Üç gün önceUchiha Sasuke'nin gözleri, etrafta patlama sesleri yankılanırken hızla açıldı. Ağır yaralanmış genin şaşkınlıkla beyaz tavana baktı. Yüzüne yerleştirilmiş oksijen maskesini kavrayarak titreyen elini yukarı kaldırdı. Titreyen elleriyle maskeyi çıkardı ve acılı bir hırıltıyla yatakta doğruldu. Sasuke şaşkınlıkla etrafına bakındı. Anılar hızla gözünün önünde canlandı. Yere düşen bedeni, başında duran dahi Hyuga ve tribünlerdeki seyircilerin şaşkın ve şaşkın tezahüratları.
Chuunin Sınavı.
Hyuga Neji.
Kaybetmişti.
Sasuke titreyerek kendini yataktan çıkardı ve tüm vücudu ıstırap içinde kavruldu. Solgun Uchiha odanın döndüğünü hissetti ve zayıf adımlarla geniş pencerelere doğru yürüdü. Köye baktı ve yıkım karşısında nefesi kesildi.
Sasuke elini soğuk bardağa bastırdı ve manzarayı şaşkınlık ve kafa karışıklığı içinde gördü. Çığlıklar çevresinde yankılandı. Hastanenin zemini çıplak ayaklarının altında sallandı. Genin, köyün yapılarını kasıp kavuran devasa yılan çağrılarını görünce dehşet içinde geri adım attı. Enkazın altında cesetler ezildi. Shinobi umutsuzca etrafta koşuşturuyordu. Bilinçsiz bedenler hareketsiz yatıyordu. Sasuke boğazındaki safranın yükseldiğini hissetti ve devasa yılanlara bakarken titreyen elini ağzına bastırdı.
Orochimaru .
Panik kalbini ele geçirirken cin çaresizce etrafına baktı. Beyaz hastane cübbesi giymişti ve vücudunda silah yoktu. Savunmasızdı. Sasuke, midesi itiraz edercesine dönerken acıyla homurdanarak yatağının yanına koştu. Ayaklarını sandaletlerine geçirdi ve revir odasının kapısını iterek açtı. Preteen koridorlarda yavaşça yürüdü. Vücudunu duvarlara dayadı ve göğsü eforla inip kalktı.
Vücudundaki hasar çok büyüktü. Sasuke, oda sallanırken gözlerini sıkıca kapattı ve solgun duvarlardan zayıf bir şekilde kaydı. Hareket edemiyordu. Uchiha genini nasırlı ellerine baktı ve öfkeyle kafasını duvara vurdu.
Acınasıydı.
Zayıftı.
-aptal küçük kardeşim-
Sasuke homurdandı ve ellerini kabaca göz kapaklarına bastırdı. Birden fazla nefes aldı.
-Beni öldürmek istiyorsan, benden nefret et, benden nefret et ve çirkin bir şekilde hayatta kal-
-Koşmak-
-Koş ve hayatına sarıl-
-Ve sonra bir gün, benimle aynı gözlere sahip olduğunda, önüme gel-
Sasuke derin bir nefes aldı ve kırık bir ifadeyle boş koridorlara baktı. Çığlıklar devam etti. Tavan çatladı ve etrafına çimento parçaları düşmeye başladı. Bina çökmeye başlarken genin çaresizce yerinde kaldı.
-aptal küçük kardeşim-
Sasuke gözlerini sıkıca kapattı. Enkaza gömülmüş, bir santim hareket edemeden köpek gibi ölecekti. Itachi asla böyle acıklı bir durumda olmazdı. Sasuke hayal kırıklığı içinde görüşünün bulanıklaştığını hissetti ve taş sütunlar etrafına düşerken öfkeyle gözlerini ovuşturdu.
Bir ses gelişigüzel bir şekilde, "Oh," dedi. "Görünüşün çok üzücü değil mi, Uchiha Sasuke."
Sasuke dehşet içinde dondu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...