On iki yaşındaki Ateş Ülkesi'nde yürüyüş yaparken manzara değişti. Uzun Hashirama ağaçları seyrekleşti ve geniş alanlar ormanı kapladı. Yeşil alanlar sürüklendi ve ıssız, ıssız alanlara dönüştü. Unutulmuş bir tarihin ısmarladığı topraklar. Yaya yolları yabani otlar ve çalılarla doluydu. Uzun süre insanlar tarafından dokunulmadılar, seyahat edilmediler. Terk edilmiş Sarışın cin bütün bir aydır yollardaydı, kimliğinin gizli kalmasını sağlamak için alelade ve kalabalık olmayan yolları seçmişti.
Rüzgâr yön değiştirdi ve daha da sertleşti. İçinden geçtiği küçük orman boştu. Sarışın cin seyahatlerini durdurdu ve batan güneşe baktı. Uzumaki Naruto'nun dudakları beklentiyle yukarı kıvrıldı. Havanın tadı farklıydı. Gideceği yere yakındı. Çok yakın. Naruto alçak ağaçlarda kamp kurmak için hareket etti. Parmaklarını esnetti ve ipleri yukarı doğru yelken açtı. Ağaçlara tutundu ve vücudunu havaya kaldırdı.
Yüksek bir irtifada döndü ve sessizce dalların üzerine indi. Naruto yeşilliklere baktı ve avuçlarını uzatarak yerde karmaşık bir örümcek ağı bariyeri oluşturdu. Genin çantasını çıkardı ve kalın gövdeye yaslandı. Batan gökyüzüne baktı ve akşam yemeği boyunca yumuşak, kuru erzak yedi. Güneş ufukta daha da alçaldı ve kendisini çevreleyen bir dinginlik duygusu hissetti.
Yolculuğu başlıyordu. Onun yolu uzun ve yorucuydu. Naruto yorgun bir bakışla gökyüzüne baktı. Yorgundu. Geçmişinde ve şimdiki hayatında tek başına yolculuk yapmak zorunda kalmıştır. Yükü hep ağırdı. Bir dalın çıtırtısı sessiz alanda yankılanınca Naruto, küçümseyen düşüncelerinden aniden sıyrıldı. Panik içinde kaskatı kesildi ve nefesini tuttu, gözleri kalın ağaçların arasında geziniyordu.
Burada kimse olmamalı.
Gezginler veya haydutlar için ormanın çok derinlerindeydi. Medeniyetten uzaktı. Yaban hayatı onun tek arkadaşı olmalı. Naruto parmaklarını sessizce esneterek ağının iplerini sertleştirdi. Açıklıktan bir figür geçerken mavi gözleri kısıldı. Uzun boylu, zayıf ve koyu renk kat kat siyahlar içindeydi. Naruto, kitsune maskesini görünce kaşlarını çattı. Daha önce görülmemişti. Figür açıklığın eteğinde durup merakla başını yana eğdi. Bakışları görünmez ağa kilitlendi ve bilerek yukarı, ağaçlara baktı.
Naruto, kalp atışlarının hızla hızlandığını hissetti. O biliyordu. Farkındaydı. Nasıl? Adamın sırtına bağlı uzun bir katana vardı ve kemerinde bir dizi bıçak vardı. O bir shinobiydi. Sarışın dişlerini gıcırdattı ve korkunç şansına içinden küfretti. Uzushiogakure'ye ulaşmaya çok yaklaşmıştı. Naruto çakrasını maskeledi ve iplerini sessizce nin'e doğru hareket ettirdi ve onların ölümcül bir niyetle kendisine doğru kaymasını izledi.
Dokuz alışılmış bir kolaylıkla sıçradı ve vücudu siyah bir parıltıyla ağaçlara doğru titreşti. Naruto bir küfür savurdu ve saklandığı yerden çıktı. İpleri sırtına bağlıydı ve ikili kılıcını akıcı bir hareketle çıkardı.
Havada yüksek bir hızla döndü ve dokuza güçlü bir darbe indirdi. Rahibe, uzun katanasıyla kılıçlarını engelledi ve hızla ilerledi. Naruto kılıçlarını defansif bir şekilde kaldırdı ve hızlı vuruşlar yaptılar. Metalin metale çarpma sesi ormanı doldurdu ve Naruto sinirli bir şekilde homurdandı. Piç güçlüydü . Naruto parmaklarını esnetti ve ipleri ileri atıldı. Dokuz, hafif bir kıkırdamayla saldırısından kaçarken gözleri korkuyla açıldı. Sarışın şaşkınlıkla kaşlarını çattı. Rahip onun saldırısını beklemişti. Bir şeyler ters gitti.
"Sen de kimsin?" Bir tekmeyi bloke ederken ve sert bir yumrukla karşılık verirken sabırsızca gıcırdadı.
Dokuz, bileğini yakaladı ve ayağı üzerinde dönerek onu omzunun üzerinden fırlattı. Naruto havada büküldü ve ayaklarının üzerine düştü. Kılıçlarını savunmacı bir şekilde önüne kaldırdı ve düşman nine şiddetle baktı. Rahip havadar bir kıkırdama bıraktı ve başını salladı. Boyalı maskesinin üzerine koyu kıvırcık bukleler düşüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfic"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...