„Tak ty chceš válku? Jak chceš, Harringtone!"
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
To, že do Bradavic dorazil slavný hráč Victor Krum vyvolalo skutečně velké halo a Lottie to začalo lehce rozčilovat.
Aspoň to nemusela poslouchat od svých přátel.
Všichni se poté sešli ve Velké síni, kde se mohli dozvědět více o turnaji. Když už byli konečně všichni, mohli si říct nějaké podrobnosti.
Lottie byla jen ráda, že se studenti z Kruvalu usadili ke zmijozelskému stolu a studenti z Krásnohůlek u havraspáru. Nemusela poslouchat o Krumovi a nemusela ani sledovat, jak všichni slintají nad dívkami z Krásnohůlek. Samozřejmě žárlila, protože viděla, že na malý okamžik měly pozornost i Freda.
Jo, moc ji to urazilo.
A Nathaniel se pobaveně šklebil od té doby, co si všiml žárlivosti v jejích očích.
Ale u učitelského stolu se objevilo víc židlí, než bylo třeba. Víc, než pro madam Maxime a Karkarova. A Lottie velmi zajímalo, kdo další měl dorazit. Proč jinak by tam byly židle navíc.
„Dobrý večer vám všem, dámy a pánové, duchové... a zejména vám, milí hosté." Začal Brumbál a obdařil studenty ze zahraničních škol zářivým úsměvem. „Je mi nesmírným potěšením uvítat vás v Bradavicích. Doufám a věřím, že v následujících měsících, které u nás prožijete, se tady budete cítit dobře a příjemně." Pokračoval a vítal jejich hosty.
„Turnaj tří škol bude oficiálně zahájen na závěr dnešní slavnosti."
Lottie se trochu ušklíbla a už se těšila, až se bude moct přihlásit. Věděla, že není 100% pravděpodobnost, že ji vyberou, ale mohla to aspoň zkusit.
„Nyní si vás všechny dovoluji pozvat, abyste jedli a pili a cítili se jako doma!" Usadil se a hostina začala.
Byl to úplně jiný výběr jídla kvůli jejich návštěvníkům, protože chtěli, aby se cítili vítaně a proto jim nabídli jejich tradiční jídlo.
Po nějaké chvíli Lottie s nakloněnou hlavou pozorovala pana Skrka. A také Luda Pytlouna. Předpokládala, že tam jsou kvůli turnaji, ale proč by tam byl někdo z ministerstva? Dělo se něco? Bylo to něco z venčí? Nebo snad něco nebezpečného ohledně turnaji?
„Co myslíte, že tady dělají?" Zeptala se zmateně a naklonila hlavu na druhou stranu. „Řekl bych, že to oni pořádají ten turnaj. Nebo se možná chtějí jen podívat na zahájení." Navrhl Nathaniel a pokrčil rameny.
Jakmile ze zlatých talířů zmizely poslední drobty, Brumbál znovu vstal a ve Velké síni zavládlo příjemné napětí. Každý byl vzrušný a přemýšlel, co bude dál.
ČTEŠ
Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)
FanfictionLottie nikdy pořádně nepoznala svou pravou rodinu. Rodiče ztratila ve velmi mladém věku a bratra neviděla téměř deset let, ale i tak svůj život milovala, protože v něm měla tolik lidí, kteří pro znamenali mnoho. Zvlášť jeden chlapec, který si proboj...