𝘉𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮 8 | 𝘚𝘰𝘯 𝘜𝘤𝘩𝘪𝘢

112 24 3
                                    


Sarutobi Hiruzen derin bir iç çekişle Sunakagure'den gelen ateşkes sözleşmesine yorgun yorgun baktı. Belgeyi masasının üzerine indirerek piposundan derin bir nefes aldı. Kyūbi'nin miasmik çakrasının tanıdık ve ürkütücü nöbetinin patlayarak tüm köyü kapladığını hissettiğinde sandalyesinde dondu kaldı. Gözleri şok ve dehşetle açıldı, piposu korkuyla ağzından düştü ve masasının üzerinde yüksek sesle takırdadı. Terör ve kargaşa çığlıkları Hokage Kulesi'nin dışında uzaktan yankılandı, siviller yedi yıl önceki ölümcül çakranın tanıdık patlamasını hissederek paniğe kapıldı.



ANBU görevlileri hemen ofisinde belirdi, duruşları gergindi ve talimat bekliyorlardı. Hiruzen aceleyle ayağa kalktı, iri gözleri toplanmış şinobilere bakıyordu.

"Derhal Uzumaki Naruto'yu bulun." O sipariş verdi.

ANBU görevlileri derin bir şekilde eğildi ve ortadan kayboldu. Hiruzen hızla oturdu, kristal küresini çekmecesinden çıkardı ve Uzumaki çocuğunu bulmak için çakrasını odakladı. Uchiha yerleşkelerinin yanında ormanda bilinçsizce yatan küçük çocuğu bulunca ürkmüş bir nefes verdi, miazmik çakranın kırmızı kıvrımları onun uyku halindeki bedeninin etrafında dönüyor ve koruyucu ve aşılmaz bir bariyer oluşturuyordu.

ANBU görevlileri olay yerine gelirken izledi ama habis çakrayı görünce donup kaldı. Uzumaki Naruto'nun etrafında döndüler ama çakra teknesinden güvenli bir mesafede durdular. Çaresizce izlediler, bariyer gerilene kadar yaklaşamadılar. Maskeli shinobi yakındaki dallara çömeldi ve bilinçsiz Jinchūriki'nin etrafında kısıtlayıcı bir tartışma yaptı.

Uzumaki Naruto bariyeri ortadan kaldırana kadar yapabilecekleri hiçbir şey yoktu. Hiruzen endişe ve korkuyla dudaklarını büzdü, nefesi tutulmuş baygın çocuğu izlerken buruşuk elleri kristal küresini sıkıca tuttu.

Sandaime Hokage, uyuyan çocuğu yorgun ve bitkin bir bakışla izledi. Uzumaki Naruto, ANBU ajanları tarafından çevrelenmişti ve Konoha'nın Genel Hastanesinde özel bir odada uyuyordu. Sarutobi Hiruzen ağır ağır iç çekti, onu getirdiklerinden beri hareket etmeyen altın saçlı çocuğa bakarken omuzları yorgunluktan çöktü.

Uyanmıyordu.

Olayın üzerinden üç gün geçmişti. Gündüz geceye düştü. Ay küçüldü ve günler geçti ve çocuk uyanmıyordu. Sulu kalmasını sağlamak için sıvılara bağlandı ama bilincini kazanmıyordu. Ara sıra göz kapakları titriyordu ve parmakları seğiriyordu ama uyanmadı. Miasmik çakrası geri çekilmişti ve gönderilen shinobi'nin perişan haldeki köylüleri sakinleştirmesi uzun zaman aldı.

Kyūbi serbest bırakılmadı.

Uzumaki Naruto zarar görmemişti.

Hiruzen pencereden dışarı baktı, bulutlu karanlık gökyüzüne baktı, piposu dudaklarından sönük sarkıyordu. Ne oldu? Kyūbi'nin çakrasının kendini serbest bırakmasına ne sebep oldu? Sandaime derin bir iç çekti ve küçük çocuğun göğsünün her nefeste inip çıkmasını izleyerek uyuyan çocuğa döndü. Hokage yorgun bir şekilde şakaklarını ovuşturdu. Konsey onun davasında cevaplar istiyordu ama cevapları yoktu. ANBU görevlilerini sorgulamıştı ama hepsi Uzumaki'nin patlamasının bilinen bir nedeni olmadığını bildirdi.

Kyūbi'nin çakrasının neden dışarı sızdığı hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Uzumaki Naruto'nun benzeri görülmemiş bir öfke nöbetine neyin yol açtığı hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Hiruzen, çocuğun ona söyleyeceğinden bile şüpheliydi; zar zor işleyen bir ilişkileri vardı. Aylık harçlığını vermek için Uzumaki-kun'u ayda bir kez görüyordu ve her ziyareti kısa ve yoğun bir sessizlikle doluydu. Çocuk, sessiz ve dikkatli bir bakışla onu gözlemlemeyi seçerek, onunla neredeyse hiç konuşmadı.

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin