,,Tys mi teda dal."
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
První den výuky.
Lottie byla tak nadšená. Už brzy ráno byla velmi plná energie a poskakovala po pokoji. Samozřejmě se snažila, aby nikoho nevzbudila. Vstávala velmi brzy ráno, aby se mohla připravit a jako první si zajít do koupelny.
Jakmile byla připravena, ani se neobtěžovala vzbudit své spolubydlící. Prostě popadla batoh a běžela do společenské místnosti.
Nebylo tam moc lidí a Lottie se nedivila, když bylo tak brzo.
Lottie se rozhlédla, než vyběhla schody k chlapeckým pokojům. Věděla, že by tam pravděpodobně neměla být, ale jejich schody nebyly očarované, jako schody k dívčím ložnicí. Což nebylo tak chytré, jak by si někdo mohl myslet. Kluci sice nemohli za dívkami, ale dívky mohly za chlapci.
Podle jmen na dveřích si našla své přátelé a nenápadně a potichu proklouzla dovnitř.
Trochu znechuceně kakrčila nos, když pokoj uviděla a ucítila zápach.
Jednu noc. Byli tam teprve jednu noc a už to vypadalo jako po výbuchu bombi a jakoby si roky nevětrali. Nechápala, jak to dělali, ale bylo to nechutné. I jejich chrápání bylo nepříjemné.
Lottie přistoupila k posteli Nathaniela a usmála.
,,Tak pánové, připravte se na probuzení ala Charlotte Potter-Evans." Zašeptala.
Lottie si za několik let vymyslela spoustu způsobů, jak probudit Remuse. Spousta z nich bylo zábavných. Dokonce si našla způsob, jak probudit také Minervu a Severuse, ale toho většinu času chtěla spíše naštvat.
Lottie jim všem postupně na tváře napatlala med, než nad každým vyčarovala oblak peříček.
,,VSTÁVAT A CVIČIT, PÁNOVÉ! JE PRVNÍ ŠKOLNÍ DEN A JE POTŘEBA BÝT VZHŮRU!" Vykřikla a slyšela, jak všichni naštvaně sténají a reptají s tím, že nebudou vstávat, že se jim nechce.
Ovšem Nathaniel se nakonec posadil, čímž si peříčka přilepil k obličeji, George med nevědomky utřel do svého polštáře, Fred si od něj upatlal prsty, když si chtěl promnout obličej a stejně tak i Lee.
,,Charlotte!" Vykřikli všichni, když si uvědomili, že mají na tváři něco lepivého a i tři zbylí chlapci se posadili, čímž si i oni přilepili peříčka k obličeji
,,Charlotte!" Vykřikl znovu Nathaniel, než vstal z postele a natáhl se pro ni.
Lottie vyjekla a začala utíkat pryč.
,,Dobré ráno, Olie." Pozdravila, když běžela kolem Olivera po schodech a chlapci ji sledovali. „Charlie. Co jsi zase provedla?" Zeptal se pobaveně Oliver. „Zeptej se chlapců." Odpověděla prostě, proběhla společenskou místností a běžela na schody do dívčích pokojů.
ČTEŠ
Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)
FanfictionLottie nikdy pořádně nepoznala svou pravou rodinu. Rodiče ztratila ve velmi mladém věku a bratra neviděla téměř deset let, ale i tak svůj život milovala, protože v něm měla tolik lidí, kteří pro znamenali mnoho. Zvlášť jeden chlapec, který si proboj...