Part 6

45 6 0
                                    

Blaine már a város útjait járja autójával és mellette ott ül Alma. 

-Elmondanád, hogy minek ez a nagy sietség? 130-al megyünk 80-as táblánál! Mi az ami ennyire sürgős és nekem is részt kell vennem rajta?-kérdezte kíváncsian Alma.

-Van ügyvédi végzettséged nem igaz?

-De igen!

-Remek! Elmegyünk Szofiért és utána a hivatalba. Ma biztosan elválok tőle!-mondta Blaine.

-Okés!

Alma és Blaine megérkezett Blaine lakásához ahol ott van Szofi. Blaine bement a lakásba és amikor megtalálta Szofit kihívta.

-Hova megyünk? És ki az aki itt van?-kérdezte Szofi.

-Ő Alma. Egyébként a hivatalba megyünk elintézni valami fontosat.-mondta Blaine. 

-Rendben!-mondta Szofi.

A hivatalba érve Szofi és Blaine bementek egy irodába ahol Alma nemrég berendezkedett. Blaine aláírta a válásos papírt és Szofinak nyújtotta. 

-Ez az elválásunk papírja?-kérdezte Szofi.

-Igen!-mondta Blaine.

Szofi ekkor minden egyéb nélkül aláírta és elhagyta az irodát.

-Ez meglepően gyors volt.-mondta Alma kicsit meglepetten.

-Mondtam, hogy kihunyt a szikra köztünk.

-Ami azt illeti még nem mondtad.

-Akkor biztos Johnnak mondtam. Na mindegy! Köszi a segítséget!-mondta hálásan Blaine.

-Nincsmit!-mondta Alma.

Blaine és Alma aztán elmentek a hivatalból és külön úton mentek tovább. Blaine egy üzenetet küldött Sissinek amiben leírta, hogy elvált végre Szofitól és mától csak vele lesz. Sissi örült az üzenetnek és választ is adott Blainenek. 

Eközben Brookhaven másik területén Lucifer kiakadva néz egy fura kőre amiben egy négyzet lenyomata van. Jax pedig nem érti a helyzetet.

-Mi is a baj?-kérdezte Jax.

-Ezen a helyen volt a medál. Egy négyzetalakú medált keresünk ami a világ összes színéből áll és nincs itt! 

-Akkor hol van?

-Hát épp ezaz, hogy nem tudom!-mondta Lucifer mérgesen.

-Van abban valami jó is, hogy Brookhavenben vagyunk! Tele van a város természetfelettiekkel és az egyik boszorkány talán megtudja nekünk találni a medált.

-Nem is rossz ötlet! Keressünk egyet és intézzük el ezt a medál ügyet!

-Oké!-mondta Jax.

Lucifer és Jax elindultak a Slayer Iskola felé és félrehívtak egy diákot.

-Szia! Megkéne találnod egy medált nekünk. Segítesz?-kérdezte Jax.

A boszorkánylány megszeppenve és ámulva áll Jax és Lucifer előtt.

-Ez lehet hibás.-mondta Lucifer.

-Hahó! Minden oké?-kérdezte Jax és csettintett kettőt a lány előtt.

-Igen, persze csak a két legnagyobb legenda áll előttem! Tanultam rólatok az iskolában és hihetetlen, hogy most itt álltok előttem.-mondta a lány.

-Tudnál csinálni egy tárgykeresőbűbájt? Egy mindenféle színű medált keresünk.

-Persze!

A lány nekilátott a varázslatnak és megtalálta a medált. A medál Blaine zsebében van és már több éven át nem került el onnan sehova.

MegváltottakWhere stories live. Discover now