Sarışın çocuk çantasını omzuna attı ve dairesinin kapısını yumuşak bir tık sesiyle kilitledi . Yıkık dökük apartmanının merdivenlerinden aşağı indi ve ifadesiz bir yüzle Red Light District'te yürüdü, elleri ceplerinin derinliklerindeydi. Öğleden sonra güneşi kalabalık sokaklarda kendini gösterdi ve havayı ağır ve nahoş hale getirdi.
Sokaklar toplumun pislikleriyle doluydu. Ağır kozmetik katmanları giyen fahişeler, o gün için müşteri yakalamayı umarak genelevlerin dışında oyalandılar. Yıpranmış paçavralara bürünmüş adamlar kaldırımlara oturmuş, bakışları çökük ve buruşmuş bedenleri yanlarından açlıkla geçen insanlara bakıyordu. Yıpranmış ifadelere sahip genç gençler, yırtık ve ince giysiler içinde yarışıyor, çevik parmakları yaya cüzdanlarına ve para keselerine giriyor. Naruto, komşularının çağrılarını ve bağırışlarını duymazdan gelerek ara sokakların köşelerinde durdu ve aceleyle ilerledi.
Köşeleri tuttu ve kalabalık sokaklardan geçerek Konoha'nın daha varlıklı bölgelerine ulaştı. Yanından geçerken ona ters ters bakan sinir bozucu ve kinci sivillerden kaçındı. Köyün kenarındaki sık ormana doğru ilerledi, yüksek taş kayaların üzerinden tırmandı ve ormanın derinliklerine inerken yeşil çalıların üzerinden atladı.
Naruto akan nehre doğru ilerledi ve çantasını su kıyısının yanına koydu. Ağaçların açıklığına doğru ilerledi ve sessizce omuzlarını silkti, kollarını yavaşça ve özenle esnetti. Sarışın bir dizi yavaş esneme hareketi yaptı ve kemiklerinin tatmin edici sesini dinledi, kaslarını yavaşça ve titizlikle esnetmeye çalıştı.
Naruto birkaç kez dizlerini büktü ve ayak bileklerini yuvarlayarak vücudunun her yerini esnettiğinden emin oldu. Uzun bir nefes verdi ve çakrasını parmak uçlarında göstermeye odaklanarak gözlerini kapattı. Konsantrasyon içinde ince tellere bakarak gözlerini açtı ve parmaklarını deneysel bir şekilde kıpırdattı, her bir tele daha fazla çakra akıttı ve uzadıkça uzadıklarını izledi. İğneleri attığı çantasına yöneltti ve birkaç paslı kunaisine sararak konsantre oldu. Paslı bıçakları terk edilmiş eğitim alanlarından toplamıştı. Bıçaklar ve bıçaklar eski ve paslıydı ve silahlarını emniyete almak için başka yolu yoktu. Silah dükkanlarının katipleri ona herhangi bir ürün satmayı reddetti, bu yüzden onun yerine atılan ve kullanılmış eşyaları toplamak zorunda kaldı.
Naruto çakra iplerini bıçaklarının saplarına doladı ve parmaklarını keskin bir şekilde esneterek bıçakları hızlı bir şekilde kendisine doğru çekti. Geriye sıçradı ve parmaklarını hızla hareket ettirdi, bıçakların yörüngesini değiştirdi ve ağaçlara doğru nişan aldı, keskin bir konsantrasyonla ağaçların içine girmelerini izledi. Kendi kendine tısladı, yaptığı işe memnuniyetsizlikle bakarken melek suratında ağır bir kaş çatma vardı.
Hedefi hâlâ yetersizdi.
Naruto derin bir iç çekti, parmaklarını yukarı doğru esnetti ve homurdanarak bıçakları tahtadan çıkardı. Kör silahlar havada uçuştu ve hızla uzaklaştı, çömeldi ve tüm parmaklarını aynı anda sağa çevirerek bıçakları başka bir yöne doğru itti. Onu geçtiler ve ormana daldılar.
Naruto, gayretle çalışmaya devam etti, işareti her düştüğünde sessizce kendi kendine tökezledi. Parmaklarını hızla hareket ettirdi, ileri geri zıplarken hızını artırdı, eğildi, döndü, eğildi ve aceleyle aşağı doğru çömeldi. Parmakları düzensiz bir hızda hareket etti ve bıçaklar çılgın bir hızlı hareket çılgınlığıyla havada süzülüp savruldu. Yörüngeleri doğrusal değildi ve izlenmesi imkansızdı. Naruto ayakları üzerinde döndü, parmaklarını büktü ve bir noktadan diğerine hareket etti. Havayı kesen bıçakların sesi ve çılgınca hareketi, onu hipnotik bir çılgın transa yakalanmış dengesiz bir orkestratör gibi gösteriyordu; havayı kesen bıçakların keskin huzmeleri onun ölümcül senfonisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfic"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...