Season 2 Part 7

42 8 2
                                    

Wanda meglepetten néz a fivérekre Blaine köszönése után. 

-Hogy érted azt, hogy hugi?-kérdezte furcsán nézve Blainere Wanda.

-Blaine ezzel a köszönéssel csak arra akart utalni, hogy mi vagyunk a családod. Anyánknak mutatott Blaine rólad egy képet és anyánk felismert. A rég elveszett lánya vagy akiről igazság szerint mindenki azt hitte, hogy meghalt.-magyarázta el John.

-Biztos ez? Bármint bárki mondhatná, hogy a családom. Elvégre árvának számítok és nem ismertem a szüleim. 

-Jogos felvetés. Mi nekünk is csak az van, hogy hiszünk anyánknak.-mondta Blaine.

-Akkor semmi bizonyíték nincs rá.-mondta Wanda.

Az ajtóhoz aztán odament Bloom.

-Mi ez a nagy társalgás?-kérdezte Bloom.

-Wanda a testvérünk.-jelentett ki John.

-Erre nem számítottam.-mondta Bloomkicsit döbbenten. 

Bloom intett Blainenek, hogy menjen be a házba és elmentek a nappaliba beszélgetni. A beszélgetés előtt azonban megölelték egymást és csókolóztak.

-Wanda tényleg a testvéretek lenne? Nem látom benne azt a hasonlóságot ami bennetek van.-mondta Bloom.

-Anyánk mondta, hogy mi történt vele kiskorában.-mondta Blaine.

-Azért én nem hagyatkoznék egy elméletre.

-Igazad van! Mit javasolsz?

-DNS tesztet. Azokkal kitudják mutatni, hogy ki az anyja és az apja.-mondta Bloom.

-Rendben! Beszélek Johnnal és szerintem holnap reggel elintézzük. Mostmár este van.

-Oké, szeretlek!

-Én is téged!-mondta Blaine és megcsókolta Bloomot.

John eközben Wandát győzködte az ügyről, majd amikor meglátta, hogy Blaine kifelé megy, ő is elindult vele és elköszöntek a többiektől. Otthon az anyjuk már alszik és a fivérek csöndben beszélgetnek erről a Wanda témáról. 

-Szerinted tényleg a húgunk?-kérdezte Blaine.

-Nem tudom! Hiszek anyánknak de ez az egész akkor is túl hírtelen jött. Nem álltam erre még készen! Vagyis nem tudtam eddig elképzelni, hogy hárman vagyunk testvérek.-mondta John.

-Na ja. A családunk egyre bonyolultabb! De legalább megismerjük a családunk hátterét. Jó is van ebben. Viszont Bloom tanácsolta nekem a DNS tesztet. Azzal kimutatják, hogy Wanda szülei valóban a mieink.

-Rendben. Akkor holnap elmegyünk a kórházba és ott megcsináljuk. Tudtommal ott van olyan részleg.

-Szerintem is van ott. Mindegy majd holnap megnézzük!-mondta Blaine.

-Oké! Jóéjt!-mondta John.

-Jóéjt!-mondta Blaine és a fivérek felmentek az emeletre.

Másnap reggel Caity már fent volt korán és Blaine volt a második aki felkelt.

-Jó reggelt fiam! Hogy alakult tegnap Wandával?-kérdezte Caity érdeklődve.

-Szia anya! Eléggé rendben ment minden. Ma azért csinálunk vele egy DNS tesztet.

-Talán nem hisztek nekem?

-De! Csak Bloom szerint jobb biztosra menni és Wanda is jobban fogja magát családtagnak érezni ha megbizonyosul róla, hogy tényleg a testvérünk.-mondta Blaine.

MegváltottakWhere stories live. Discover now