Iwa'da bir ANBU görevlisi,çekirdeğinde bir enerji çekişi hissettiğinde alarma geçerek durdu. Kararan gökyüzüne şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.
Kalbi acıyla sıkışan bir genç dizlerinin üzerine çökerken Suna'da bir bardak paramparça oldu.
Kiri'de yaşlı bir kadın, kurumuş yanaklarından yaşlar hızla akarken elini titreyerek ağzına bastırdı.
Sıradan bir tüccar köyünde, sarhoş bir kadın bardağını sertçe yere çarptı ve titreyen eliyle ağzını sildi.
Ame'de bir adam, Rinnegan'ı ileri atılırken bakışlarını kaldırdı. Başını merakla yana yatırdı ve düşünceli bir şekilde parmağını masasına vurdu.
Elemental ulusların tamamında çok sayıda insan anavatanlarının çağrısını hissetti.
Sarışın shinobi ayağa kalktı ve atanan her gruba görev parşömenlerini sundu. Arkasına yaslanıp takım arkadaşlarına dikkatle baktı. Takımlar, her biri kendi parşömenlerini kabul ederek kararlı bir şekilde başlarını salladılar.
Shisui parşömeni mührüne yerleştirerek tüm dişlerini sırıttı. Solgun bedeni kara mühürlerle, saklanan silahlarla ve ölümcül zehirlerle süslenmişti. Kuzenine döndü, uzandı ve omzuna vurdu.
"Hazır?" Yumuşakça sordu.
Sasuke derin bir nefes aldı ve başını salladı. Kollarını göğsünde kavuşturdu ve toplanmış gruplarına baktı. Takımlar onlara iyi şanslar diledi - ifadeler sert ve kararlıydı. Ekip kasadan çıkıp gizli geçitten aşağı indi. Uchiha kuzenleri girişte durup müttefiklerine döndüler.
Onların ayrılma zamanı gelmişti.
"Sonra görüşürüz kozo," diye söz verdi Shisui, onu küstahça selamlayarak.
Naruto gülümsedi ve elini omzuna koyarak başını salladı. Velet neredeyse onun boyundaydı ve giderek daha çok babası Minato Namikaze gibi görünmek için büyüyordu. Haku öne çıktı ve ona sıkıca sarıldı - Güvende kalın . Shisui kucaklaşmaya karşılık verdi ve genç doktorun sırtını sıvazladı - Geri döneceğim .
Naruto, doğrudan takım arkadaşına bakarak, "Sasuke'yi hatırla," dedi. “Reddederlerse, reddederler. meşgul etmeyin.”
Sasuke homurdandı ve başını salladı. "Biliyorum, şartlara uyacağım."
Gaara ofladı ve kollarını kavuşturdu. "Önce size saldırırlarsa, bu adil bir oyundur."
Sasuke sırıttı ve öne çıktı, takım arkadaşının omzuna vurdu. Kısa bir baş selamı verdiler ve Karin'e küçük bir gülümsemeyle döndü. Kunoichi homurdandı ve ileri adım atarak onu sıkıca kucakladı.
İkili, Whirlpool'dan ayrılarak ayrıldı ve manzarada ilerledi. Uzun bir süre hareket ettiler, uzun bir aradan sonra kamp kurdular. Shisui, kamp ateşinin alevlerine bakarak sessiz kuzeninin yanına oturdu.
"Onu son gördüğümde... yedi yaşındaydım." Sasuke sessizce konuştu. "O... o orada olacak, değil mi? Ame'de mi?
Shisui omuz silkti. "Belki, belki değil. Tek bildiğim, o örgütün bir parçası olduğu - kendilerine Akatsuki diyorlar - kayıp ninler arasında tanınırlar."
Sasuke ona döndü. "Shisui, planımız nedir... onun için ?"
Shisui'nin kaşları çatıldı. "Teslim etmemiz gereken bir parşömen var ve liderleriyle tanışmamız gerekiyor. Ama Itachi için… ben… bilmiyorum.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfic"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...