Merhaba sevgili okurlarim sizin beni ozlediginiz gibi bende sizi ozledim!
MAVI'DEN..
Uygar evimize geldiginde biraz gergindi çekingen tavirlarini soylemiyorum bile...Akşam yemegi yedikten sonra ona odami gosterdim su yatagimi cok begenmisti evde rahat davranmasi karsiliginda bu gece yatagimi ona odunç vermeyi teklif ettim tabiki kabul etti.
Birkac saat sosyal medyada takildik Uygara facebook ve instagram actim ama en sonunda uykusu gelmisti ve kendini su yataginin kollarina birakmisti.
Bende yalniz kalinca yan odaya gectim her gece yaptigim gibi hayatimi gozden gecirdim buda uykumu getirmeyince careyi telefonda aramistim ki sarjinin %1 oldugunu gorunce hayallerim yikildi.
Bazı şanslı insanlar gibi yatağımın yaninda priz yoktu ...
Duvarla bakısırken Uygarin yani benim odamdan bir ses duydum biraz paniklesemde hızlı adımlarla odaya ulaştım.
Kapıyı açtığımda açılmış bir pencere uçuşan perde ve bir adet Enes gördüm.
Uygar uyanmamişti fazla ses çikartmamaya özen göstererek Enesin yanina gittim.
Kulağına yaklastim "Burda ne işin var?"
"Burasının senin odan olduğunu sanıyordum."
"Idda meselesi diyelim,asil sen cevap ver gecenin bu saatinde odamda ne arıyorsun?"
"Yeni evini merak ettim."
"Sabahta gelebilirdin"elimle pencereyi isaret edip "kapıdan.." diye ekledim.
"Özledim."dedi fısıltıyla.
Kısa bir bakısmadan sonra kendimizi koridora attık.
Enes sırtını duvara yaslayıp yere oturdu bende sorgulamadan yanina oturdum.
Birkac dakika konusmadan pencereye baktık.
"Küçükken nelerden korkardin?"
"Yalnız kalmaktan korkardım ama hepte yalnızdım senle tanışana kadar."
"Bende denizden korkardim senle tanısmadan önce gözlerin deniz mavisinin en güzel tonu sevmemek mümkün değil."
Enese dönüp gözlerimi gözlerine kenetledim "Sende gökyüzüsün o zaman bu tonu sevmemek mümkün değil." Dedim onu tekrar ederek.
Sırıtarak bana sarıldı ama aklıma takılan sorular vardı.
"Neden benim için bunları yaptın."
"Hayatımın bir amacı yoktu ama seni görünce artik yasamin bir anlami oldu, belki senle cok konusmadik fazla tanimadik birbirimizi ama işte o gözlerin var ya konusamadigimiz herseyi anlattı bana işte tamam dedim bu kız doğru olan.Senin icin herseyi yaparim pisman degilim yine olsa yine girerim o hastaneye sakın takma tamam mı bana gülümsemen herşeyi unutturuyor."
Gözlerim dolmustu sanırım ağlıyordum dedigini hatirlayarak gülumsedim sacma bir hal icersindeydim ama olsun değerdi.
Değer gördugunu hissetmek ayri bir duyguydu.
Enesinde gözleri dolmuştu hem benim hemde kendi gözlerini sildi.
"Kötü olan herşeyi unut yeni bir hayata başlicak az kaldi."
"Nasıl?"
"Bir kac ay sonra okula yeniden gidicez guzel zamanlar geçirip bol bol gülücez."
Ama ben hazır değildim bakislarimdan anlamisti sanirim ne demek istedigimi.
"Sende iyi olucaksin Uygar ve ben hep yanindayiz."
"Biliyorum..."
Uzun bir sessizlikten sonra ayak sesleri duydum sanirim annem uyanmisti.
Panikledim ve kosarak merdivene yoneldim terasa ulastigimda Eneste yanima gelmek uzereydi.
Rahat gorunen koltuga kendimi attim ve gozlerimi kapadim tam dalacakken Enes"Mavi" diye seslendi.
Kafami hafifce kaldirdim ve soran gozlerle ona baktim.
"Sanırım ben sana aşık oldum."
...
Sadece bir geçiş bölümü..
Burda bitirdigim icin uzgunun biraz heycan kattim daha once bolum atmistim ama silinmisti sinirlendim ve bu güne erteledim yorumlar ve voteleri uzun aradan sonra bol isterim.DIKKAT bu arada kapagi degistirmek istiyorum calisma yapanlar bana ulassin lutfen cok basit olmazsa sevinirim en begendigimi secip kapak yapicam yapan kisiyede bolum ithaf edicem simdilik bu kadar.
Bolum neden gec geldi derseniz herkesin bazi sorunlari olabiliyor saygiyla karsilamaniz dilegiyle.
26k ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTROPOFOBİ
ParanormalO insanlardan korkuyordu.Rezil olmaktan,yanlış bir şey yapmaktan, insanların o'na zarar verebilmesi düşüncesiyle yaşıyordu. Ailesi dışında kimseyle konuşamıyor ve insanlara temas edemiyordu. Bu kişi Mavi. Özgüvensizliğin ve hassaslığın sözlük anlamı...