Zaman yavaş ve acı verici bir şekilde geçti. Her gün yavaştı ve gündelik hayatın bayağılığıyla karışıktı. Aylar uzadı, yaz yavaş yavaş uzaklaştı ve yerini kışın buz gibi soğukları selamladı. Bebek tahta beşiğinde çaresizce yatarken, günlük hayatın sıradan ve monoton olayları devam etti. Gök mavisi bakışları sitem dolu ve yaşının ötesinde zekiydi. Bebekten gözyaşı dökülmedi ve acılarında teselli bulan yetimhane bakıcılarını dehşete düşüren sıkıntılı sızlanmalar pek duyulmadı. Küçük bebek her şeyi sessizce aldı, bakıcıların sert tavırlarına yüzünü buruşturmadı. Küçük, melek yüzü ürkütücü bir şekilde pasifti. Gök mavisi gözleri, sanki her karşılaşmayı katalogluyormuş gibi keskin ve hesaplıydı.Ay küçüldü, küçüldü ve mevsimler değişti. Kar, çorak pencere pervazlarına düştü ve uluyan, buzlu rüzgarlar yetimhanenin zayıf, eskimiş yapılarını sarstı. Küçük sarışın bebek sessizce yatıyordu, minik bedeni soğuk hava akımından titriyordu ama çok sessiz kaldı; ağzından tek bir çığlık, sızlanma ya da protesto sesi duyulmadı. Mevsimler geçti ve yıllar ilerledi, bir yıl geçti ve ardından iki ve ardından eski ve yaşanmaz yerde yaşamaya gelişinin üzerinden üç yıl geçti.
Küçük yetim, yetimhane koridorlarının gıcırdayan ahşap zeminlerine dikkatle basarken çok sessizce hareket ederek çevresini düşünceli bir şekilde inceledi. Küçük yiyecek kırıntıları için merdivenlerden aşağı inerken, uyuyan çocukları ve bakıcıları uyandırmamaya dikkat etti. Çabucak boş mutfağa ulaştı ve birkaç kuru ekmek parçası aldı ve açlıktan midesi yüksek sesle guruldayarak aceleyle odasına geri döndü.
Yetim genç, zaman geçtikçe kendisine yöneltilen nefret ve kötü muamelenin sadece yetimhanede olmadığını, sokaklara, dükkânlara, satıcılara ve gittiği her yere sirayet ettiğini keşfetti. Sadece var olduğu için hem çocuklar hem de yetişkinler tarafından hor görüldü, hor görüldü, tükürüldü ve saldırıya uğradı.
Adını öğrenmesi bütün bir yılını aldı ve çabalamadığı için değil ama kimse ona adıyla hitap etmedi. Her zaman bir canavar, bir iblis olarak anıldı ve asla bir isim olmadan anıldı. Yetimhanede geçirdiği ilk yılın ardından, bakımsız ve zar zor beslenerek, adını tek ziyaretçisinden öğrendi. Yetimhane personeli tarafından saygılı davranılan ve ağırlanan yaşlı, solmuş bir adam. Adam liderdi. O çok önemli bir adamdı ve ona Hokage-sama diyorlardı.
Hokage aradan bir yıl geçtikten sonra ziyaretlerine başladı. Onu ayda bir ziyaret eder ve ona ender bir nezaketle davranırdı. Yaşlı adam ona nazikçe ve şefkatle davrandı, ancak arkadaşlığı kısa ve tutarsızdı ve kendisine verilen tek iyiliğin geçici olması onu üzdü. Yaşlı adama güvenemezdi. Meşgul bir liderdi ve nadir ziyaretleri kötü muameleyi durdurmak için hiçbir şey yapmadı. Bu nadir ve kısa toplantılar sayesinde nihayet adını öğrendi.
Adı Uzumaki Naruto'ydu.
Hâlâ geçmiş yaşamından parçalanmış anıları elinde tutuyordu ama bunlar her geçen ay soluyordu. Her şeyi kaybetmemeye kararlıydı ve takıntılı bir şekilde her şeyi kaydetmeye başladı. İki yaşında nihayet ellerini uzun süre kullanabildiği zaman önceki anılarını kaydetmeye başladı. Küçük çocuk çaresizce sevdiği ve kaybettiği insanların eski anılarını ve isimlerini kaydetti. Kendine ait hiçbir şeyi yoktu ve hikayesini anlatmak için yetimhanedeki daha büyük çocuklardan birinin boş bir günlüğünü çaldı.
Kalemi dağınıktı. Küçük elleri titriyordu ve eski dilindeki harfleri yazmakta güçlük çekiyordu ama acı-tatlı anılarını kaybetmemeye kararlıydı. Çok kararlı. Eski hayatının hatıralarını bu kağıtlara işleyecekti. Bunu unutmayacaktı. Uzun zaman aldı ama eski dilinde yazarak rahatladı. Eski halinin hatırasını pekiştirmek için adını birkaç kez ilk sayfaya yazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...