XVI.

327 36 3
                                    

„Frede!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Frede!"

~💛°❤️~🦁~❤️°💛~


Po krátkém objevení Siriuse hrad nebyl zrovna klidný. Každý mluvil o tom, jak se mohl dostat do hradu a jak se tam vlastně dostal. Všichni byli znepokojeni a měli strach z toho, že se vrátí a tentokrát někomu ublíží.

Což byla podle Lottie velká blbost. Sirius by neublížil komukoliv nevinnému. Nesnášela všechny ty klepy, protože nic z toho nebyla pravda. 

Taky nenáviděla jejich nový vchod do jejich věže. Roztrhané plátno Baculaté dámy bylo nahrazeno obrazem sira Cadogana a jeho šedým, trochu tlustým, poníkem. Nikomu to nevyhovovalo, protože každého vyzíval na souboj pokaždé, když se snažil dostat dovnitř a stále si vymýšlel nová, směšná a komplikovaná hesla. Bohužel nikdo jiný nechtěl nahradit místo Buclaté dámy. 

Další směšná věc byla ta, že Harry už neměl své soukromí a téměř na každém kroku ho následoval Percy. Harry se jí s tím svěřil a neustále si stěžoval, protože to bylo otravné. 

Lottie věděla, že kdyby neměla Nathaniela, dvojčata a Leeho, určitě ji také někdo hlídá.

Lottie také znervózňovalo, že se blížil jejich zápas a počasí bylo horší a horší. Nemohli hrát v tak nepřívětivém počasí. Bylo to nebezpečné a kdokoliv se mohl zranit. Mohl spadnout z koštěte, zasáhnout potlouk. Prostě cokoliv. 

Ovšem nikdo z mužstva se nenechal odradit a za dohledu madam Hoochové trénovali ještě intenzivněji, aby vyhráli další zápas. 

Až nakonec se dostali k poslednímu tréninku před sobotním zápasem. 

„Nebudeme hrát se Zmijozelem!" Oznámil Oliver, když stál před svým týmem a vypadal velmi rozčíleně. A Lottie ho chápala, protože i přes jejich podvody byla velká šance, že proti nim vyhrají. „Zrovna za mnou byl Flint. Namísto s nimi se utkáme s Mrzimorem." Dodal. „Proč?" Zeptal se tým. „Flint se vymlouvá, že jejich chytač má pořád ještě poraněnou ruku." Vysvětlil Oliver a Lottie zvedla obočí. Pochybovala, že Malfoy ještě potřebuje nějakou chvíli. 

Prostě se báli hrát v takovém počasí.

„Je ale naprosto jasné, proč to dělají. Nechce se jim hrát v tomhle počasí. Mají strach, že by jejich šance ještě víc klesly..." 

Silný vítr, který burácel celý den a vzdálené hřmění akorát podporoval Woodovo prohlášení.

„Malfoy s tou rukou vůbec nic nemá!" Rozčiloval se Harry. „Simuluje to!" Dodal naštvaně. „To já vím." Přikývl Oliver a samozřejmě souhlasil. To ostatně každý. Všichni to věděli. „Jenže to nemůžeme dokázat. A všechny nacvičené signály jsme trénovali v přesvědčení, že budeme hrát se Zmijozelem, jenže teď proti nám místo nich nastoupí Mrzimor a ten má úplně jiný styl hry. Mají nového kapitána a chytače, Cedrika Diggoryho..."

Lottie, Angelina a Alice se na sebe podívaly a dvě ze tří dívek se zahihňaly. „Co je?" Reagoval zamračeně Wood na jejich lehkovážné počínání. „To je takový ten vysoký pohledný kluk, že?" ujišťovala se Angelina. „Silný a tichý." Přidala Alice a všechny tři se znovu začaly hihňat. 

I Lottie musela uznat, že je pohledný, ale své oči měla na někom jiném a její srdce patřilo někomu jinému. 

A onen chlapec právě v tu chvíli velmi žárlil, zatímco koukal na tři dívky. 

„Tichý je jen proto, že je to takový tupec, že nedá dvě slova dohromady." Odsekl netrpělivě Fred a nelíbilo se mu reakce Lottie. „Nechápu, s čím si děláš starosti, Olivere, s Mrzimorem to bude procházka růžovým sadem. Když jsme s nimi hráli posledně, chytil Harry Zlatonku asi po pěti minutách, pamatuješ?" Přidal se raději George. „Tentokrát budeme hrát za úplně jiných podmínek!" Vykřikl hlasitě a naštvaně Wood a oči mu lehce vylezly z důlků. 

Lottie se s úsměvem podívala na své přátelé, kteří byli také lehce pobaveni výrazem staršího chlapce. 

„Diggory dal dohromady pořádně silnou sestavu! A kromě toho on sám je vynikající chytač. Ostatně toho jsem se bál, že se na to budete dívat takhle. Nesmíme je podcenit! Nesmíme polevit v soustředění! Zmijozel se nás snaží vypéct! My musíme vyhrát!" Přednesl Oliver. „Tak se nerozčiluj, Olivere." Snažil se ho uklidnit Fred, protože se Oliver velmi rozčiloval. 

Ovšem Lottie se nedivila. Čekali Zmijozel a také podle toho tak trénovali. 

„My přece Mrzimor bereme vážně." Pokračoval George. „Absolutně vážně." Dokončila Lottie.

Po zdlouhavém tréninku začal každý odcházet do šaten, aby se mohli převléct. Už si chtěli odpočinout. Bylo to dlouhé a bez přestávek. Ale bylo to nutné, aby byli připraveni na Mrzimor. 

Lottie se plahočila do společenské věže vedle dvojčat a téměř usínala. Jenže z ničeho nic vykřikla, když se Fred postavil před ni, popadl ji pod stehny a vzal na záda.

„Frede!" Vykřikla a začala se smát i přes svou únavu. ,,Ššš. Zavři oči a odpočívej." Řekl jí a Lottie pobaveně zakroutila hlavou, než skutečně zavřela oči, opřela si hlavu o jeho záda a skutečně začala usínat, když na ni její únava dolehla. 

„Aww. Spí jako malé miminko." Zmínil se po cestě George, který tentokrát kráčel vedle svého bratra a koukal na Lottie na jeho zádech. „Není náhodou těžká?" Zeptal se ještě. „Lottie? Těžká? Tahle slova nejdou k sobě." Odmítl Fred a George se zasmál. 

Ale byl rád, když viděl svého bratra šťastného. A velmi podporoval jejich lásku. 

Doufal, že to nebude trvat dlouho a navzájem si vyznají svou lásku, aby mohli být konečně spolu. A jakmile skončí školu a založí rodinu, bude úžasný strýček, který jejich děti naučí všechny jejich šprýmy.  

Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat