„Já bych řekla... ÚŽASNÝ."
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
Na podlaze Chroptící chýše byly stopy, které následovali, aby zjistili, kam Sirius Rona vlastně táhl. A vypadalo to, jakoby Sirius vytřel s Ronem podlahu.
„Jsme v Chroptící chýši, že ano?" Zeptala se Hermiona. „Pojď." Pobídl Harry, když držel Hermionu za ruku a vedl dál.
Zároveň trojice následovala Ronovo skuhrání a křik.
Nakonec vstoupili do místnosti, kde seděl Ron a v rukou stále držel krysu.
„Rone! Jsi zraněný?"
Hermiona a Harry přiběhli ke svému nejlepšímu kamarádovi, aby zkontrolovali, jak mu je, zatímco Lottie stála uprostřed místnosti a zároveň věděla, kdo za dveřmi stojí.
„Ten pes. Kde je?" Zeptal se Harry. „Harry, je to past. On je ten pes, je to zvěromág." Varoval Ron a ukázal ke dveřím.
Dveře se pomalu zavřely a odhalily Siriuse.
Hermiona se postavila před Harryho a chránila ho. „Jestli ho chcete zabít, musíte zabít i nás." „Ne. Dnes zemře někdo jiný." Řekl Sirius.
„To budeš ty!" Vykřikl Harry, odstrčil Hermionu a vrhl se na Siriuse.
Lottie nad ním zakroutila hlavou a protočila očima.
No jo. Měla to předpokládat. Neznal pravdu a nenáviděl Siriuse. A nakonec na něj vytáhl i hůlku a Sirius se zasmál.
„Chceš mě zabít, Harry?"
Dveře se najednou rozrazily a tam se ukázal Remus.
„Expelliarmus."
Hůlka se uvolnila z Harryho sevření a odlétla.
Harry se samozřejmě překvapeně podíval na Remuse, který mu naznačil, aby odstoupil. Takže vstal a Hermiona si ho přitáhla zpět k nim.
„Ale, ale, Siriusi. Vypadáš trochu omšele, nemyslíš?" Zeptal se Remus a stále mířil hůlkou na Siriuse. „Konečně se v těle odráží šílenství duše." „O šílenství duše ty přece víš nejvíc, že ano, Remusi." Oplatil Sirius.
Remus po chvilce sklonil hůlku, usmál se a pomohl Siriusovi vstát. Sirius se usmál a objal svého nejlepšího přítele, i když za tím bylo něco víc.
Lottie přišla k nim a položila jim ruce na ramena.
„Našel jsem ho." „Já vím." Přikývl Remus. „Je tady." Pokračoval šťastně Sirius. „Rozumím." Zabijme ho.
„NE!" Vykřikla Hermiona, když vykročila vpřed. „Já Vám věřila! A Vy jste byl celou dobu jeho přítel!" Křičela naštvaně a Lottie si trochu povzdechla.
ČTEŠ
Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)
FanfictionLottie nikdy pořádně nepoznala svou pravou rodinu. Rodiče ztratila ve velmi mladém věku a bratra neviděla téměř deset let, ale i tak svůj život milovala, protože v něm měla tolik lidí, kteří pro znamenali mnoho. Zvlášť jeden chlapec, který si proboj...