Krople deszczu ciężko opadały z burzowych chmur.
Pochmurna pogoda sprawiła, że mieszkańcy miasteczka siedzieli w ciepłych, suchych domach. Tylko nieliczni, zmuszeni do wyjścia na zewnątrz przemierzali w pośpiechu chodniki. Dłonie wciśnięte głęboko w połach płaszczy i bluz. W oddali zaszczekał pies.
Na cmentarzu jednak było spokojnie. Wysoki młodzieniec był jego jedynym odwiedzającym. Kaptur nasunął głęboko na twarz i w ciszy spoglądał na nagrobek.
Czuł się zmęczony, a jego zgarbiona pozycja ciała opisywała to. Dłonie schował w kieszenie spodni dresowych, głowę zawiesił nisko, tak jak ramiona.
Był zmęczony. Wyrzuty ze wszelkich innych emocji. Ogarnięty nudą i porażką.
Jego plan nie trzymał się tak, jak to sobie wszystko poplanował.
Ale wiele rzeczy udało mu się zrobić.
Nie planował jednak tego, że Derek i Stiles otworzą się przed sobą na związek. Z jego pilnych obserwacji wynikało, że łączył ich seks, a nie uczucia. Najwidoczniej było to kolejną jego porażką.
Kilka lat temu został zamordowany. Ale przeżył.
Pamiętał to wydarzenie dokładnie; niekiedy wciąż budziło go ze snów. Pamiętał Petera, jego wściekłość i szaleństwo. Dalej czuł jego pazury na swoim gardle, gdy je rozcinał, zabijając jego, jeszcze wtedy będącym nastolatkiem. A później była ciemność, aż obudził się, czując chęć mordu i słysząc wszystkie dźwięki dookoła. Nawet te, których wcześniej nie słyszał: czyjś oddech dwie ulice dalej, bicie serc, upadek na ściółkę leśną starego liścia.
Ale to, że Peter go zamordował dawało mu przewagę. Wiedzieli o tym i gdy wysłał do niego list, ten zgodził się na wszystko, byleby nie wydawać go policji. Cóż, ta kwestia także potoczyła się inaczej. Ale starszy Hale dostał to, czego chciał – wolności i dostępu do światła księżyca.
W zamian za ciszę Peter finansował jego dzieło.
Mężczyzna westchnął. Był tak zmęczony, że nawet jego serce biło w ociężałym rytmie.
Odszedł powoli od grobu. Krople deszczu spływały na nim w dół, zataczały piruety na złotych, wyblakłych literach, które układały się w jego imię i nazwisko:
Danny Mahealani.
CZYTASZ
sexsterek.com /Sterek
Teen FictionKtoś stwarza stronkę internetową, w której głównym tematem jest sekretny romans Stilesa Stilinskiego i Dereka Hale'a oraz ich sekrety.