4.bölüm...

2.6K 230 55
                                    

ilginizden dolayı çok teşekkürler.Kapak yapmak isteyen yapıp bana atabilir.İsteyene ithafta yapabilirim .

eisoptrofobi: aynalardan korkma

elektrofobi: elektrikten korkma

Asıl hikayem şu aslında orta okuldaydım bir abim vardı ailem çok çalıştığı için sürekli yurt dışına çıkıyordu onlar yokken eve bazı kızlar alıyordu kimseye söylememem için beni tehtit edip odaya kilitliyordu ne yaptığını tam anlayamamıştım ama annemin veya başkasının öğrenmesini istemiyordu.

2,3 gün sonra eve adamlar geldi o kızlara değişik şeyler yapıyorlardı anlamıştım işte abimin ne pisliğe karıştığını.

Abimi seni söylicem diye tehtit ettiğimde çok pis dayak yemiştim 4 gün odadan çıkarmadı beni annemler gelsin diye dua ediyordum.

Abim kumar oynayıp borçlandığı için evde kız pazarlıyordu bunu öğrendiğimde ondan iğrendim.

Odada ağlarken abim beni aldı ve borcunun tum kısmını ödeyemediğini beni onlara vereceğini söyledi çok panik olmuştum elinden kurtulup mutfağa koştum bıçak aldığımda arkama sakladım beni tekrar yakaladığında arabaya bindik depo gibi bir yere gelince beni kolumdan surukledi tam deponun kapısını açıcakken onu bıçakladım yere yığıldı ve kanlar fışkırmaya başladı.

Dokunduğumda nabzı atmıyordu koşarak uzaklaştım 3 saat koşmanın sonucunda evi bulmuştum.

Annemler gelene kadar ağladım onlara bişey anlatamazdım sakinleştim annemler eve geldiğinde abimin ölüğününde haberini almışlardı.

Suç deponun içindekilere kaldı ve ailem için büyük bir tramva oldu benim için daha farklıdı.

Hep abimin ölümünden dolayı böyle olduğumu sandılar ama olay tamamen farklıydı.

Üstünden uzun bir sure geçtiğinde herkes acısını unutmuştu benim dikkat çekmek için böyle davrandığımı sandılar babam tamamen benden uzaklaşmıştı zaten annem hep yanımdaydı.

İşte bu yuzden korkuyorum kendi abim bile bana böyle yapmışken dışardakiler ne yapardı.

Katilim ben korkak bi katil abimin katili hasta bi katil beynimde yankılanıyordu bunlar tekrar aklıma geldiğinde ağlamaya başladım.

.....

Yine gece hiç uyumadım telefonla zaman geçirdim bi kaç saat sonra okul vardı zaten.

İğrenç bir hayatımın bir gün düzeleceğini umut ederek yerimden kalktım.


ANTROPOFOBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin