1.bölüm...

5.4K 312 26
                                    

Korkuyorum insanların bana yaklaşmasından dokunmasından.

Ya bana zarar verirlerse ya rezil olursam.Koşmaya başladım kimseyle muhattap olmak istemiyorum.

Olamaz az önce ne mi oldu bi adam bana çarptı bana dokundu BANA!

Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı hızlıca uzaklaştım.

İnsanlara karşı büyük bi korkum var psikoloğumdan bile korkuyorum ama tek çözümüm artık evde değilde okulda eğitim alıp insanlara alışmaya çalışmam(mış).

Daha yolda yürüyemiyorken okul mu?

Rezil olursam yanlış bişi söylersem bana zarar verirlerse sıra arkadaşım bana dokunan herkes korkumu düşünemiyorum.

lise 2 yim bu yaşıma kadar bilgisayar teknolojisiyle evde eğitimimi aldım.

Ailem dışında kimseyle konuşup dokunamıyorum.

Ama bir sırrım var sosyal medyada yaşamımı sürdürüyorum arkadaşlarım ve kendi dünyam orda.

İnternette kimse bana dokunamaz ismimi ve resmimi vermediğim sürece rezilde edemezler.

Suratımın yarımının fotoğrafını koyuyorum ve kendimi Siyah olarak tanıtıyorum.

Ne var yani ismim Mavi ise takma adımın Siyah olmasında bir gariplik göremiyorum.

Gizemim insanların ilgisini çekiyor ve sanalda birçok arkadaşım var.

Gerçek dünyada yaşamaya korkan bir eziğim işte.

Bunları konuşurken eve varmıştım ben neden çıkmıştım ki dışarı belki biraz korkumu yenerim diye ama sonuş kırmızı gözler ve bir titrek beden.

1hafta sonra okula başlamam lazım ve hala bu haldeyim.

Kapıyı çaldığımda annem açtı ve bana sarıldı bende ona sarıldım ve içeri geçtik.

Salonda tanımadığım bir yüz görünce korktum.

Kadından uzaklaşıp odama gittim.

Adını söyleyemediğim bir hastalığım var ve 1 hafta sonra okulum umarım ölmem.

kimsenin kullanmadığı ve değişik bir konu vote ve yorum istediğim seviyede olursa her hafta bölüm atarım belki daha fazla.

ve her bölümün sonunda bir fobi paylaşıcam bilgi katar diye düşünüyorum agirofobi: caddelerden ya da caddelerde karşıdan karşıya geçmekten korkma

ANTROPOFOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin