𝖡𝗈̈𝗅𝗎̈𝗆 12 | Ö𝗓𝗀ü𝗋𝗅ü𝗄 𝖳𝖺𝗅𝖾𝖻𝗂

155 25 26
                                    

Sürekli damlama sesi karanlık boşlukta yankılandı ve civarda nemli ve havalandırılmamış bir koku çoğaldı. Sarışın cin gözlerini sımsıkı kapadı ve yeşilliklerle ve açık alanla bezenmiş uçsuz bucaksız pastoral bir manzara hayal etti. Mavi gözlerini açtı ve çakra canavarına doğru ilerlerken rahatlamış bir şekilde içini çekti. Geniş yeşil alana baktı. Sayısız mavi çiçeklerle doluydu ve yeşil çalılar arka planda uzaktan örtülmüştü. Tarlanın ortasındaki tanıdık bir ağaca sırtını dayadı -bu görüntü canını acıttı ve belli belirsiz gülümsedi- ve eski dostunu sert bir şekilde başını sallayarak selamladı.

"Merhaba Kurama," sessizce konuştu, sesi boş alanda yankılandı.

Büyük ağacın altına oturdu ve küçük ellerini çimlere doğru kıvırırken yumuşak yeşil bıçaklar parmak uçlarını gıdıkladı. Diz çökmüş büyük çakra canavarına baktı, kıpkırmızı gözleri ona yakından bakıyordu. Naruto gözlerini kapadı ve eski dostunun varlığı ve yakınlığıyla rahatlayarak ağaca yaslandı.

"İlk dış görevin yarın." Kurama eski, pürüzlü bir sesle konuştu.

Sarışın gözlerini yavaşça kaydırarak açtı ve başını salladı. "Evet, sarhoş bir köprü kurucuyu koruyoruz."

Kurama sessizce mırıldandı, hücresinin parmaklıklarını sallayan yüksek bir gümleme sesi. Naruto, bir elini özlemle büyük ağacın kabuğuna koyarken arkadaşına baktı. Arkadaşına düşünceli bir şekilde baktı ve ifadesi ciddileşti.

"Şimdiye kadar birçok alternatif rota belirledim . Koruma görevinde daha fazla keşif yapacağım. Ayrılmak için en iyi zaman olarak Chuunin Sınavları'na karar verdim." Naruto öne doğru eğildi ve dikkatle ellerini önünde kavuşturdu.

"Chuunin Sınavları." Kurama düşünceli bir şekilde konuştu. "Senin gibi başka bir kurbanla karşılaşabilirsin."

Naruto'nun kafası şaşkınlıkla havaya kalktı. "Yok canım?"

"Temsilciler farklı köylerden gelecek. Küçük bir ihtimal başka bir gemi var ama yakına gelene kadar emin olamam. Onları yakın mesafede hissedebileceğim."

Naruto kaşlarını çattı. "Benim gibi bir tane daha mı? İlginç... Demek kardeşlerinden biri..." Sarışın sustu, ifadesi eski arkadaşı adına öfkelendi.

Tilki derin düşünceler içinde sessiz kaldı. Naruto uzun, sıkıntılı bir iç çekti. Senju Hashirama'nın eylemlerini asla anlamadı. İnsan kaplarındaki tüm çakra canavarlarını mühürlemişti ve her tekne, bir tür güç dengesi yaratmak için farklı köylere verilmişti. Bir güç dengesinin doğası yanlıştı ve sadece sözde hizmetti. Konoha, tüm Elemental Milletlerdeki en güçlü köydü ve dokuz kuyruklu canavara sahiplerdi. Aralarındaki en güçlü Bijuu. Canavarlar, insanlara müdahale etmeyen veya insanlarla etkileşime girmeyen özgür varlıklardı. İnsan meselelerini umursamayan ruhlardı.

Onlar, kaçırıldıklarında, yakalandıklarında ve insan ev sahiplerinde çözülmez hücrelere köleleştirildiklerinde canavarca varlıklara dönüşen uzak ve ruhani yaratıklardı. Naruto öfkeyle dişlerini gıcırdattı. Bunu asla kabul edemezdi. Bijuu özgürdü ve yakalandılar, korkunç muamele gören insan konaklarda yaşamaya zorlandılar ve ev sahipleri öldüğünde tekrar mühürleneceklerdi.

Sürekli şiddet, taciz ve nefret döngüsünü zamanın sonuna kadar yeniden yaşamaya mahkum edildiler. Bijuu'nun uzun yıllar süren esaret ve zorunlu kölelikten sonra uzak ruhani varlıklardan nefret dolu, öfkeli ve şiddetli yaratıklara dönüşmesi hiç de şaşırtıcı değildi.

"Chuunin Sınavları uzakta değil." Naruto sert gözlerle konuştu. Kara gözlerle arkadaşına baktı. "Özgür olacağız Kurama, yemin ederim."

Kurama'nın kara gözleri parladı ve sığ bir şekilde başını salladı. "Bana yıllar önce söz verdin velet ve ben de seni tutacağım."

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin