Kunoichi, şafağın erken saatlerinde yavaş adımlarla ilerleyerek mezarlığa doğru ilerledi. Mezar taşına bakarak olduğu yerde durdu. Haruno Sakura eğildi ve sessizce dua ederek ellerini kavuşturdu. Gözleri oyulmuş kitabede oyalandı ve alçak sesle, günlerini ve eğitim rejimini alçak sesle anlatarak alçak sesle konuştu.
Ölülerin sessizliğinde teselli aradı. Güneş doğdu ve delikanlı ayağa kalkıp nasırlı elini soğuk taşa bastırdı. Dudakları hafif bir gülümsemeyle yukarı kalktı ve başını kaldırıp gözlerini duyularına çevirdi.Maito Gai'nin gözleri taşta oyalandı, ölen öğrencisinin adını andığında ifadesi sertleşti. Sahte bir tezahüratla ona döndü ve eğitimine devam etmesi için onu teşvik etti.
Sakura onu takip etti, yara izleri hafifçe sızladı ve pürüzlü cildine bastırarak kollarını ovuşturdu. Yara izlerine baktı, zihninde Chuunin Sınavlarında onu hayatta tutmak için mücadele eden hem huysuz hem de ciddi iki ergenlik çağındaki çocuğun anısını canlandırıyordu.
Sakura gökyüzüne baktı ve uzun süredir ayrılanlara ne olduğunu merak etti.
Kunoichi, çorak Uchiha yerleşkesini düşündü - koşularından sonraki erken saatlerde düzenli olarak ziyaret etmeye başlamıştı. Hayaletler arasında ne kadar çok zaman geçirirse, anlatının tamamı hakkında o kadar temkinli hissediyordu.
Ona tam oturmadı.
Ölmüş olanda teselli aramasıyla başlamıştı - boş yerleşkenin duvarlarında ve sokaklarında tüm hayatı boyunca bir oğlanın kalıntılarını bulmasıyla başlamıştı. Her ziyaretinde, daha fazlasını gördükçe ve gördükçe daha da huzursuz oluyordu.
Gözleri açıldı.
Sasuke hayaletlerle yaşamıştı.
Sakura pişmanlığını her gün taşıyordu - hiçbir anlamı olmayan dilekler yanında kalıyordu - bir gün iki takım arkadaşıyla tekrar bir araya gelip onlarla konuşup özür dilemeyi umuyordu.
Yeterince yapmadığım için, yeterli olamadığım için üzgünüm ama artık farklıyım. İkinizi de koruyabilirim.
Pembe saçlı genç, uzun ve yorucu eğitimin verdiği yorgunlukla sırtüstü uzandı. Kasları kasıldı ve ağrıyan bacaklarını uzattı. Son yıllarda merhum tanıdığının dövüş stilini bünyesine katıyordu. Rock Lee'nin anısını onurlandırmak istedi ve yeteneklerini ona devretmek onun sensei'sinin arzusuydu.
Sakura, senseinin katasını gözden geçirmesini izledi. Bakışları pazısına bağlı saç bandına kaydı. Hitaeate, geninin ilk günlerinde onu gurur ve gelecek için umutla doldurmuştu. Sessiz bir sarışınla ve çocukluk tutkusuyla ortak olan bir ekibi vardı. Önceki sensei'si ünlü bir dahiydi - adı köylerinin dışındakileri korkutuyordu.
Kakashi-sensei'yi görmeyeli yıllar olmuştu. Kısa bir açıklama ve kızın kafasına kısa bir okşamayla köyü terk etmişti. Köy kapılarından çıkmış ve geri dönmemişti. Zaman zaman köpeğinin çağrılarının kapılardan geçip doğrudan Hokage kulesine gittiğini gördü. Pakkun, senseisi ile ilgili olarak onunla herhangi bir bilgi paylaşmadı, sadece hayatta olduğu bilgisi.
Küçük merhametler.
Sensei'si onu işaret ederken Sakura düşüncelerinden uzaklaştı. Mola zamanı bitmişti. Gülümsedi ve pantolonunun tozunu aldı. Başlangıçta inler ve şikayet ederdi - eğitim acımasızdı ama hızlı sonuçlar gördükten sonra şikayetleri azaldı.
Gai sensei, Kakashi sensei'den çok farklıydı. Onun refahını ve gelişimini ön plana koydu. Ona zaman ayırdı ve kendini müsait kıldı; her zaman onu dinlemeye ve onunla zaman geçirmeye istekli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...