𝘉𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮 11 | 𝘋 𝘚𝘦𝘷𝘪𝘺𝘦 𝘎𝘰̈𝘳𝘦𝘷𝘭𝘦𝘳

125 22 9
                                    


Genin'in mavi gözleri, elindeki D-seviye görev parşömeninin içeriğini görünce kısıldı, ikinci kez okurken dişlerini öfkeyle gıcırdattı. Parmakları ince kağıdın üzerinde sıkıca kıvrıldı ve parşömeni solgun takım arkadaşına sessizce fırlattı ve aceleyle topuklarının üzerinde döndü. Kadın takım arkadaşının onu yavaşlamaya zorlamasını görmezden geldi ve hızlı adımlarla köyün içinden geçerek yoluna bakan köylülere nefretle baktı. Tanıdık sokaklarda ilerlerken öfkesi üzerinden dalgalar halinde yuvarlanıyordu, bacakları onu beş yaşından beri gitmediği bir yola götürüyordu.

Naruto, yetimhanenin büyük, harap olmuş binasının önünde durdu, soğuk gözleri dışarıda, kurumuş tarlalarda koşturan çocukları gördü. Dışarıda uzanıp güneşin ve sıcak havanın tadını çıkaran birkaç başhemşire ve bakıcı gördü. Takım arkadaşları arkasından adım attılar ve o ileri doğru yürüdü, yumruklarını öfkeyle sıktı. Bekçiler geldiklerinde yukarı baktılar ve onu gördüklerinde iki kez aldılar.

Çocuklar, genin takımına baktıkça baktılar. Naruto, düşmanca bakışları görmezden geldi ve binada tanıdık bir şekilde ilerledi. İçeri girdi ve eski duvarları içine çekerek uzun bir nefes verdi, bedeni ihmal, açlık ve acının anılarıyla ürperdi. Başhemşirenin ofisinin olduğunu bildiği koridora baktı. Koridorlardan aşağı indi ve aceleyle kapıyı çaldı. Yumuşak sesi kapının arkasından yankılandı ve kapı hızla açıldı.

Başhemşirenin gözleri genişledi ve onu gördüğünde solmuş yüzüne bir korku ifadesi çöktü. Ona nefretle bakarken bir adım geri çekildi. Morluklarının ve kırık kemiklerinin çoğundan o sorumluydu. Daha büyük çocukların onu küçük bir çocukken tekrar tekrar dövdüğünü izlemişti. Yüzünde alaycı bir alayla parmağını bile kıpırdatıp onun acı çekmesini izlememişti. Gözleri adamın boynundaki çıkıntıya kilitlendi ve yutkundu, parmağını titreyerek kaldırıp onu işaret etti.

"N-neden buradasın iblis?" Nefretle tükürdü.

Naruto arkasına uzandı ve görev parşömenini takım arkadaşının donmuş parmaklarından aldı. Uchiha ve Haruno, şaşkın ve telaşlı bir ifadeyle başhemşire irileşmiş gözlerle bakıyorlardı. Naruto parşömeni buz gibi gözlerle başhemşire uzattı.

"D-rank görevimizi yerine getirmek için buradayız." Ona nefretle bakarak tısladı.

Matron parşömene kısılmış gözlerle baktı, yaşlı yüzünü alaycı bir şekilde bozdu. "Çocuklara yardım etmek için mi buradasın?" Alçak bir tonda konuştu ve bariz bir nefretle ona baktı.

"Kahretsin kekeledim mi?" Naruto alçak sesle tısladı ve parşömeni kadına dikkatsizce fırlattı.

Parşömene tökezledi ve ona kibirli bir bakış atmadan önce yakaladı. Naruto yumruklarını iki yanında sıkmış bir şekilde arkasına baktı. Matron asık suratla parşömene döndü ve tomarını açarak içindekileri aceleyle okudu. İçeriğe bakarak dudaklarını sıkıca büzdü. Bakışlarını küçümseyen bir tavırla iki takım arkadaşına çevirdi ve küçümsemek için ona döndü. Parşömeni cübbesinin içine soktu ve kemikli omzunu kabaca onun vücuduna çarparak onu iterek geçti.

Naruto öfkeyle dişlerini sıktı ve sessizce onu takip etti. Koridorlarda ilerledi ve görevlerini açıklamaya başladı. Her birine ayrı bir görev verdi, yol boyunca Naruto'ya dik dik baktı, sesi gergin ve kinciydi. Ona tamamlaması için en alçaltıcı ve emek yoğun görevi verirken, gözleri kinci bir ifadeyle ona alay etti.

Naruto gözlerini sıkıca kapattı ve tanıdık çevreye girerken saldırmamak için geriye doğru saymaya başladı. Sarışın ellerini sessizce hızlı bir mühürle hareket ettirerek yerinde kusursuz bir klon yarattı ve sessizce odadan çıktı. Yetimhanenin çatı katına çıktı ve sessizce düşüncelere dalarak yere baktı. Küçük çocukların coşkulu bir şekilde koşuşturmalarını, gülmelerini ve birbirleriyle tasasızca oyun oynamalarını izledi. Diğer çocuklar tarafından dışlanan, herkesin oynamayı reddettiği, yırtık paçavralar giymiş zayıf, küçük bir çocuğu hatırladı.

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin