Genin yarışmacıları, Chuunin Sınavlarının bir sonraki aşamasına kadar sınav gözetmenlerini takip etti.Mermiler hemen başladı ve yaralı ve bitkin genin, düzenleme karşısında sessizce umutsuzluğa kapıldı. Arena, Ölüm Ormanı'ndan geçmeyi başaran ekiplerle doluydu. Naruto, bunu başaran Çaylak Dokuz üyelerinden birkaçını tanıdı. Sarışın sessizce takımların sayısını saydı. 8. Takım kayıptı. Hokage ilham verici konuşmasını yapmak için öne çıkarken Naruto ilgisizce arkasını döndü ve boş boş ellerine baktı.Sandaime Ateşin İradesi ve Yaprak köyüne hizmet etmenin gururu hakkında vızıldadı. Naruto can sıkıntısıyla ağrıyan parmaklarını kıpırdattı ve ilgisizce tırnak etlerini inceledi. İçini çekti ve boş boş tırnaklarını aldı. Toplanan genin geri kalanı, gözlerini Konohakagure'un yaşlı liderine kilitlemiş, dimdik durmuş, büyük bir dikkatle dinliyordu.
Tekdüze konuşma sona erdi ve yarışmacılar dikkatlerini büyük ekrana çevirdi. Yarışmacıların isimleri ekranda hızla ilerliyordu ve ekran kalın kırmızı renkte durakladı. Naruto'nun hesaplayıcı bakışları büyük ekrana döndü ve bir sonraki maçın isimlerine merakla baktı.
Naruto ekrana yorgun bir şekilde gözlerini kırpıştırdı ve dudakları şokla aralandı. İnanamayarak ekrana baktı ve toplanmış cinlerden mırıltılar yükseldi. Naruto boyun eğmiş bir iç çekti ve sertçe topukları üzerinde döndü. Aklı düşüncelere dalmışken sarışın cinin yüzü düştü. Arenanın merkezine doğru ilerledi ve etrafına yayılan fısıltıları görmezden geldi. Öğrenciler maçı izlemek için merdivenleri çıkmaya başladı. Naruto, arena dağılırken öfkeyle yumruklarını sıktı.
Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke'ye karşı.
Köy, başarısızlığını kesinleştirecek bir şekilde onu eşleştirmişti. Hokage, maçların rastgele olduğunu iddia etmişti ama onun asılsız iddialarına inanmamıştı. Maç seçimleri kasıtlıydı. Kendisine sert ve kararlı bir bakışla bakan solgun takım arkadaşına baktı.
"Ben bir intikamcıyım. Bu benim için sadece bir sınav değil Uzumaki." Uchiha alçak sesle konuştu. "Seni yeneceğim ve bir sonraki tura geçeceğim."
Naruto spekülatif bakışlarını tribünlerdeki seyircilere çevirdi. Hokage'ye baktı ve yaşlı adam kayıtsız bir bakışla ona baktı. Piposundan uzun uzun nefesler aldı ve tek taraflı sözlü konuşmayı çok az ilgiyle izledi. Naruto öfkeyle dişlerini gıcırdattı ve bakışlarını köyün liderinden ayırdı. Savaş hazırlığı ve dövüş uzmanlığı olmayan normal bir genin olsaydı, büyük bir dezavantaja sahip olurdu. Uchiha Sasuke, eğitimli bir klan dokuzuncusu ve Bir Numaralı Çaylaktı . Naruto normal bir genin olsaydı, maçta yok olup giderdi.
Köy onun geçmesini istemedi. Onu kasıtlı olarak güçlü bir rakibe karşı sıkıştırmışlardı. Onu, güçlü ve zayıf yönlerini bilen kendi takım arkadaşına karşı sıkıştırdılar. Onu, tanınmış bir dahi olan bir dōjutsu kullanıcısına karşı sıkıştırdılar. Naruto öfkeyle hırlama dürtüsüne direndi ve derin, sakinleştirici bir nefes aldı. Canları cehenneme. İşi bitmişti. Hayatı boyunca onu dışlamaları yetmedi ama şimdi onu başarısızlığa hazırlıyorlardı. Naruto'nun gizli güçlerinin farkında değillerdi; genin dosyalarındaki vasat sonuçlara inanıyorlardı. Onun zayıf ve beceriksiz bir şinobi olduğuna inanıyorlardı. Onu zayıf ve uysal tutmak istediler - genin mertebesinde sürekli olarak yerinde saymak .
Naruto yorgun bakışlarını kaldırdı ve yorgun bir şekilde Uchiha'ya baktı. İşi bitmişti. Artık umursamıyordu. O gidiyordu. Ona göz yummalarına ve komplo kurmalarına izin verin. Bu bardağı taşıran son damla oldu. Tamamen ortadan kaybolmak için daha fazla teşvike ihtiyacı yoktu. O kalsa da hiçbir şey değişmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...