𝖡𝗈̈𝗅𝗎̈𝗆 17 | 𝖮𝗋𝗈𝖼𝗁𝗂𝗆𝖺𝗋𝗎

91 19 3
                                    

Ölüm Ormanı'na yayılan sessizlik sağır ediciydi. Açık alandan uğursuz bir şekilde süzülen gürültünün yokluğu. Doğa yaratıklarının minik cıvıltıları ve kuşların cıvıltıları tamamen yoktu. Her şey ürkütücü bir şekilde donmuş ve durgun bir sessizlik içinde asılı kalmıştı. Sarışın cinin gözleri, nin duyurusu karşısında dehşetle açıldı ve korku içinde bir adım geri çekildi. Kolu solgun takım arkadaşının önünde uzanmıştı. Naruto çift cinsiyetli nine baktı ve gergin bir şekilde yutkundu.

"Sen Sannin'in Orochimaru'susun."Endişeyle nefes aldı.

Takım arkadaşları ona korku ve şaşkınlıkla bakıyorlardı. Bakışlarındaki bariz korkuyu görmeye alışık değillerdi. Orochimaru yavaş ve mutlu bir sırıtışla sırıttı. Kara gözleri ilgiyle parlıyor.

"Ey?" Alçak sesle kıkırdadı. "Beni tanımana şaşırdım. Senin yaşında pek kimse bilmiyor." Hafif bir kahkaha atarak konuştu.

Naruto'nun gözleri kısıldı. Yıllardır bilgi topluyor ve sivillerin ve şinobilerin örtülü ara sokaklarda ve sarhoş haldeki konuşmalarını dinliyordu. Klonları gece gündüz Konoha'ya girip çıktı. Onlar onun casus ve muhbir ağıydı. Sayısız klonu, köyün içindeki dar sokaklarda ve gizli yarıklarda kaldı ve aptalca gevezelikten gizli konuşmalara ve gizli işlere kadar her konuyu dinlediler. Yılan Sannin'i duymuştu. Olağanüstü derecede güçlü ve tehlikeliydi. Köye kaçmıştı ve onunla asla karşılaşmak istemiyordu. İnanılmaz.

Orochimaru ince bir gülümsemeyle "Senin benim adımı bilmen ve benim seninkini bilmemem kabalık," yorumunu yaptı.

Naruto, yılan sannine adını vermeyi reddederek ifadesini boş, tarafsız bir bakışa dönüştürdü. Düşman-nine, onu bilgili gözlerle süzerek, sessizce tısladı. "Bir bakalım... Mavi gözler, sarı saçlar, bıyık izleri... Ah, Namikaze Minato ile Uzumaki Kushina'nın oğlu." Memnun bir gülümsemeyle konuştu.

Açıklığa sağır edici bir sessizlik çöktü.

"Namikaze... o... Yondaime Hokage değil mi?" Haruno kocaman açılmış gözlerle konuştu.

"Ne?" Uchiha alarmla tısladı.

Orochimaru merakla başını iki yana salladı. "Uzumaki Naruto pek şaşırmış görünmüyorsun. Ah, belki biliyordun. Anlıyorum, gerçekten çok bilgilisin. Bu arada sevgili vaftiz baban nasıl? Ah, tahmin edeyim, yok." Dokuz ıslıklı bir kahkaha attı.

Naruto'nun gözleri bilgi üzerine genişledi.

Vaftiz babası?

"Ah, bilmiyor muydun? Pekala, bana büyük bir nezaketle verdiğin parşömenin bedelini söyleyeyim. Vaftiz baban Kurbağa Sannin, Jiraiya. Görüyorsun, baban, kıymetli Yondaime, senseisine söyledi. - Jiraiya - ona bir şey olursa sana bakmak için. Merak ediyorum... Sana baktı mı? Yüz ifadene bakılırsa bakmadı. Etrafındakileri terk etme eğilimi var." Orochimaru, sarışın genine bakarken keyifli bir kahkaha attı.

Naruto ifadesini hemen eğitti, öfkesini bölümlere ayırdı ve önündeki tehlikeli dokuza odaklandı. Şu an kendini öfkeden kaybedemezdi. Tehlikeli bir durumdaydılar ve Orochimaru, bilmediği nedenlerle Uchiha'ya göz dikti. Yılan sannine dik dik baktı, parmaklarını dikkatle esnetti.

"Ne istiyorsun?" Naruto iplerini açık alanda gezdirerek konuştu.

Orochimaru sırıttı ve ileri atıldı. Sarışın cin alçak sesle küfretti ve aceleyle parmaklarını esneterek Uchiha'yı daldan uzağa fırlattı.

"Uchiha! Peşinde! KAÇ!" diye bağırdı, yoluna gönderilen bıçakları engelledi.

Uchiha yüksek bir dala indi ve Naruto sannini hızlı taijutsu hareketleriyle meşgul etti. Orochimaru ıslıklı bir kahkaha attı ve avuçlarını ağacın gövdesine vurarak ağacın yüzeyinde dalgalanan bir toprak jutsusu göndererek onu kalın çamurlu balçık haline getirdi. Naruto yüzeye batmaya başladığında içinden küfretti. Ellerini hızlı bir mühürden geçirdi ve ellerini yere çarparak gövdeye güçlü bir hava dalgası gönderdi ve kendini yukarı doğru uçurdu. İpleri sırtına kenetlendi ve onu havada yüksekte tuttu. Arkasına uzanıp ikili kılıcını çekti ve siyah katanalardan beyaz sargılar dalgalar halinde düştü.

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin