Hatake Kakashi, köyden gelen uzaktan gelen uğultuları duyunca bakışlarını kitabından kaldırdı. Gri gözü, dağılan bir klonun sesine doğru fırladı ve kalbi endişeyle atmaya başladı. Sasuke panik içinde tökezledi, sarışın takım arkadaşının kafa karışıklığı içinde ağaçta yürüdüğü noktaya baktı. Sakura yüksek bir dala tünediği yerden ağzı açık kaldı.
"Aha! Başka bir klon! Cidden Uzumaki-kun!" Oflayarak kollarını göğsünde kavuşturdu.Kakashi kitabını kapattı ve aceleyle yeleğinin cebine soktu. Uzaktaki seslere döndü ve ileriye baktı.
"Gitmeliyiz. Hemen!" Keskin bir şekilde emretti.
Topuğunun üzerinde hızla döndü ve ağaçların arasından hızla ilerledi. Öğrencileri de peşinden koşturdu. Kakashi, yoksul köyün içinden hızla geçti. Köprünün yarısının yıkılmaya başladığını görünce gözleri büyüdü. Devasa bir su ejderhası akıntılardan yükselip molozların arasından hızla geçerken Jounin geri çekildi. Sakura arkasından alarmla bağırdı ve hızını artırdı.
Düşen enkazın arasından atladı ve sisin içinden geçti. İki geninden oluşan ekibi de onu yakından takip etti. Tiz bir çığlık sisi yırttı ve sarsılmış bir Sakura'ya ve paniğe kapılmış solgun yüzlü Sasuke'ye bakmak için döndü. Kunoichi titreyen parmağını ileri doğru işaret etti ve Kakashi sisin içinden baktı. Gözleri dehşetle açıldı ve bu manzara karşısında kalbi sıkıştı.
Numara.
Uzumaki Naruto, bilinçsiz ve hareketsiz bir şekilde kan gölünün içinde yatıyordu.
"Numara." Şok içinde nefes aldı.
Kakashi, Sis nin'e döndü ve ileri atıldı. Öldürme niyeti, kötü niyetli bir öfke ve intikam fırtınası gibi yükseldi.
Haruno Sakura, takım arkadaşının cesedini yerde görünce korku ve ıstırap dolu bir çığlık attı. Titreyen bacaklarıyla önden koştu ve sarışın cinin uyuyan ve sırılsıklam bedeninin hemen yanında dizlerinin üzerine çöktü. Bu ürkütücü ve yürek burkan manzara karşısında yeşim rengi gözleri nemlendi.
Titreyen ellerini Uzumaki'nin göğsüne koydu, açık yaralarına bastırdı ve kocaman açılmış gözleri korkuyla onun hırpalanmış vücudunda gezindi. Havaya yayılan kan kokusuyla midesi bulandı. Çaresizlik içinde ellerini daha sıkı bastırdı, aklı bildiği temel ilk yardımla çalışıyordu. Vücudu korku içinde titriyordu ve takım arkadaşının yırtık elbiselerinden kan sızmaya devam ederken sıcak gözyaşları yanaklarından aşağı süzüldü.
Kocaman gözlerle Sasuke'ye döndü. "Sasuke-kun, çok fazla B-kanı var."
Kunoichi yaralı takım arkadaşına döndü ve daha sert bastırdı, gözleri onun gövdesine düştü ve onu görünce beti benzi attı. Karnında daha derin yaralar vardı. Yırtık kasları ve etini parçalayan açık delikleri görebiliyordu ve ürkütücü ve korkunç manzara karşısında bayıldı. Onun terleyen yüzüne baktı. Teni kül rengindeydi ve altın rengi ıslak bukleleri yanaklarına keçeleşmişti. Sakura ellerini titreyerek geri çekti ve artan bir kederle başını öne eğdi.
"O-b-başaramayacak." Kırık bir şekilde fısıldadı. Başını kaldırdı ve solgun yüzlü takım arkadaşına çaresizlik içinde baktı, gözleri iri ve korkuluydu.
"Sasuke-kun! O ölüyor!" Diye bağırdı.
Sasuke yumruklarını sıktı ve sahneyi eleştirel bir gözle inceledi. Yere atılan kılıçlara bakarken gözleri büyüdü. Sakura, solgun takım arkadaşına endişeyle baktı ve ifadesi ikili kılıçları görünce soldu. Dekoratif kırmızı girdaplı siyah katanalara bakarken nefesi korkuyla kesildi. Sakura, Uzumaki'nin tepkisiz bedeni tarafından atılan bıçaklara kafa karışıklığı ve şaşkınlıkla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfic"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...