12.bölüm...

2K 174 37
                                    

100 okuma 30 vote 20 yorum.4k icin teşekkurler.

Saatlerden korkma:kronomentrofobi.

Sayilardan korkma:aritmafobi.

Bazi okuyucularim cok yardimci oluyo mesaj panoma fobi paylaşanda var.

Whatsap grubu duşunuyorum fikrinizi ogrenmem lazim .

1.Mavinin hemen Enesle yakınlaşacağını düşünmeyin bu kadar basit olmicak.

2.Eneste bir iyilik meleği değil ezik bir tip olarak düşünmeyin.

3.Aldarik olayınıda çok uzatmicam klasik hikayeler gibi olmasını beklemeyin ters köşeler yaşıcaksınız.

MAVİ'DEN...

Uyandığımda saat sabahın 5 iydi biraz dahah iyi hissediyordum evden sessizce çıktım.Yolda yürümeye başlarken aklım düşüncelerle sınanıyordu abimin mezarı beni yıkmıştı bunu kaldıramazdım kendimi ruhen çökmüş hissediyorum.

Dahası ise Enese sarılmam çok büyük bir hataydı ona o kadar çok yakın olmamalıydım umut vermemeliydim.

Ona dokunduğumda acı çekmiştim daha doğrusu kriz anımdı şu an yüzünü görmek istmiyordum tabiki karşılaşacaktık hatta konuşacaktım ama şu an değil.

Kendime gelmek için biraz daha dolandım eve gelince annem birşey sormadı pek dışarı çıkmadığımdan halimden memnun olmuş bile olabilir.

Yatağıma oturdum yapacak bişi yoktu hayatımın anlamı yoktu amacım yaşama sebebim hiçbirşeyim ortlıkta bir artık gibi dolanıyorum elimde bir annem vardı Eneside bu davranışımla kaybedecektim.

ENES'TEN...

Sabah onu evde bulamayınca korkmuştum ama sosyal medyada aktif olduğunu görünce rahatladım bir an önce bu konuyu ona anlatmalıydım yoksa temkinli olmazdı.

Evlerine gidicektim bana soğuk davrandığını anlamıştım pişman olmuştu onuda anlamalıydım sonuçta ağır şeyler yaşamıştı aynı benim gibi.

Belki ona birdaha asla dokunamicaktım insan hep imkansızı istemezmi zaten dokunamadığın birine aşık olmak hayal kırıklığı...

Peki ben neden böyleydim donmuş kalbimi mavi gözleriyle dahada donduran birine neden bu kadar yakındım beni istemezken...belkide istiyordu ama söyleyemiyordu böyle düşünmek dahada iyiydi.

Evlerine vardığımda annesinin ve babasının evden çıktığını gördüm tek olması daha iyiydi rahat konuşabilirdik.

Annesi ve babasının uzaklaşmasını bekledim ve evin bahçesine gizlice girdim yaptığım belki terbiyesizlikti ama acil bir konuydu Mavinin penceresi açıktı gülümsedim ve bir kağıda "Acil konuşmamız lazım çok önemli yoksa gelmezdim" yazıp içeri attım.

Dışarı tekrar kağıt fırlayınca alıp okudum "Anlat ben burdan duyarım"yazmıştı ah bu kız neden böyleydi derin bir nefes alıp söze başladım.

"Sen benim evimde uyuyorken eve bir tablet geldi yüz kilidi vardı sana yaklaştırdığımda açıldı ve bir video çıktı bir adam senden intikamımı alıcam Güzelsoy diyordu sonra tabletten garip sesler gelmeye başladı yere bıraktığımda kendini imha edip patladı ne olduğunu anlamadım tek anladığım sana zarar vermek istemesi."

İçeriden ağlama sesi geldiğinde ne kadar onun yanında olmak istesemde bunu yapamazdım hıçkırıkla karışık bir sesle"Adamın görünüşü nasıldı?"diye sordu.

"Mavi gözlü sarı saçlı 20 li yaşlardaydı ve yabancılara benziyordu incelemeye fırsat kalmadan tablet yok oldu zaten."

"O Keremin beni satacağı adam."dedi ve bir sessizlik oluştu adamın geçmişi bile kızı etkiliyordu anasını satayım.

ALDARİK'TEN...

Kızın anne babasına zarar verebilirdim ama acıyı kendisi yaşasın istiyordum profosyonel bir katil direkt düşmana saldırırdı çevresine değil.

Mavinin evini uzaktan izletiyordum tahminen şu an tekti tek olmasa bile bu benim için bir engel değildi işimi kendim halletmeyi sevdiğim için onu ben öldürecektim adamlara gerek kalmadan sevdiğimin canını alacaktım zevkle kanını akıtıp cezasını verecektim.

O bir hata yapmıştı hataları affetmezdim kim olursa olsun içimde en az bile duygu kırıntısı yoktu kalmamıştı acı çekmektense acı vermeyi tercih ederim

Anne ve babası eve geç gelirlerdi geldiklerindede çok güzel bir manzarayla karşılaşacaklardı gerekli hazırlığımı yapıp Mavinin evine doğru yol aldım.

Adamlarıda son kez arayıp evden kimseyi çıkarmamaları gerektiğini söyledim ve 4 yıldan beri beklediğim anın bu gün olması gerekçesiyle muzipçe sırıttım

ANTROPOFOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin