18.bölüm...

1.5K 156 31
                                    

12k icin tesekkurler ve uzun sure yazamadigim icin uzgunum.

MAVI'DEN...
4 ay sonra Enes psikoleji katina gelmisti sadece terapi aliyordu.

Benim icin sorun olan Uygardi 2 hafta sozumden cikmamisti kendine zarar vermemisti ama bir gun cildirdi kendine zarar vermek icin deliriyordu.

Doktorlara haber veremezdim cunku onun iyilesme doneminde olduguna inanmislardi bu olayi gorurlerse Uygarin cikmasi zorlasirdi.

Nerden cikardigini bilmedigim cakiya benzer kesici aletle kendine zarar vermeye calisiyordu oysaki hepsinden kurtulmustum.

Yanina gidip elinden cakiyi almaya calistim ama yanlislikta cakiyi koluma gecirdi.

Cikan kanlari gordukten sonra cakiyi yere atip aglamaya basladi kac kere ozur diledigini sayamamistim bile.

Kolumu tisortumle sarip oturdum yerleride sildim uzunca bir sure konusmadik o gunden bu gune kendine hic zarar vermeye calismadi.

Ben ise onlar kurtulsun diye ugrasiyordum en azindan bu fedakarligi yapmak zorundaydim.

Durumumda degisen birsey yoktu doktorlar cok iyi oldugumu ve yakinda cikacagimi soyledi su an sadece tedbir amacli burdaydim.

Gunlugumu bir kenara birakip Enesin yanina gitmeye karar verdim belki doktordan rica edersem bizim odayada gelebilirdi bu fikride aklimin kosesine yazip koridora ciktim.

Odaya vardigimda Enes uyuyordu siyaha calan saclarini oksamaya basladim benim icin elinden gelen herseyi yapmisti daha yeni tanidigi biri icin buraya gelmeyi tekrar goze almisti hep yanimdaydi ondan nasil uzaklasabilirdim?nasil cekinebilirdim?

Onu seviyordum ne tur oldugunu daha keşfedemesemde bu sevgiydi.

Enes masmavi gozlerini actiginda urperdim bakislari yumusadi ve sacindaki elime bakti tekrar bana bakip gulumsedi ve bostaki eliyle 5 aydir bir tutam uzamis saclarimi oksamaya basladi.

"Istersen yanima yatabilirsin."dedi uykulu ve kisik sesiyle.

Yastiga uzattigi kolunun uzerine hafifce basimi koydum ve suratimi ona dondum.

"Burdan çıkıcaz az kaldi Mavi ne yapmayi dusunuyosun?'

"Uygar ve senle olmak guzel bir hayat istiyorum benim durumumda zor ama siz yanimda olup mutlu olun bende mutlu olurum....peki sen ne yapicaksin?"

"Sen ol yeter be guzelim disari cikmasakta olur benden cekinme yeter."

"Asla."dedim sessizce cekinmem asla.

Kapi birden acilinca Uygarin geldigini gordum gozleri dolmustu yanima yaklasik sarildi.

"Beni bıraktin sandim."dedi fisiltiyla Enes Uygarin kafasina hafifce vurdu "Sarilmasana cocugum her seferde."dedi hafifce kikirdadigimda Uygar benden ayrilip dolu gozlerle Enese bakti.

Enes dayanamayip"Gel kerata buraya."diyip Uygari ortamiza aldi.

Iste boyleydik yakinda burdanda kurtulacaktik.....

ANTROPOFOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin