𝖡𝗈̈𝗅𝗎̈𝗆 13 | 𝖪𝗈̈𝗉𝗋𝗎̈ 𝖲𝖺𝗅𝖽ı𝗋ı𝗌ı

97 20 2
                                    

Açık pencereden kuşların cıvıl cıvıl cıvıl cıvıl cıvıltıları sızıyordu ve hava berrak ve serindi. Gökyüzü açık maviydi ve hareket eden bir dizi kalın bulutla süslenmişti. Sabahın çok erken saatleriydi ve güneş yeni bir günün başladığının habercisi olarak yükselmeye başlamıştı. Solgun sis-nin, akıl hocasının ve bakıcısının bilinçsiz halini izleyerek endişeyle dudaklarını büzdü.

Uzun bir iç çekti ve odadan sessizce çıkarak seyrek döşenmiş odasına girdi. Çantasını aldı ve kıyafetlerini karıştırarak yumuşak, renkli, kolsuz bir kimono seçti. Uzun kahverengi saçlarını gevşek topuzundan indirdi ve yumuşak dalgalar halinde sırtına düşmesine izin verdi. Savaş kıyafetlerini çıkardı ve uçuk pembe cüppenin yumuşak kumaşlarını giydi. Kendi yansımasına baktı ve sessizce başını salladı. Yüzü solgun, narin ve yüz hatları kadınsıydı. Görünüşü yumuşaktı ve mizacı nazikti. Vücudu ince ve kıvraktı. Rahibe topukları üzerinde döndü ve karanlık sığınaktan ayrıldı.

Yoksul ve kasvetli köyde hüzünlü, ciddi bir bakışla yürüdü, küçük öksüz çocukları çaresizlik içinde hurdalar için çırpınıp çöpleri karıştırırken izledi. Ona genç halini o kadar çok hatırlatıyorlardı ki iç karartıcı manzara, bakışlarını keskin bir şekilde başka yöne çevirmesine neden oldu.

Solgun kollarında ince bir sepet taşıyarak köyün içinden geçti. Küçük eve vardığında, köprü kurucusunun mütevazi evinden üç çakra imzasını sayarak sensör modunu etkinleştirdi. Jounin'in çakrası yapmacıktı ve çok zayıftı. Diğer iki çakra imzası alçak sesle tınlıyordu. Hala uyuyorlardı.

Sis-nin kendi kendine kaşlarını çattı. Bir çakra imzası eksik...

Esmer sessizce ormana girdi, yerdeki bitkilere bakarken sık yaprakların arasından ilerledi. Dördüncü çakra imzasını arayarak algısını genişletti. Çakra imzasını bulurken yüzünü tüm kötü niyetlerden arındırdı. Güçlü ve bütündü. Savaş alanında meydana gelen büyük ve yaşamı tehdit eden bir yaralanmayı hatırlayarak kaşlarını çattı. Yüz ifadesini yumuşak ve tarafsız tutarak merakla ilerledi. Yumuşak bir melodi mırıldandı, varlığını ilan etti ve yaklaştıkça zararsızmış gibi göründü.

Yukarıdaki ağaçlarda çakra imzasını hissetti ve eğilerek birkaç bitki aldı ve onları merakla inceledi. Gevşek bir saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırdı ve çömeldi, ormanlık arazideki çalıların arasından yaprak dökmeye başladı. Çakra imzası sessizce arkasına indi. Sis-nin kendini bitkilere bakmakla meşgul etti. O gizli bir sensördü - üstün bir sensör - Nadir ve ölümcül bir kekkei genkai'ye sahipti ve yaşına göre bir dahi olarak görülüyordu. Esmer, arkasındaki çakraya odaklanarak yavaşça mırıldanmaya devam etti.

Farklı hissettirdi .

Çakra, daha önce hissettiği diğer tüm çakralardan farklı hissetti. Kötücül hissettiriyordu, uyumsuzlukla doluydu ve çok büyüktü. Üzerinde bir gölge belirdiğinde gözlerini kırpıştırdı ve meraklı kahverengi gözleriyle omzunun üzerinden baktı. Rahatlatıcı bir şekilde gülümsedi, ifadesi samimi ve açıktı. Pek çok insan onun masum çekiciliğine ve yumuşak tavrına kapılmıştı. Onunla tanıştığında kimse onun ölümcül bir suikastçı olduğunu düşünmedi.

"Merhaba." Yumuşak konuştu. "Ah, üzgünüm. Burada birinin olduğunu bilmiyordum. Uğultum seni uyandırdı mı?"

Sarışın cin mavi gözlerini kıstı ve ona boş bir yüzle baktı. Sis-nin nazikçe gülümsedi ve şifalı bitkilerini toplamaya devam etti.

"Burada ne yapıyorsun?" Shinobi alçak, gıcırtılı bir tonda konuştu.

Sis-nin sepeti elinde kaldırdı ve çimlerin üzerine ciddi bir şekilde oturarak nazikçe yere bıraktı. "Bitki topluyorum. Piyasada pahalı oluyorlar ve burada bedavalar." Shinobi'ye gülümseyerek yumuşak bir tonda açıkladı.

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin