Bölüm 28 | Uchiha Kılıçları

52 12 0
                                    

Uzumaki Naruto aceleyle ağaçların arasından ilerledi. Uchiha'nın sırtı sıcaktı. Sıcak, düzensiz nefesleri boynuna değdi ve dişlerini sıktı. Solunum düzeni düzensizdi - iç hasar - kaburgaları kırılmış. Naruto bu düşünceyle kaşlarını çattı. Uchiha neden Konoha'dan bu kadar uzaktaydı? Köy duvarlarının içinde güvende, hastanede dinleniyor olmalıydı. 

Ne oldu?

Grup aceleyle hareket etti ve sarışın merakla kızıl saçlı kunoichi'ye baktı. Gizlenmemiş bir umut ve bariz bir özlemle ona bakmaya devam etti . Garip bir ifadeydi - daha önce hiç görmediği bir ifadeydi. Aceleyle hareket ederken soru sorarcasına tek kaşını kaldırdı. Kız küçük, tereddütlü bir gülümsemeyle gülümsedi ve daha sonra ağzını açtı . 

Naruto başını salladı ve ağaçlara döndü. Hızlı adımlarla arazide ilerledi. Eski takım arkadaşının düzenli kalp atışlarını dinledi. Uchiha hayatına geri dönmüştü. Naruto bunun hakkında nasıl hissedeceğini bilmiyordu. Ona denk gelmesi tamamen şans eseriydi. Eski takım arkadaşından nefret etmiyordu. Hayatta ona korkunç bir kart verildi. En iyi arkadaşının akrabasıydı. Sayıca az ve ağır yaralı olarak onu bırakamazdı. 

Shisui'ye bunu yapmazdı. Shisui, aklı başında bir deli olmayan en az bir aile üyesinin hayatta olmasını hak ediyordu. Sarışın hızla hareket etti ve sessizce Han'a işaret etti. Shinobi başını salladı ve onları tamamen görüş alanından örten bir buhar dalgası saldı. Arka tarafı tuttu ve sırtlarını örttü. 

Kunoichi alçak bir sesle, "Kimse yok," dedi. "Ben güçlü bir algılayıcıyım, kilometrelerce ötede hiç çakra imzası yok."

Naruto başını salladı. 

"Adınız ne?" O sordu.

Kunoichi durakladı. 

Uzun bir düşünceli an boyunca ona baktı. 

Karin.

Naruto başını salladı.

Derin bir nefes aldı ve bilinçsiz Sasuke'ye maskesiz bir endişeyle bakarak onun yanına katıldı. 

"Tam adım..." Bir an tereddüt etti.

Naruto kaşlarını çattı.

"Tam adım Uzumaki Karin." Yumuşak konuştu.

Naruto dalda aniden durdu ve bilinçsiz Uchiha'yı itip kakarak küfretti. Takım arkadaşı uyumaya devam ederken genin üzerindeki tutuşunu sıkılaştırdı ve rahatlamış bir iç çekti. Kısık gözlerle kunoichi'ye döndü. Kızıl saçlarını, kırmızı kıpkırmızı gözlerini ve yüzündeki dürüst umut ve kaygıyı gördü. 

"Ben Uzumaki Naruto." Tedarik etti.

Karin gülümsedi ve başını salladı. "Sasuke-kun'un takım arkadaşı mı? Senden bahsetti.”

Naruto başını salladı. "Yani..." Boğazını temizledi. "Bu bizi kuzen yapar... Sanırım."

Karin hafifçe kıkırdadı. "Evet…"

"Mm..." Naruto ona baktı. "Bu tuhaf."

Karin güldü - gülüşü parlaktı ve nazik çanlar gibi geliyordu. Elini şişmiş yanağına bastırdı ve gözleri sıcak bir şekilde kırıştı. “Evet, bu benim için de çok garip ama…” 

Hafifçe gülümsedi ve öne doğru bir adım attı ve elini hafifçe sıkmak için omzuna koydu. "Seninle gerçekten tanıştığıma memnun oldum."

Naruto başını salladı. "Bizimle gelecek misin?" O sordu. 

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin