,,No tak, probuď se."
~💛°❤️~🦁~❤️°💛~
Další ráno byla Lottie velmi nedočkavá. Tak moc se těšila do školy a hlavně na Nathaniela. Celé prázdniny si dopisovali, ale tentokrát nebyl čas, aby se navštívili. Bohužel. Nathaniel trávil čas u svých prarodičů a po té se svou matkou na několik týdnů odjel do Chorvatska, neboť jim zbyly peníze navíc a Christine mu chtěla dopřát pěkné prázdniny.
Lottie se už tak moc těšila na svého nejlepšího přítele, kterého považovala za bratra.
Lottie běhala po pokoji a kontrolovala a balila své věci.
Po té vzala všechny své věci a odnesla je dolů, kde se mohla nasnídat spolu se svým bratrem, Hermionou a zrzavou rodinou.
Během snídaně spolu s dalšími dívkami Lottie poslouchala Molly, která jim vyprávěla o lektvaru lásky a každou chvíli koukala na Freda, který se bavil se svým bratrem.
Molly se usmívala, když si všimla "nenápadných" pohledů.
Doufala, že si dvojice brzy uvědomí, jak moc se milují a navzájem si vyznají lásku. Zbožňovala zrzavou dívku, Lottie byla pro jejího syna dobrá a Molly se nemohla dočkat, až bude patřit do jejich rodiny. I když už vlastně patřila.
,,Už jsou tady." Oznámil Arthur, který nakoukl zpět do Děravého kotle.
Každý vzal své věci a vydali se ven k tmavě zeleným a staromódním autům, které řídili řidiči v sametových, smaragdových oblecích.
Na King's Cross dorazili s dvacetiminutovou rezervou.
Přátelé a rodina své kufry, zavazadla a věci naskládali na vozíky a vydali se k nástupišti 9¾, aby se dostali k vlaku.
Nebudeme si lhát, Lottie přišlo trochu směšné, jak se pan Weasley držel Harryho. Jistě, měl o něj strach a nepřál si, aby se mu něco stalo, ale Lottie věřila, že byl Harry v bezpečí a nepotřeboval takovou ochranu. Pochybovala, že by Sirius Harrymu ublížil. A když už by se tam objevil, nic by neudělal.
Jakmile dorazili k přepážce, seřadili se před ni.
„Tak do toho." Řekl pan Weasley a rozhlédl se kolem. „Je
nás opravdu spousta, takže to vezmeme po dvou. Nejdřív půjdeme já a Harry." Dodal.Jakmile byli přesvědčeni, že je nikdo nesleduje, Harry a Arthur se rozběhli proti přepážce.
Hned za nimi běželi Ron a Persy. Po té Hermiona a Ginny, následované dvojčat a nakonec Lottie a Molly.
Jakmile stáli na nástupišti všichni Weasleyovi a ostatní, skupina vyrazila do vlaku, kde prošli kolem plných kupé až nakonec vlaku k vagónu, který vypadal téměř prázdný. Své kufry naskládali do vagónu a Arrowa, Hedviku a Křivonožku uložili do zavazadlových přihrádek.
ČTEŠ
Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)
FanfictionLottie nikdy pořádně nepoznala svou pravou rodinu. Rodiče ztratila ve velmi mladém věku a bratra neviděla téměř deset let, ale i tak svůj život milovala, protože v něm měla tolik lidí, kteří pro znamenali mnoho. Zvlášť jeden chlapec, který si proboj...