Kan kafasından geçti. Duyguları karmakarışıktı ve
düşünceleri tutarsız hale geldi. Varlığının her zerresiyle tarafsız bir yüz ifadesini zorladı. Sözler kafasında döngüsel bir döngü halinde yankılandı - Beni durdurma Itachi - ve kalbi midesine indi.Konuşulan sözler, yıllardır onu rahatsız eden kelimelerdi. Uyanıkken ve uyurken duyduğu sözler. Kalbini kıran ve mangyakou'sunun tezahürünü hızlandıran sözler.
Bu iki kelimeden nefret ediyordu.
Beni durdurma.
Uçurumun kenarında durup arkadaşının düşüşünü izlerken çaresizce elini uzatmışken onunla konuşan son sözlerdi bunlar.
Boğazındaki safra yükseldi ve yavaşça gözlerini bir, sonra iki kez kırptı.
Arkasındaki heyecan ve gevezelik sesleri onun için kayboldu. Adını belli belirsiz duydu ve dönüp Akatsuki'nin liderine baktı. Itachi siparişleri zar zor yerine getirdi ve başını salladı, topuklarının üzerinde döndü ve odadan çıktı. Ayrılan maskeli figürleri arayarak çaresizlik içinde koridorda ilerledi.
Bu mümkün olamazdı.
En iyi arkadaşı ölmüştü.
Düşerek ölmesini izledi.
Shisui seçimini yapmıştı.
O ölümü seçmişti.
Uchiha varisi, puslu çevreye bakarak nemli sığınağından çıktı. Ame, duman ve ağırlıkla dolu, sürekli karanlık bir gökyüzü olan çirkin bir yerdi. Umutsuzca zayıf bir titreşim arayarak duyusal yeteneklerini genişletti. Kasıtlı olarak bastırılmamış -bekleyen, hareketsiz- küçük, zayıf bir enerji yakaladığında nefesi kesildi.
Itachi koştu.
Bedeni, ona alışık olmadığı bir umutsuzlukla titredi. Koşarak manzarayı ördü. Itachi, Hidan'ın maskeli ikiliyle dövüştüğü katliam mahalline yaklaştı ve kalın bir dala konarak hareketsiz kaldı.
Elleri cebinde, uzun boylu adam açıklıkta duruyordu. Yeşil pelerini rüzgarla hareket ediyordu. Maskeli yüzünü ağaçlara doğru eğip doğrudan ona baktı. Itachi sessizce ona baktı. Elinde ihtiyatla tutarak kunaisini kaldırdı.
"Kimsin?" diye sordu, gözleri düşmanca kısılarak.
Hüzünlü, gülümseyen bir gencin, görmeyen gözlerin, kanlı gözyaşlarının hatırası titreşti. - Adam kıpırdamadan ona baktı.
Itachi, gözleri Sharingan'ına dönerek ona baktı.
"Nereye…"
Adamın sesi derindi, yabancıydı ve açıklıkta yankılanıyordu.
"Bağlılığın gerçekten nerede yatıyor, Uchiha Itachi?"
Itachi'nin dudakları hafifçe kıvrıldı.
"Örgütümle," diye yankılandı ruhsuz bir tonla.
Yanıt olarak kuru bir kıkırdama duydu ve adam başını salladı. Nasırlı -solgun ve yara izleriyle dolu- elini kaldırdı ve pelerininin başlığını aşağı çekti. Kitsune maskesinin üzerine koyu bukleler döküldü.
Shinobi parmaklarının arasına bir kunai kaydırdı. Elini bükerek avucunu kapattı. Elini akıcı bir hareketle açtı. Parmaklarının arasındaki kunai bıçakları ikiye katlandı, bir bıçak dört oldu.
Itachi'nin gözleri hafifçe açıldı.
Dağınık bukleleri olan arsız bir çocuğun aynı hareketi yaptığı, küçük elini sallayarak ona sersemlemiş bir şekilde sırıttığı, bir bıçağın dörde dönüştüğü ve parlak kara gözleriyle neşeyle kıkırdadığı bir anısını hatırladı. Bıçaklar ona doğru yelken açarken Itachi vücudunu bir kütükle değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...