Niektóre sekrety dobrze trzymać na dnie szafy.
Bo jakby zareagował Stiles, gdyby dowiedział się, że mężczyzna, z którym się tak namiętnie całuje za szkołą, nie jest człowiekiem? Że jest istotą nadprzyrodzoną? Że pewne wymówki były jedynie kłamstwem, skrywającym prawdziwą naturę Dereka?
Co by Stiles poczuł, gdyby dowiedział się, że Derek Hale jest bestią?
Wasz/a Didi.
Stiles przekręcił oczami, jak skończył czytać najnowszy wpis na sexsterek.com. Miał dość tej stronki, która rozniosła się po całej szkole; od samego ranka uczniowie i nauczyciele zawieszali na nim ciekawskie, osądzające spojrzenia. Kilka koleżanek z równoległej klasy nawet próbowało zrobić mu ukradkiem zdjęcie.
Scotta nie było dzisiejszego dnia w szkole, co przygnębiało bardziej Stilesa. Potrzebował przyjaciela, by ten go rozweselił lub rozproszył myśli na temat autora bloga.
Na portalach społecznościowych nie spotkał się z użytkownikiem, który nazywał się Didi. Podejrzewał, że to może być kobieta, ale nawet i męscy rówieśnicy wydawali się podejrzani.
Z Isaaciem Lahey przeglądnęli dwa komentarza pod ostatnim wpisem, jednak prosiły tylko o następną część. Stiles westchnął z ulgą, że ludzie sądzą, że to opowiadanie.
W rzeczywistości było mu daleko do uczucia ulgi; czuł się śledzony i wiecznie obserwowany, nawet jak był w toalecie. Zaczął obawiać się, co jeszcze może przeczytać i jakie zdjęcia mogą wypłynąć. On i Derek nigdy nie robili sobie wspólnych zdjęć, ale ostatnie opublikowane także nie mogło być prawdziwe; autor musiał mieć dyplom z obróbki Photoshopa.
- Myślałem, że wolisz blondynów – Śmieje się Isaac; jest blondynem o ładnych, niebieskich oczach. Jest wyższy od Stilesa i bardziej umięśniony, a do tego także sarkastyczny. Stilinski kolegował się z Lahey od początku szkoły średniej, jednak nigdy nie myślał nad zaprzyjaźnieniem się z chłopakiem – Było mi smutno, jak dostałem link do bloga.
- Zawsze masz szansę – Stiles przekręca oczami ponownie tego ranka – Ja i Derek nie jesteśmy razem tak, jak tutaj piszą. To na pewno jakaś zazdrosna, zakochana laska.
- Ale tutaj nie piszą, że jesteście w związku. Ja obstawiam, że się po prostu pieprzycie.
Stiles poczuł się obnażony ze swoich sekretów, ale starał się zachować twarz. Odmruknął coś Isaacowi i ruszył w stronę toalety.
Zatrzymał go SMS i przeżył kolejny szok, czytając to, co Derek mu napisał.
Od: Derek:
To Ty? Ty jesteś Didi?
Do: Derek:
Nie dziwię się, że nie zdałeś ostatniej klasy, skoro myślisz, że to ja mogłem coś takiego zrobić.
CZYTASZ
sexsterek.com /Sterek
Teen FictionKtoś stwarza stronkę internetową, w której głównym tematem jest sekretny romans Stilesa Stilinskiego i Dereka Hale'a oraz ich sekrety.