Haruno Sakura heyecanla gürültülü sınıfa girdi, hızlı adımları istekliydi ve genç yüzünü memnun ve umutlu bir gülümseme süsledi. Bugün, Iruka-sensei'nin genin takımlarını açıklayacağı gündü ve umutlarını ve gözlerini belirli bir Uchiha'ya dikmişti. Pembe saçlı cin sınıfa girdi, yeşim gözleri hemen solgun ve kasvetli Uchiha Sasuke'ye takıldı. Mutlu bir şekilde ona doğru sıçradı, çocukluk düşmanı ve aşk rakibi yolunu kesip ona kötü bir şekilde kaşlarını çattığında neşeli ifadesi anında bozuldu."Nereye gittiğini sanıyorsun küçük kız?" Ino Yamanaka platin saçlarını abartılı bir hareketle omzunun üzerinden atarak alay etti.
Sakura sinirle Ino'ya baktı, sarışını ve etraflarında hevesle dönen hayran kız grubunu geçmeye çalıştı. Akademideki kızlar, Sasuke'nin sevgisini kazanmak için onun rakibiydi ve hiçbirine kaybetmemeye kararlıydı.
"İno-domuzu hareket ettirin! Bugün Sasuke-kun'un yanında oturuyor olacağım!" Sakura kaşlarını çattı, sarışına öfkeyle bakarken elini dramatik bir şekilde kalçalarına koydu.
"Dün senin sıran vardı! Şimdi benim!"
Ino dik dik bakmaya devam etti ve ikisi yüksek sesle tartışmaya başladı, diğer hayran kızlar hevesle etraflarında dönüp günlük gösterilerini izlerken onları desteklediler. Sakura ve Ino, Uchiha Sasuke'nin hayran kulübünün başkanlarıydı. İkisi de tartışılmaz liderlerdi ve sarı ve pembe saçlı kızlar arasında her zaman ateşli bir rekabet vardı.
"Herkes sakinleşsin!" Iruka sensei sınıfa girerken öğrencilere ters ters baktı.
Kızlar birbirlerine baktılar ve Sakura, Ino'nun yanından geçerek Sasuke'nin yanındaki boş koltuğa doğru ilerledi. Ona neşeyle gülümsedi ve solgun Uchiha'yı geniş bir gülümsemeyle selamladı. Sasuke -her zamanki gibi- onun varlığını görmezden geldi ve onu ve etrafında oturan diğer fangörlleri kabul etmeyi reddederken, kara gözleri can sıkıntısıyla pencereye kilitlendi.
Iruka sensei etrafına toplanmış öğrencilerine baktı ve gururlu bir ebeveyn gibi hafifçe gülümsedi.
"Bugün genin takımlarınızı açıklayacağım. İsimleriniz söylendikten sonra yeni takım arkadaşlarınızla oturduğunuzdan emin olun. Tamam, öyleyse Takım 1..."
Iruka sensei takımları sıralamaya başladı ve Sakura ellerini sessiz bir duayla kavuşturmuş beklenti içinde nefesini tuttu.
Lütfen bana Sasuke-kun'u ver, lütfen bana Sasuke-kun'u ver, lütfen bana Sasuke-kun'u ver.
"Şimdi Takım 7'de. Uzumaki Naruto, Haruno Sakura..."
Sakura, yabancı isimle kendi kendine kaşlarını çatarak koltuğunda dimdik oturdu.
"Kim?" Sessizce fısıldadı, kaşları şaşkınlıkla çatıldı.
Kendisine doğru gelen öğrenciler var mı diye sınıfta etrafına bakındı ama kimse ona bakmıyordu bile. Ha... kimdi bu Uzumaki Naruto? Sakura, erkek akranlarına pek aşina değildi ama adlarının çoğunu bildiği için kendisiyle gurur duyuyordu. Dikkati her zaman Sasuke-kun'daydı ama doğru isimleri doğru yüzlerle kullanma becerisiyle gurur duyuyordu. Garip bir şekilde yeni takım arkadaşının kim olduğunu bilmiyordu. Her nasılsa, tamamen onun radarına girmişti.
Garip.
"-ve Uchiha Sasuke."
Sakura'nın gözleri genişledi ve ayağa kalktı, heyecanlı bir tezahüratla kollarını havaya kaldırdı.
"Yat!"
Yanında oturan, hiçbir hareket etmeyen veya onay sesi çıkarmayan sessiz Uchiha'ya döndü. Bakışlarını pencereye kilitledi. Oturduğu yerden Ino-domuzun inlediğini duydu ve ona kin dolu bir sırıtış gönderdi. Sakura, Sasuke'ye döndü ve parlak bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...