„Uvidíme se v Doupěti."
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
Lottie byla tak nadšená, že znovu uvidí svého bratra.
Už týden byla u Weasleyových, aby si užila prázdniny. A navíc ji i Harryho pozvali na Celosvětový Famfrpálový zápas a moc se na to těšila.
I když jí chyběl její nejlepší přítel.
Lottie a někteří Weasleyovi měli vyzvednout Harryho u Dursleyových a tentokrát použijou letax, aby se tam dostali co nejdříve.
Bylo to lehké a rychlé cestování.
Jen byla trochu nejistá ze setkání se svou rodinou. Ne, že by se bála. Nebo aspoň ne jich nebo o sebe, ale o ně, protože pokud se budou chovat jakkoliv neuctivě, vytáhne na ně hůlku, i když její hlídáček zmizí až po halloweenu.
Konečně.
Nechtěla být omezována.
Lottie byla nadšená, když se postavila do krbu a vzala trochu letaxového prášku.
Řekla ulici a číslo domu a okamžitě ji pohltily plameny.
Samozřejmě byla překvapená, když se objevila ve tmě a namáčklá mezi dvojčaty a panem Weasleyim.
„Au! To je moje noha!" Vykřikla Lottie, když se jedno z dvojčat odvážilo pohnout a náhodou jí šláplo na nohu. „Omlouvám se, Charlie. Má chyba." Omluvil se George.
„Možná nás Harry slyší, tati – třeba nás dokáže pustit ven..." Navrhla Lottie ve tmě a každý začal bouchat do dřevěných prken.
„Harry? Harry, slyšíš nás?"
Lottie hned na to uslyšela další dva hlasy. Velmi naštvané hlasy. Rozhodně nebyli nadšení z toho, že se jim někdo skrýval v krbu. „Co to má znamenat?" „Co se to děje?"„Chtěli... chtěli se k nám dostat pomocí prášku Letax." Slyšela Lottie Harryho. „Dovedou cestovat z jednoho krbu do
druhého, jenže vy jste ho zabednili – počkejte..."„Pane Weasleyi! Slyšíte mě?"
Lottie zasyčela bolestí, když ji někdo strčil loktem do žeber.
„Pane Weasleyi, to jsem já... Tohle ohniště je zabedněné, tudy se dovnitř nedostanete." Varoval Harry.„Krucinál fagot!" Nadával pan Weasley. „Co je to proboha za nápad, zatloukat krb prkny?" Přemýšlel dál. „Mají elektrické ohniště." Vysvětloval Harry.
„Opravdu?" Vyhrkl pan Weasley tentokrát vzrušeně. „Oni mají eklektické topení? Na zástrčku? Proboha, to musím vidět... moment... AU, Rone!"
Lottie se cítila ještě více stísněné, když se objevil další zrzavý chlapec.
„Co tady děláme? My jsme něco popletli?" Zeptal se Ron. „Ne, Rone, vůbec ne." Začal Fred velmi uštěpačně. „Jsme právě tam, kam jsme se chtěli dostat." Dodal. „Jo, vysloveně si tu lebedíme." Přidal George, který se přímo tisknul ke zdi krbu.
ČTEŠ
Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)
FanfictionLottie nikdy pořádně nepoznala svou pravou rodinu. Rodiče ztratila ve velmi mladém věku a bratra neviděla téměř deset let, ale i tak svůj život milovala, protože v něm měla tolik lidí, kteří pro znamenali mnoho. Zvlášť jeden chlapec, který si proboj...