Genç kumların üzerinde durmuş dalgın bir ifadeyle okyanusu izliyordu.Rüzgâr siyah saçlarını dalgalandırdı ve bir bağırış sesi dikkatini çekti. Uchiha Sasuke sese döndü ve kuzenini görünce başını salladı.
Shisui selamlayarak sırıttı ve onu gruplarına doğru salladı. Shinobi, her biri Uzushio'nun liderini bekleyen gevşek bir daire içinde durdu.
Uzumaki Naruto bir metre ötede sessizce belirdi. Elinde parşömeni, gözlerinde beklenti dolu bir parıltıyla yürüdü. Sasuke bir aydır gizli Whirlpool köyündeydi.
Çoğunlukla yatak istirahatiyle sınırlıydı.
"İşte listeler," diye başladı Naruto.
Parşömeni çözdü ve uzattı. Sasuke'nin gözleri kısıldı. Parşömen yeni ekibini detaylandırdı.
"Oho, bu ilginç olacak." Han öksürdü.
"1. Takım, Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke ve Sabaku no Gaara, Jounin sensei Uchiha Shisui."
"2. Takım, Uzumaki Karin, Haku, Fuu, Jounin sensei Han ve Utakata."
“Bu birkaç ay sürecek, ardından beceri seviyemizi belirlemek için kendi sınavlarımızı yapacağız. Geliştirilmesi gerekenler üzerinde çalışıp cephaneliğimize ekleyeceğiz.”
Sasuke listelere baktı. Takım arkadaşları, sınırsız çakraya erişimi olan çakra kaplarıydı.
Sırıttı.
Her zaman bir meydan okumayı severdi.
"Ayrılalım."
“İlk ay kumsalda eğitim diyorum!” Shisui cıvıldadı.
Sasuke kuzenine ihanete uğramış bir bakış gönderdi. Kamuflaj olarak uzun ağaçların olduğu ormanda savaşmaya alışıktı. Plaj çok az kapsama alanıyla açıktı.
"Pekala, dağlık bölgeyi alacağız." Utakata, ekibine el sallayarak seslendi.
"Yani," Shisui keskin bir sırıtışla konuştu, kara gözleri parlıyordu. "Tamamen iyileştin mi küçük kuzen?"
Sasuke ters ters baktı ve başını salladı. "Hn."
"Mükemmel! Şimdi, sizi birbirinize karşı dövüştüreceğim. Geri çekilme, önce becerileri yargılamam gerek. Önce Sasuke, Naruto'ya karşı, ardından Gaara Sasuke'ye karşı. Tamam, git!”
Shisui ve Gaara geri çekilip onlara geniş bir alan sağladı. Sasuke beklentiyle takım arkadaşına döndü. Sonunda . Tüm cephaneliğiyle takım arkadaşıyla savaşacaktı. Zafer arzusu içini hararetle sardı.
Kazanacaktı.
Sasuke acıyla kıvranarak sırtüstü uzandı. Naruto kenarda durup onu tarafsız bir ifadeyle izledi.
Kazanmadı.
"Yani," dedi Gaara, o öne çıkarken. "Onu öldüremez miyim?"
Sasuke öfkeyle kıkırdadı.
Naruto homurdanırken Shisui güldü.
"Hayır, o artık senin takım arkadaşın. Aslında onun sırtını falan koruman gerekecek.”
"Şey, iyi."
Sasuke önüne baktı ve vücudundaki acıyı itti. Gururu inanılmaz derecede kırılmıştı. Naruto onu tamamen yok etmişti. Aynı şeyin Gaara'ya olmasına izin vermeyi reddetti. Suna-genin öne çıktı ve avuçlarını kaldırdı, kumsaldaki dönümlerce dönümlük kumlara hükmediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Hayran Kurgu"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...