Bıçak yere çarptı. Aşılmaz bariyere karşı gösterilen çaba boşa çıktı. Genç kadın kırmızı çakra tellerine baktı, gözleri moloz yığınlarına kaydı. Hasar felaketti. Hiç böyle bir şey görmemişti. Köyü tamamen yok etmeyi amaçlayan büyük çaplı bir saldırıydı. Kırmızı teller giderek yaklaşırken kendini kapana kısılmış gibi hissetti, köy duvarları yaklaşıyordu.
Konoha şinobileri büyük gruplar halinde duruyordu, boşuna geri itiyordu, kılıçları hareketli tel duvarlara yem oluyordu. Sakura'nın kaşları derinleşti ve düşmanın çakrayla aşılanmış yumruğu olan yalnız klonundan vazgeçti.
Gözleri çatıların üzerinde karanlık bir bulanıklıkla hareket eden bir figürü izledi. Gözleri onun yolunu takip etti ve küfretti. Dokuzuncu Hokage kulesine doğru ilerliyordu. Kunoichi, hem düşmanlarının hem de müttefiklerinin yanından koşarak hızla koştu; zihni tek bir hedefe odaklıydı. Hızlıydı. Sakura ek ağırlıklarını kaldırdı ve ileri doğru atıldı; çakra, çok hızlı hareket ederken ayaklarını pompalıyordu.
Elinde çelikle ninjanın yolunu kesti. Ninja durdu ve bir anlığına ona baktı. Uzun boylu, geniş omuzluydu ve sırtına çifte kılıç bağlıydı. Yüz hatları bir kitsune maskesi tarafından gizlenmişti ve üst formunu koyu yeşil bir pelerin kaplıyordu.
"Yaylan." Alçak bir sesle söyledi.
Sakura'nın yüzü bariz bir şekilde reddedilmesi karşısında sertleşti.
"HAYIR."
Adam başını yana eğdi, bakışları onun üzerinde oyalandı. Derin bir nefes verdi; nefesinin altında tutarsız bir şekilde mırıldanıyordu. Sakura hazırlanmak için ellerini sıktı. Adam dizlerini büktü, kılıcı eline aldı; kırmızı girdaplarla işaretlenmiş uzun siyah çelik katana parlıyordu.
Adam kapüşonunu indirdi, koyu bukleler aşağı yuvarlandı. Adam tecrübeli bir duruş sergiledi ve kız da hamleyi tahmin ederek dizlerini büktü. Bir el maskesinin üzerinde oyalandı, maskeyi biraz aşağı indirmeden önce parmakları seğiriyordu.
Merakı onu ele geçirerek adamın gözlerine baktı.
Sakura bakışlarını dönen kırmızılara kilitledi ve midesi dehşet içinde büzüldü. Tuzağa düşmeyi engellemek için bir saniye geç kalmıştı. Önden bir fiziksel saldırı öngörerek onun numarasına kandı. Sakura, kırmızı ve genjutsu dünyasına düşerken dünyanın geri çekildiğini hissetti.
Nara Shikaku çatışmanın içinden geçerek başka bir takıma ileri işaret verdi. Jounin Komutanı olarak düzeni sağlama görevi vardı. Astlarının savaşta düşüşünü izledi. Pelerinli kitsune ninjalar güçlüydü.Her savaşçı bir güç merkeziydi.
Devasa buz sütunları hiçbir şeyden haberi olmayan genin ekibinin tamamını kapladığından Shikaku küfretti. Pelerinli bir kadının havada uçuşmasını, sırtında küçük kanatlar çırpmasını ve şinobilerin üzerine zehirli senbon yağdırmasını izledi . Kabarcıklar havada süzülüyor, shinobi'yi içeride hapsediyordu; dokuz kişi hava için debelenip yavaşça boğulurken, gözleri genişçe şişmiş ve yüzleri kırmızıya dönerken aşılması imkansızdı.
Uzushiogakure'nin talepleri vardı.
Talepleri karşılanana kadar katliam durmayacak.
Shikaku hareketsiz çakra canavarına baktı. Girişte öylece duruyor, duyarlı gözleri sonraki savaşları izliyordu. Yeri pençeledi, dokuz kuyruğu hışırdayıp yere çarparak köyün her tarafına sarsıntılar gönderdi. Bekliyormuş gibi görünüyordu . Shikaku bu düşünce karşısında korkuyla ürperdi.
Hasara baktı. Çok fazlaydı. Köy düşüyordu. İp kafesi köyün içinde hareket etmeye devam etti. Jutsu yapıları sorunsuz bir şekilde keserken binalar devrilmeye devam etti. Siviller tahliye merkezlerine koştu ve emekli şinobiler tarafından güvenli bölgelere götürüldü. Chuunin'in kavgaya katılmasını izledi. Oğlunun ekibi sıkı bir düzende ilerleyerek ileri atıldı. Shikamaru'nun formasyonunun kolayca bozuluşunu geniş gözlerle izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...