Hyūga Neji, düşünceli bir sessizlik içinde solgun yansımasına bakarak yatak odası aynasının önünde durdu. Alnındaki mühür izine bakarken solgun gözleri karardı.Bakışlarını öfkeyle başka tarafa çevirdi ve hitaeate'sini aldı,acı ve zorunlu kölelik izinin üzerine sıkıca bağladı.Saate baktı ve derin bir nefes alarak sessizce yatak odasından çıktı.
Kayıtsız bir ifadeyle Birinci Şube yerleşkesinde yürüdü ve klan başkanının çalışmasına doğru ilerledi. Bakışlarını ileriye tuttu ve ofis kapısını çalıp içeri girerken yüzü bir tarafsızlık durumuna düştü. Hyūga Klanı'nın lideri ve babasının katiline baktı - Hyūga Hiashi - İfadesi dikkatlice boştu ve düşmanlığını ve yakıcı nefretini kayıtsızlık kisvesi altında sakladı.Neji soluk bakışlarını saygıyla indirdi ve Hyūga Klanı'nın başını selamlarken beline doğru derin bir şekilde eğildi. Klanın kuzeni ve varisi geniş ofiste duruyordu. Endişeyle başparmaklarını sallıyor ve sallıyordu. Hyūga Hiashi'nin sesi geniş odada yankılandı, klan beklentileri ve klan gururu hakkında monoton bir tonda vızıldadı.
Neji öfkeyle dişlerini gıcırdattı. Elleri boyun eğmek için arkasında sıkıca kenetlenmişti ve parmakları gizli bir nefretle bileklerini çevreliyordu. Klan başkanı ileri doğru hareket etti ve ağır bir elini yaşlı geninin omzuna koyarak sıkıca bastırdı. Solgun bakışları kafasının içine saplandı.
"Unutmayın, ikiniz de Chuunin Sınavlarında Hyūga klanını temsil ediyorsunuz." Hiashi alçakgönüllülükle ve şefkatsizce konuştu. Sesi sert ve kuruydu.
Neji'den geri çekildi ve kızına sessizce baktı, ifadesinde boş bir ifade vardı. "Klana onur getirmelisin."
Hyūga Hinata titredi ve başını eğdi. "H-hai, o-otou-sama."
Hiashi, elini sallayarak onları sessizce kovdu. Neji titreyen kuzeninin ilerlemesini bekledi ve sahte bir saygıyla klan başkanının önünde derin bir şekilde eğildi. Hiashi çalışma odasının kapısını kapattı ve Hyūga'nın iki kuzeni sessizce binadan içeri girdi. Yerleşkeden çıktıklarında Neji topukları üzerinde döndü ve kuzeninin boğucu varlığından uzaklaştı.
Aceleyle köyün içinden geçerek sınav salonuna yöneldi. Binaya yaklaşırken coşkulu ekip arkadaşlarıyla buluştu. Rock Lee, onu görünce parlak bir şekilde sırıttı. Yeşil spandeks kaplı cin neşeli bir tavırla ona doğru koştu ve heyecanla ayak parmaklarının üzerinde zıpladı. Tenten heyecanlı takım arkadaşlarına sevgiyle başını salladı ve ona nazik bir gülümsemeyle baktı. Muayene salonuna girerken yanına adım attılar.
Salonlar farklı köylerden geninlerle doluydu. Muayene odasının kapısına bakan bir grup genin, gevşek bir daire içinde aylak aylak dolaşıyordu. Lee heyecanla önden koşarak 301 numaralı odaya doğru ilerledi. Kapıda beliren iki cin tarafından engellendi ve onu kabaca geri ittiler. Neji kısılmış gözlerle iki geni izledi. Tenten, yere düşen takım arkadaşının yanına diz çöktü ve nazik bir el hareketiyle ona yardım etti. Kapıyı kapatan iki dokuza baktı. Gruplarını bariz bir eğlenceyle izliyorlardı.
"Chuunin Sınavları çok zor. Bizi geçmek için bir zorlamadan fazlasına ihtiyacınız olacak." Dokuzlardan biri onlara sırıtırken konuştu.
"Ninja olmaktan vazgeçen çok sayıda shinobi gördük ve birçoğu sınavlarda ciddi şekilde yaralandı." Ortağı sırıtarak sırıttı.
Neji, gruplarının arkasından bir alay sesi duydu ve arkasını döndü. Soluk, koyu saçlı bir cin güvenle öne çıkarken gözlerini kıstı. Ellerini ceplerine sokmuştu ve kapıyı kapatan iki dokuza bakarken ifadesi küçümseyiciydi. Sırtında Uchiha Klanı amblemi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...