XXII.

253 24 0
                                    

„A je v čudu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„A je v čudu." 

~💛°❤️~🦁~❤️°💛~

Od hádky s Remusem s ním Lottie nemluvila. A neměla to ani v plánu, protože byla naštvaná. 

A s ní zase nemluvil Harry. 

Dokud tedy nenastal den popravy Klofana. 

Harry, Hermiona a Ron požádali Lottie, aby šla s nimi, aby tam mohli být pro Hagrida spolu. Moc dobře věděli, že i Lottie byla jeho kamarádka. 

Když vyšli na náměstí, Lottie okamžitě uslyšela broušení ostří a krákání havranů.

Opatrně procházeli podle kata, který si brousil svou velkou sekyru. Prošli kolem něj a po mostu pokračovali dál. 

„Nemůžu uvěřit, že Klofana zabijou." Řekla Hermiona. „A bude hůř." Přidal Ron. a všichni se zastavili, když viděli Draca a jeho dva kamarády. Schovávali se s vysokým balvanem a sledovali Hagridův srub. 

„U Merlina."

Hermiona vyrazila naštvaně vpřed. 

„Hele, kdo je tady." „Přišli jste se taky podívat?" Zeptal se Draco. 

„Ty! Ty hnusnej, odpornej, smradlavej, malej švábe!" Křičela Hermiona a ukázala na vyděšeného Draca hůlku. 

„Hermiono, ne. On za to nestojí." Zastavil ji Ron. 

Lottie se trochu ušklíbla. „Jen ji nech. Každá dívka si zaslouží takový okamžik. Okamžik, kdy bude děsivá." Řekla a dva chlapci se na ni podívali. 

Chvíli se nic nedělo, Hermiona stále držela hůlku pod Dracovou bradou a ten byl vyděšený. 

Ovšem nakonec hůlku spustila dolů a otočila se, že začne odcházet. 

Draco a jeho přátele se začali chechtat a v ten moment se Hermiona otočila a udeřila Draca do nosu. 

„Ou. Ublížila mi!" Vykřikl Draco a jeho přátelé k němu přiběhli. „Není ti nic?" „Mizíme." Dvojice ho popadla a začali běžet pryč. 

Lottie se hrdě usmála na Hermionu. 

Malfoy rozhodně dostal to, co si zasloužil. A byla to rozhodně Hermiona, která měla mít tu čest ho uhodit nebo cokoliv.

„To bylo dobrý." Řekla Hermiona. „Že dobrý? Senzační." Řekl Ron a všichni se začali usmívat. Ale nakonec vyrazili dál.

Seběhli kamenné schody na stráni a pospíchali k Hagridovi. 

Před srubem viděli klidného Klofana uvázaného ke sloupu. Zdál se klidný a Lottie byla smutná, protože věděla, co ho čeká.

„Podívejte na něj. Miluje vůni stromů a vítr." „Tak proč ho nenecháme letět?" Zeptal se Harry Hagrida.

Magical lovers (Harry Potter/Fred Weasley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat