Sınır 100 okuma 30 vote 30 yorum.
filemafobi: öpmekten ya da öpüşmekten korkma
filofobi: sevmekten, aşık olmaktan korkma.
ALDARİK"TEN...
Piç Kerem bana 1 trilyon borç yapmıştı borcu tamamlayamayınca kız kardeşini teklif etti kız küçük olmasına ramen çok güzeldi ilk önce işini görür sonra çaresine bakardık.
Teklifini kabul ettim ve gelmesini bekledim.Birden içeri polisler gelince ne yapacağımı şaşırdım hazırsızlıktım Kerem benim depomun önünde öldürülmüş bütün suç bana kalmıştı bide yasa dışı işler yaptığım ortaya çıkınca mühebbet yemiştim.
Herşeyim bir ceset için yok olmuştu onu kimin öldürdüğünü örenmek için dışarıdan adam tutmuştum 4 yıl boyunca hapishanede iken adamda bunu yapanın izini sürüyordu.
En sonunda bunu yapanın Mavi Güzelsoy olduunu öğrendim o yaştaki küçük kız hangi cesaretle bunu yapmıştıştıda hayatımı mahfetmişti.
Artık burdan kurtulmanın vakti gelmişti gece herkes uyurken yastığımın içindeki bıçağı çıkartıp herkesi doğradım etrafı kan gölüne dönmüştü güzel bir manzara diye geçirdim içimden.
İçeriye gardiyan girdiğinde nerdeyse aklını kaçırıyordu savunmasız anını yakalıyıp bıçağı şah damarına soktum kanlar oluk oluk akarken ustundeki kıyafetleri çıkarıp kendim giydim biraz kan olmuştu ama çok incelenmediğinde kimse fark etmezdi.
Suratımı şapkayla daha çok kapayıp diğer gardiyanların yanına gidip endişeli bir sesle "3.koğuşta katliam olmuş çobuk gelin çobuk." diye bağırdım herkes toplanmış 3.kouşa gidiyordu.
Trajediden faydalanıp dışarı çıktım ve beni bekleyen adamlarımın arabasına binip burdan çıktım sırf bunu yapmak için herkesin en zayıf anını beklemiştim.
Güzelsoylar beni mahfetmişti 21 yaşındaydım daha hapise tıkıldım şimdi 25 yaşındayım ve hayatımdan alınan her yılımın hesabını ona ödetecektim.
Mavi şimdi 17 yaşındaydı fotoğrafını gördüğümde dahada güzelleşmiş olduğunu fark ettim.
Sadist bir katildim şimdi ise sevdiğim kızı öldürecektim acımasızım kim olursa olsun o kan akacaktı bunların bedelini çekecekti o küçük şeytan.
Ormanın içinde işkence aletleri dolu bir eve geldik bir süre burda kalacktım planıma şimdi başlamalıydım kaybedicek zamanım yoktu zaten yeterince kaybetmiştim.
Tablette bir video çekip düzenek kurdurttum nerde olduğunu tespit ettiğimizde onun evi değildi her kim olursa izlemesin diye yüz kilidide koydurdum.
Şimdi oyun başlamıştı işte acı cektirme zamanı.
ENES'TEN...
Videoyu gördüğümde apışıp kalmıştım Maviye nasıl anlatacaktım daha doğrusu bu işi nasıl halledecektik başımızda bir çok sorun vardı zaten.
Tahminime göre bu işte abisinin başının altından çıkmıştı insanlara yaklaşamayan bir kız başına nasıl bir bela alabilirdiki.
Maviye zarar gelme düşüncesi beni çıldırtıyordu o bir tramvayı daha kaldıramaz tüm hayata küserdi.Belkide hayata küsecek kadar yaşayamayazdı onu öldürürlerse...
Adam tablete bomba koyuyorsa zarar vermek istediğini belirtmiştir zaten ileri gideceklerini biliyordum basit bir olay değildi bu çünkü.
Tek korkum Maviyi almaları...kız haklıydı insanlardan korkmakta ne geliyorsa onun başına geliyordu ona dokunsalar vursalar bile kriz geçirip ölürdü zaten.
Mavinin odasına gittim ve hala uyuduğunu gördüm böyle birine sahip olmuşken kaybedemezdim onu koricaktim.
Sinirlari gecmemesine ramen paylaştim bu kiyagimi unutmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTROPOFOBİ
ParanormalO insanlardan korkuyordu.Rezil olmaktan,yanlış bir şey yapmaktan, insanların o'na zarar verebilmesi düşüncesiyle yaşıyordu. Ailesi dışında kimseyle konuşamıyor ve insanlara temas edemiyordu. Bu kişi Mavi. Özgüvensizliğin ve hassaslığın sözlük anlamı...