mi volt bent?-kérdezte Bloom.
-Elmondta, hogy van egy nagyobb része a szigetnek. Csak hologram borítja.
-Érdekes. És most mi lesz?
-Elmondjuk ezt Johnnak és megnézzük azt a helyet.-mondta határozottan Blaine.
A fő házban Blaine elmondott mindent és John körbe kérdezte kik akarnak menni. A csapat tagjai Dani, Wanda, Blaine, Bloom és John Tányával. Tália és Sissi otthon maradtak. A csapat elment a sziget végére és John nagy levegőt vett, mert előtte csak tenger van.
-Biztos igazat mond Morda?-kérdezte John.
-Ha nem akkor csak vizes lesz a lábad.-mondta Blaine.
-Nem akarom, hogy vizes legyen a lábam. A zokni ami rajtam van jó minőségű és lehet tönkremegy.-mondta aggódva John.
-Majd én megyek akkor!-mondta határozottan Dani és a fivérek elé ment.
Mire Dani a lábát vízbe tette volna átlépett a másik oldalra és megnyílt előtte egy új világ. Látott házakat, boltokat, tereket és egy főutat. A többiek amikor meglátták, hogy Dani eltűnt utánamentek és meglátták azt amit Dani.
-Ez szép!-mondta ámulva Tánya.
-Nézzünk szét!-mondta John.
-Azt hittem már sose mondod! Ez a hely csodálatos!-mondta Wanda.
A csapat szétválva elkezdte felfedezni a helyet. Bloom Wandával az utcán sétálgat.
-Furák ezek a napok nem igaz?-kérdezte Bloom.
-Nem. Szerintem most normálisak a napjaink. Miért gondolod azt, hogy furák?
-Semmi gyilkolás, semmi veszélyes ellenfél. Ez új nekem az elmúlt időszakhoz képest.
-Lehet hozzákéne szoknunk ehhez. Nekem tetszik ez az életmód.-mondta Wanda.
-Igen de lehet kikéne kapcsolódnunk kicsit.
-Mire gondolsz?
-Csak kövess!-mondta Bloom.
-Hát oké!-mondta Wanda és követni kezdte Bloomot.
Bloom egy kocsmába ment és a csaposhoz ért.
-Mondja ki a legrosszabb a városban?-kérdezte Bloom.
A csapos nem mert megszólalni. Bloom mellett egy fickó lecsapta a poharát a pultra és Bloomra nézett.
-Ki kérdezi?-kérdezte a fickó.
-Üdv! Bloom Mikaelson vagyok!
-Én Joseph Marxon és én vagyok itt az akitől mindenki fél. Szóval jobba ha te is tartasz tőlem.
-Oh azt elfelejtettem említeni, hogy van velem egy lány aki a Slayer családból tartozik.-mondta Bloom és csípőre tette kezét.
-Hogy milyen családból származik?-kérdezte kicsit aggódva Joseph.
Wanda ekkor a levegőbe emelte Josephet és eldobta őt a kocsma túloldaláig.
-Slayer! Azt mondta Slayer családból.-mondta Wanda és büszke magára.
Joseph emberei ekkor körbevették a két lányt. Bloom és Wanda ezért erejüket használva elverték az embereket és ezzel kocsmai bunyó tőrt ki. Wanda és Bloom meg természetes beszálltak a bunyóba.
-Igazad volt! Ez tényleg jó móka!-mondta Wanda boldogan.
-Mondtam!-mondta Bloom és pont leütött valakit.
-Még sosem voltam kocsmai bunyóban.-mondta izgatottan Wanda.
-Én már voltam párszor. Mindegyik jó volt.-mondta Bloom.
A kocsmában ekkor hírtelen csönd lett és az asztalra felállt Morda.
-Ez, hogy jutott ki?-kérdezte meglepődve Wanda.
-Népem! Visszatértem hozzátok! Páran legyőztek és fogságba tartottak de kiszabadultam.-mondta Morda és mindenki ujjong neki, hogy visszatért.
-Hogy szabadultál ki?-kérdezte Bloom kíváncsian és mérgesen.
-Néhány kaviccsal eldugítottam a zárat és az eltört valahogy. Mindegy a lényeg az, hogy most itt vagyok.
Bloom és Wanda már épp cselekedni készült amikor hírtelen leütötte valaki Mordát.
-Mész vissza ahonnan jöttél!-mondta Blaine és ő felel Morda leütéséért.
-Azt hittem a szétnézésbe az elvegyülés is beletartozik. Nem pedig az, hogy csináljunk kocsmai bunyót!-mondta John kissé kiakadva.
-Mi csak szórakoztunk.-mondta Wanda.
-Végülis egy kis szórakozás nem árthat.-mondta Blaine és felkapta a vállára Mordát.
-Mindegy. Menjünk Tányához és Danihoz. Fontos dolgot találtak.-mondta John és elindultak Daniék felé.
Dani és Tánya eközben egy hatalmas vulkán előtt állnak.
-Szerinted mit fog szólni John ha ezt meglátja?-kérdezte Dani.
-Nem hiszem, hogy örülni fog neki.-mondta Tánya.
Kicsivel később megérkeztek a többiek és észrevették a vulkánt.
-Tehát ez volna az a veszélyes dolog amitől mindenki fél a szigeten.-mondta Blaine a vulkánra nézve.
-Én lehet nem halnék bele. Utána úgyis újraélednék.-mondta Bloom.
-Hát nem is tudom. A lávában való halál nem épp a kedvenc halálaim közé tartozik.-mondta Blaine.
-Van kedvenc halálod?-kérdezte meglepetten John.
-Nincs. De ha lenne akkor biztos, hogy nem ez lenne.-mondta Blaine.
-Menjünk haza és szóljunk erről Sissinek és Táliának.-mondta Dani.
-Jó ötlet!-mondta Wanda.
A csapat hazament és Blaine ismét bezárta a cellába Mordát. John és a többiek eközben mindent elmondtak Sissinek és Táliának. A közös házban délután mindannyian összegyűltek és Dani a focimezében ment oda.
-Mi ez a mez Dani?-kérdezte Sissi.
-Gondoltam focizok kicsit. Csináltam egy kis focipályát és ott lehetne focizni.-mondta Dani.
-Várj Dani! Felveszem a mezt amit kaptam tőled és megyek veled!-mondta Blaine és sietett átöltözni.
-Akkor már megyek én is.-mondta John.
A három fiú aztán kiment a parton felállított focipályára és focizni kezdtek. Az idő szépen és nyugisan telt el játék közben. A lányok szurkoltak nekik és a baráti mérkőzést végül döntetlenre zárták. A vulkán eközben megmozdult és földrengést keltett amit mindenki érzett.
YOU ARE READING
Megváltottak
VampireA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.