„Nikdo nepřijde."
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
Už se setmělo, trojice seděla na kraji lesa a spolu sledovali Vrbu mlátičku. Čekali, co se bude dít dál.
Klofana pustili a nechali ho tam pobíhat za nimi, zatímco sledovali, co bude dál.
Remus i Snape už také vstoupili, takže trojice nemohla dělat nic jiného, než čekat na další kroky a přemýšlet, jak zachrání Siriuse.
„Aspoň někdo se dobře baví." Řekla Hermiona, když se ohlédli na Klofana, který chytal poletující netopýry.
„Lottie, Hermiono?" Promluvil Harry. „Ano?" Zeptala se Hermiona.
„Předtím.... dole u jezera, když jsem byl se Siriusem, jsem někoho zahlédnul. A ten někdo zahnal mozkomora." Vyprávěl Harry a Lottie naklonila hlavu. „Pomocí Patrona." Přikývla. „Může ho vyčarovat pouze mocný čaroděj." Dodala.
Jí samotné to trvalo velmi dlouho. A kolik energie do toho musela dál, aby se jí povedlo vyčarovat jeho formu a ne pouze záři.
Když se od Remuse naučila teorii, sama se snažila trénovat v Komnatě nejvyšší potřeby. Nemohla trénovat doma kvůli hlídáčku, tak se začala učit ve škole.
A jakmile se naučila patrona, začala se učit, jak být zvěromágem.
Řekněme, že z komnaty vzala spoustu lesklých věcí, když byla v podobě Hrabáka.
„Byl to náš táta." Řekl Harry, když se podíval na Lottie, která se na něj trochu smutně podívala. „To táta vyčaroval toho patrona." Dodal. „Ale Harry, ten je-" „Mrtvej, já vím." Přikývl Harry a přerušil Hermionu. „Jen říkám, co jsem viděl."
Lottie se natáhla a vzala ho za ruku.
„Harry, jednou přijde čas, kdy se s nimi znovu setkáme, ale tohle ten čas není."
„Už jdeme." Poukázala Hermiona a všichni tři vstali, zatímco se koukali na to, jak ostatní vychází z tunelu.
„Vidíte, jak se mnou Sirius mluví?" Začal Harry a koukal na něj a Siriuse, kteří stáli opodál a koukali na hrad. „Zve mě, abych se k němu nastěhoval." Pokračoval. „Skvělý." „Až bude volný, už se nebudu muset vrátit k Dursleyovým. Budeme spolu jen my dva." Pokračoval šťastně Harry a Lottie se usmála. „Můžeme bydlet na venkově. Někde, kde je vidět obloha. Po těch letech v Azkabanu by se mu to líbilo." Dokončil.
Lottie s úsměvem přikývla, protože to byla pravda. Navíc si to po těch letech zasloužil.
Jenže se přestala usmívat, když viděla, co se děje. Úplněk znovu vyšel a Remus se začal měnit.
ČTEŠ
Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)
FanfictionLottie nikdy pořádně nepoznala svou pravou rodinu. Rodiče ztratila ve velmi mladém věku a bratra neviděla téměř deset let, ale i tak svůj život milovala, protože v něm měla tolik lidí, kteří pro znamenali mnoho. Zvlášť jeden chlapec, který si proboj...